Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
serieus, wat een crap-nummer is dat nieuwe nummer niet van Justice... sedert hun 7" totaal geen fan meer & die nieuwe lp zal er wss geen verandering in brengen
Ik vind er ook niks aan, wat een platte rommel. Ik mis de Justice van de eerste CD.

Ik ga waarschijnlijk toch naar de release-show, maar dan wel voor Cold world, True colors en War hungry.

Jellepunk

Legacy Member
xcruchesx zei:
true colors is echt een strakke band, wel jammer dat die show zo ver is, kben nooit echt fan geweest van justice, ik vond dead stop altijd beter...
kheb moeite om dead stop en justice naast elkaar te leggen, kan ze echt nie vergelijken, beiden super bands! jammer dat ik dead stop nooit heb live gezien :( (justice hun 1ste 2 platen toch)

xcruchesx

Legacy Member
kheb ze allebei nog nooit live gezien, wel jammer, vooral in het geval van Dead Stop vind ik dit jammer. ik weet nog de eerste 2 platen die ik heb gekocht in de Pyrrhus waren Live for Nothing van Dead Stop & Memorial van OJAHPCP, dat was vorig jaar maart denk ik... ik was ondersteboven van beide, het verschil tussen beide is vrij groot maar nog steeds ben ik fan van beiden, jammer dat beide bands gesplit zijn uiteindelijk in 2006. ik heb OJAHPCP 1 keer live gezien en dat was op Ieperfest en dat was allesbehale teleurstellend.

nog beetje reclame maken: 27/01 The Setup/Zero Mentality in Zaal Romero te Brugge... support acts: Shredder, Newgate Potential & No Recess. vandaag gelezen op BHC: inkom zou 0.5€ bedragen!

badXtrip

Legacy Member
Mayh3M zei:
Ik ga waarschijnlijk toch naar de release-show, maar dan wel voor Cold world, True colors en War hungry.

Ik zal er waarschijnlijk ook wel naartoe gaan, maar dan enkel voor Cold World :doc:

Mayh3M

Legacy Member

mud

Legacy Member
Mayh3M zei:
Volgende week zaterdag, show die ik samen met paar maten doe:

20/01

The Setup
http://www.myspace.com/thesetup
Pushed too far
http://www.myspace.com/pushedtoofar
Break and enter
http://www.myspace.com/breakandenterhc
True colors
http://www.myspace.com/truexcolorshc
Angelskin
http://www.myspace.com/angelskinmetalcore


doors 18u - start 19u
5 €
Gompelhof - Gompelbaan 203
2400 Mol
info: breakoutfest at hotmail . com

http://myspace-165.vo.llnwd.net/01149/56/17/1149077165_l.jpg

nie slecht, nie slecht :)

TruexColors = goeie band :)
btw wnr was die CD release van The Setup ook weer? Of is die al geweest? :unsure:

Mayh3M

Legacy Member
mud zei:
nie slecht, nie slecht :)

TruexColors = goeie band :)
btw wnr was die CD release van The Setup ook weer? Of is die al geweest? :unsure:
26 (Lintfabriek) en 27 (Brugge) januari.

Naughty dog

Legacy Member
Nog iemand die 1 februari naar +44 gaat? Begint om 20.00. Dus ik vraag me af, hoelang zal da ongeveer duren zo'n concertje?

syndrom

Legacy Member
kweet lik nie die promo nummers van the setup overtuigen me precies niet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan