Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
Messias. zei:
Ga dan, met de Euro Star valt de prijs wel mee. Alléja, "meevallen", 't is maar te zien wat je er voor over hebt. :D

+/- 140€ heen & terug :p

En ga dan inderdaad, who cares wat uw ouders zeggen:p

Rubmifer

Legacy Member
en vanwaar hebt u dat?
op hun myspace zie ik wel op 28 april 'Pacrock' ma tis ook al

Mayh3M

Legacy Member
Groezrock affiche zegt me momenteel bitter weinig...
Enige bands die ik nog zou willen zien zijn Ignite en The Bronx, maar ik zou Ignite veel liever eens in een zaal zien.

xcruchesx

Legacy Member
Morda, kheb ze nog maar 1keer gezien, live zijn ze met de nieuwe zanger écht strak! geen groez voor mij, polen here I come!
inkom The Setup/Zero Mentality in Brugge => 6€ en de show wordt verwacht om voor half 11 gedaan te hebben!

Featherfoot

Legacy Member
Mayh3M zei:
Groezrock affiche zegt me momenteel bitter weinig...
Enige bands die ik nog zou willen zien zijn Ignite en The Bronx, maar ik zou Ignite veel liever eens in een zaal zien.

Converge is voor mij wel DE band die de groezrock affiche op dit moment goed maakt.

Ik hoop dat er nog enkele keiharde bands worden toegevoegd, want als ik maar voor 2 of 3 bands ga, dat vind ik ook maar niks.

Mayh3M

Legacy Member
Converge is totaal mijn ding niet en ik denk niet dat zoiets echt tot zijn uiting komt op een festival.

Ik vrees er trouwens voor dat ook Terror op Groezrock gaat staan, ze touren Europa in april.

Featherfoot

Legacy Member
Mayh3M zei:
Converge is totaal mijn ding niet en ik denk niet dat zoiets echt tot zijn uiting komt op een festival.

Ik vrees er trouwens voor dat ook Terror op Groezrock gaat staan, ze touren Europa in april.

Daar heb ik ook een beetje mijn twijfels over, hopelijk klinkt het toch nog goed daar op groezrock.

En Terror mag van mij zeker afkomen! Snoeihard en degelijke hardcore. Ik heb ze al wel een paar keer gezien, maar er kan nog wel een keertje bij.

Rubmifer

Legacy Member
Messias. zei:
rubmifer en leprecock

ja jong,vergelijk mij anders es me die gast :ironic: ik heb ondertussen die links van u al gelezen en ik geef toe dak fout zat op da vlak. Nog steeds nodig om oude koeien uit de gracht te halen ja :ironic:

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Mayh3M zei:
Converge is totaal mijn ding niet en ik denk niet dat zoiets echt tot zijn uiting komt op een festival.

Ik vrees er trouwens voor dat ook Terror op Groezrock gaat staan, ze touren Europa in april.

Zolang ze dan maar op het b2b podium staan is dat goed voor mij. Veel meer sfeer bij dat podium.

Messias.

Legacy Member
mud zei:
Spijtig dat da zo ver es, anders ging ik da ne keer checken :):p

Vanuit hasselt is nu wel zeer ver. Maar ik zweer het u, dat wordt (net als alle drie voorgaande edities) een SUPERPOSI EXTREEM HARDE show.

syndrom

Legacy Member
Messias. zei:
Vanuit hasselt is nu wel zeer ver. Maar ik zweer het u, dat wordt (net als alle drie voorgaande edities) een SUPERPOSI EXTREEM HARDE show.


nu vrijdag louise cyphre int ohk, kom je?
22 feb zak ik ook eens af, wordt ook wel vet.
Alhoewel ik niet meer zoveel naar screamo luister tegenwoordig, behalve enkele persoonlijke kleppers. (funeral diner, envy, zann,..)

Messias.

Legacy Member
Nee man, examens. Louise Cyphre heb ik trouwens al twee keer gezien. Vette band.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan