Mayh3M
Legacy Member
Ik vind er ook niks aan, wat een platte rommel. Ik mis de Justice van de eerste CD.badXtrip zei:serieus, wat een crap-nummer is dat nieuwe nummer niet van Justice... sedert hun 7" totaal geen fan meer & die nieuwe lp zal er wss geen verandering in brengen
Ik ga waarschijnlijk toch naar de release-show, maar dan wel voor Cold world, True colors en War hungry.
(justice hun 1ste 2 platen toch)

