Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

syndrom

Legacy Member
Messias. zei:
Euh, nee. En: Google.


Echt waar, één query, één welgemikte klik, en 3,24s later had ik het antwoord. En als ge dan toch écht de laatste cd van uw lievelingsband wilt downloaden, doe dat dan niet via amateurprogramma's als Limewire.



owned.

S.conceiçao7

Legacy Member
kent iemand hier, "the fall of troy"? :p

iem. vertelde me dat het goed was, heb es paar nummers beluisterd, njah :x
toch nie echt mijn stijl eigelijk, beetje te chaotisch en ongeinspireerd imho.

oh well :)

S.conceiçao7

Legacy Member
Mayhemic zei:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn de tracks van My Chemical Romance The Black Parade CD op te sommen? :)

asge dan toch een cd wilt hebben van MCR, neem dan de vorige "three cheers for sweet revenge" ofziets ;) dien was veel beter

syndrom

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
kent iemand hier, "the fall of troy"? :p

iem. vertelde me dat het goed was, heb es paar nummers beluisterd, njah :x
toch nie echt mijn stijl eigelijk, beetje te chaotisch en ongeinspireerd imho.

oh well :)

the fall of troy ongeinspireerd??? WTF, aiden en shit lik die bands die zijn ongeinspireerd.

(en wees blij dak a7x nie vernoem:p )

S.conceiçao7

Legacy Member
reavX zei:
(en wees blij dak a7x nie vernoem:p )


FY ja :) ik verzweeg nog in m'n post,
dat ik die groep van fall of troy, aangeraden kreeg van een kameraad, toen ik hem vroeg of hij nog groepen als a7x kent ;)


een dikke teleurstelling was het voor mij!
oh well..


/legt nog maar eens waking the fallen op :music:

syndrom

Legacy Member
man ben jij even de meest closeminded fuck die er rondloopt zeg.
Bij die ene band blijven en de rest bagger vinden.
Ik heb medelijden met jou.

S.conceiçao7

Legacy Member
reavX zei:
man ben jij even de meest closeminded fuck die er rondloopt zeg.
Bij die ene band blijven en de rest bagger vinden.
Ik heb medelijden met jou.

but but.... :sad: ik hou ook van bullet for my valentine ;)

Jellepunk

Legacy Member
leprechaun3, waarom post je hier eigenlijk? iedere keer je dat doet krijg je op je dak, en niet onterecht, ga naar huis, moeder heeft viskes gebakken

Jayvie

Legacy Member
Bij deze is hij nogmaals te weten gekomen dat er niets is dat klinkt als A7X... Breid gewoon je smaak uit, want 1 (of 2) groep(en) goed vinden, en de rest bagger, is inderdaad vrij closeminded...

S.conceiçao7

Legacy Member
Jayvie zei:
Bij deze is hij nogmaals te weten gekomen dat er niets is dat klinkt als A7X...
en das de volledige verdienste aan.... juist ja ;)


Jayvie zei:
Breid gewoon je smaak uit, want 1 (of 2) groep(en) goed vinden, en de rest bagger, is inderdaad vrij closeminded ...

je hebt gelijk, ik ga m'n smaak een beetje moeten uitbreiden, maar als ik dan om soortgelijke groepen vraag, krijg ik hier mass request moraalridders op m'n dak :sad:

S.conceiçao7

Legacy Member
off topic: jayvie, hoe komt het dat jij je nickname hebt kunnen laten veranderen? vroeger was je alucard...
en computervista en asserti en nog een hoop anderen hebben dat ook al kunnen laten doen, maar als ik het vraag, wordt het geweigerd :(

ik wil zacky_vengeance noemen :bow:

ochja, ze willen tegen gaan dak m'n trotse forum identiteit niet verlies zeker :(

Messias.

Legacy Member
It's called the internet, en als ge zelf een beetje goede wil hebt vindt ge wel een gaziljoen bands.

Jayvie

Legacy Member
Tja, vriendjespolitiek natuurlijk.. + ik had een geldige reden ervoor.

Waarschijnlijk omdat jij al 700 andere accounts hebt gehad...

Enne, der is ook nix anders dat klinkt zoals Eddy Wally, dus ja.

Snowy7

Legacy Member
Groezrock zal zoals vorig jaar opnieuw goed zijn. lagwagon, newfoundglory, mxpx, rice against, bronx, converge zijn toch de bands waarvoor ik nu zowiezo al zou gaan... (de nieuwe ataris is ook totaal anders en niet slecht).

aiden daarentegen... :(


Ik vraag me wel af hoe New Found Glory nu de nieuwe liedjes live spelen, want van die laatste cd zijn die zo ongelooflijk traag... en zo zou ik ze echt niet live willen zien.

Mayh3M

Legacy Member
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan