Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xcruchesx

Legacy Member
atreyu noemt zichzelf geen metalcore dus zal het wel geen metalcore zijn zeker?? ze noemen zich metal/rock, dus gaan metalcore...

Alcoholic Punk

Legacy Member
@jelle

get ook weer een paar van mijn treinen gemist precies :p
ik zeg al jaren dat death threat super is, naar mijn mening serieus ondergewaardeerd en veel beter dan wat hc tegenwoordig te bieden heeft.
en ze zijn nog zotter live


en wat een hoop gemem hier over wat wat is en wat niet.
wat gaan de meesten van jullie dan ergens anders of paar posts verder doen? zagen dat ge muziek niet in vakjes mag steken? terwijl ge vant minste dat iemand een groep meer dit of dat vind al zit te zagen.

shit zeg, laat die mannen naar a7x en al luisteren als zij da willen en as da nu voor hen emo, screamo of vlaamse schlagers zijn, wie eeft er daar nu in godsnaam last van?
Moet ge der niet van hebben? laat het dan gerust, laat die gasten zich amuseren.

darthphili

Legacy Member
Al die benamingen... who cares.
ALs de bands op zich maar goed zijn... blijkbaar zit het imago tegenwoordig hoger dan de creativiteit van de bands. Want geef toe, in de HC scene zijn er niet echt veel originele bands meer. Achja...

Soit, ik ga verder luisteren naar Elliott.

S.conceiçao7

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Maar check het dan ook eens, misschien vind je het wel goed. :p

ok zal ik zeker doen.

welke album raad je me dan aan van iron maiden?
(en liefst éne die gelijkt op A7X's waking the fallen ;) )

mvg

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
@jelle

get ook weer een paar van mijn treinen gemist precies :p
ik zeg al jaren dat death threat super is, naar mijn mening serieus ondergewaardeerd en veel beter dan wat hc tegenwoordig te bieden heeft.
en ze zijn nog zotter live

Nuja, ge zegt het misschien al lang, maar het nog steeds door jou dak beginnen luisteren ben, uw mening wordt wel serieus genomen, gewoon wa in retard :)
Ik heb zo de slechte gewoonte bands te leren kennen nadat ze gestopt zijn of in België spelen :doh:
Mo kga ze wel nog keer zien hé

But I can't because I know every friday night it's HARDCORE, GOOD FRIENDS GOOD TIMES! and every Saturday night you know it's hardcore stagedives, High fives!!!

@Leprechaun3 pakt under live in rio ofzo, dan hoorde keer alle nummers, maar zal het niet ax7 zijn die ga moeten gelijken op iron maiden, nuja, laat da ff los man anders leerde nooit goeie muziek kennen

Alcoholic Punk

Legacy Member
als ik me niet vergis komen ze dit jaar terug death threat dus waag uw kans. ik eb ze in duitsland gezien.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ok zal ik zeker doen.

welke album raad je me dan aan van iron maiden?
(en liefst éne die gelijkt op A7X's waking the fallen ;) )

mvg

Ja, ik zei nu niet dat maiden op a7x lijkt. :p
Avenged sevenfold heeft natuurlijk veel invloeden gehaald bij maiden, maar maiden is wel iets totaal anders. Je moet zeker een keer Brave New World en Dance of Death checken, dit zijn hun twee voorlaatste albums.

Als voorbeeld het nummer The Wicker Man van op het Brave New World Album:
http://www.youtube.com/watch?v=vbWixT2jic0

presario

Legacy Member
mud zei:
hoe komt het nu eig dat die gestopt zijn?

Die reden willen ze niet bekend maken.
Maar aangezien dat blijkbaar mensen van dit forum de reden wel weten... :)

badXtrip

Legacy Member
serieus, wat een crap-nummer is dat nieuwe nummer niet van Justice... sedert hun 7" totaal geen fan meer & die nieuwe lp zal er wss geen verandering in brengen

Jellepunk

Legacy Member
badXtrip zei:
serieus, wat een crap-nummer is dat nieuwe nummer niet van Justice... sedert hun 7" totaal geen fan meer & die nieuwe lp zal er wss geen verandering in brengen
tis echt een teleurstelling, kzal wss nie afzakken naar kontich, wat ik eerst wel vanplan was, maar door true colors twijfel ik nog

xcruchesx

Legacy Member
true colors is echt een strakke band, wel jammer dat die show zo ver is, kben nooit echt fan geweest van justice, ik vond dead stop altijd beter...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan