Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
ik heb de cd van iemand gekregen en hij blaast enorm,die schaffek mij zeker aan.
jammer dat ik op een van de releaseshows niet kan aanwezig zijn normaal :(

badXtrip

Legacy Member
reavX zei:
kweet lik nie die promo nummers van the setup overtuigen me precies niet

Mij juist wel, ik vind die nummers al cooler dan eender welk nummer op "The Pretense Of Normality"

mud

Legacy Member
Waar kan ik die promo nr's vinden, voor ne keer te checken.
Hun myspace?

*edit*
Kheb ze gevonden & klinkt idd nie slecht, maar ik kan niet aanwezig zijn op de release show :(

Jellepunk

Legacy Member
hij circuleert reeds, passeert hier straks ook, maar ik koop hem zoiezo als hij mij aanstaat

xcruchesx

Legacy Member
kheb die nummers al verschillende keren beluisterd en steeds vind ik ze beter & beter. alhoewel ik vind dat het nummer "bloodlust" vanop de vorige cd die nieuwe gewoon wegblaast! zero mentality is ook superband, kheb die live gezien in deinze in oktober en da was echt wel een coole show! ik voorspel een zeer vette show in brugge, is die entree nu 0.5€??

syndrom

Legacy Member
xcruchesx zei:
kheb die nummers al verschillende keren beluisterd en steeds vind ik ze beter & beter. alhoewel ik vind dat het nummer "bloodlust" vanop de vorige cd die nieuwe gewoon wegblaast! zero mentality is ook superband, kheb die live gezien in deinze in oktober en da was echt wel een coole show! ik voorspel een zeer vette show in brugge, is die entree nu 0.5€??


6/7 euro dacht ik

Cryp

Legacy Member
Was er gisteren iemand op de show int bargehuis in brugge ?
zotte sfeer daar
eerst bands waren gene vette
maar Always Fallen,Hellguard en vooral Crimson Falls maakte alles goed

exploder

Legacy Member
Cryp zei:
Was er gisteren iemand op de show int bargehuis in brugge ?
zotte sfeer daar
eerst bands waren gene vette
maar Always Fallen,Hellguard en vooral Crimson Falls maakte alles goed

Ik hoorde nochtans dat nie zo cool was qua sfeer

xcruchesx zei:
kheb die nummers al verschillende keren beluisterd en steeds vind ik ze beter & beter. alhoewel ik vind dat het nummer "bloodlust" vanop de vorige cd die nieuwe gewoon wegblaast! zero mentality is ook superband, kheb die live gezien in deinze in oktober en da was echt wel een coole show! ik voorspel een zeer vette show in brugge, is die entree nu 0.5€??
50 cent
je gelooft nog in sprookjes zeker

Mja, 'k had altijd gehoopt da the setup weer eens meer in de richting van nine kinds of pain ging gaan (ma kwist wel da da valse hoop was)
anyway, na de 27e kan ik die volledige cd eens checken :)

syndrom

Legacy Member
ka niemand die hem al helemaal heeft eens pm'en? kwil die toch eerst eens horen voor ik hem aanschaf. Ik ben van de zelfste mening als exploder, nine kinds of pain was zo goed.

badXtrip

Legacy Member
Nine kinds of pain, mijn eerste 7" die ik aangeschaft heb & ondertussen al zotgedraaid... The Pretense Of Normality is anders, maar zeker niet slechter dan Nine Kinds Of Pain, de nieuwe zal ook weer anders zijn, en naar wat ik gehoord heb meer iets wat ik liever hoor...

exploder

Legacy Member
Nine kinds of pain was m'n eerste hc cd die ik kocht

Ik kende nog niets van hardcore, ging keer naar falloutfest en zag the setup, en moest direct schijf hebben:)

Kzal eens die unbroken cd moen aanschaffen ook


edit: trouwens, beeld ik me da nu in? ma tsu eeft toch zo'n lied da zo opeens "openbreekt" me de tekst "MY HANDS ARE OPEN" (en de rest wetek nie meer:p)
ma welk lied is da?

mud

Legacy Member
kvind Nine Kinds Of Pain ook beter als Pretense maar de nr's Bloodlust & Death Of A Nation zijn toch ook wel dik cva ze :) :D

syndrom

Legacy Member
ja klets, het heeft me overtuigd, da openingsnummer alleen al. Hard en rechtdoor.

syndrom

Legacy Member
ja klets, het heeft me overtuigd, da openingsnummer alleen al. Hard en rechtdoor.

Messias.

Legacy Member
Haha, Nine Kinds of Pain, nog uit distrobak gezocht op een show hier in de buurt. Was ook zo een beetje één van mijn eerste hc platen. :)

Mayh3M

Legacy Member
Lijkt me alsof er iets minder tempo zit in de nummers tegenover de andere 2 albums, gelukkig zijn ze nog altijd even hard!

Eerste HC-albums hier waren:
Biohazard - Urban discipline
Madball - Set it off
Hatebreed - Perseverance
Terror - Lowest of the low
Blood for blood - Outlaw anthems

En nog vlug wat sluikreclame maken:
Zaterdag!
http://myspace-165.vo.llnwd.net/01149/56/17/1149077165_l.jpg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan