Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reavX zei:kweet lik nie die promo nummers van the setup overtuigen me precies niet
reavX zei:is die plaat al uit of hoe zit da nu?
xcruchesx zei:kheb die nummers al verschillende keren beluisterd en steeds vind ik ze beter & beter. alhoewel ik vind dat het nummer "bloodlust" vanop de vorige cd die nieuwe gewoon wegblaast! zero mentality is ook superband, kheb die live gezien in deinze in oktober en da was echt wel een coole show! ik voorspel een zeer vette show in brugge, is die entree nu 0.5€??
Cryp zei:Was er gisteren iemand op de show int bargehuis in brugge ?
zotte sfeer daar
eerst bands waren gene vette
maar Always Fallen,Hellguard en vooral Crimson Falls maakte alles goed
50 centxcruchesx zei:kheb die nummers al verschillende keren beluisterd en steeds vind ik ze beter & beter. alhoewel ik vind dat het nummer "bloodlust" vanop de vorige cd die nieuwe gewoon wegblaast! zero mentality is ook superband, kheb die live gezien in deinze in oktober en da was echt wel een coole show! ik voorspel een zeer vette show in brugge, is die entree nu 0.5€??


)