Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
kvind dat hier ietsje te weinig verdraagzaamheid is soms, allé ja no offence bv,
ma reavX bv, ik vind da ge vaak uw mening zo opdringt en zegt van "dit is goed, dit is slecht", en daarmee basta, zonder echt gegronde meningen te geven.
ieder heeft z'n eigen smaak, can't we all get along? :p


on topic nu:
http://www.youtube.com/watch?v=mc_3AKIlm5w

en zeg nu nog es dat a7x ongeinspireerde screamo's zijn :s
luistert na die teksten, zo'n cleane vocals, dubbele gitaars, solo's en lekkere bass.... my type of music :love:

Kan jij eigenlijk nog over iets anders praten dan a7x?

AnewSpider

Legacy Member
mudvAyne zei:
Haha, go mannen :)
We zijn goed bezig! :) :D

De laatste nieuwe van Miles Away is trouwens ook vetjes



& wtf heeft dit er mee te maken?

ebben ze een nieuwe :o ! kzal er es voor moeten uitkijken dan

S.conceiçao7

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Kan jij eigenlijk nog over iets anders praten dan a7x?

ja hoor, maar omdat ze hier nogal vaak beschimpt worden, wil ik mijn steentje bijdragen in het verdedigen ervan ;)

enneuch... uw bijdrage tot deze thread? :crazy:

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ja hoor, maar omdat ze hier nogal vaak beschimpt worden, wil ik mijn steentje bijdragen in het verdedigen ervan ;)

enneuch... uw bijdrage tot deze thread? :crazy:

Een stuk of 260 posts.



Het verveelt me gewoon dat je telkens maar blijft zeggen hoe geweldig je ze wel niet vindt. Heel leuk voor jou, maar ik en ik denk nog wel een aantal andere mensen hier, hebben daar geen boodschap aan dat voor de 10e keer te lezen. Niet dat je je mening niet mag zeggen hoor, dat bedoel ik niet, ik bedoel gewoon: we weten het nu wel hoor.

mudvAyne

Legacy Member
Hier in genk trouwens deze zaterdag:

la sprada (eerste show, van genk), unbreakable & Break And Enter

:)

S.conceiçao7

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Het verveelt me gewoon dat je telkens maar blijft zeggen hoe geweldig je ze wel niet vindt. Heel leuk voor jou, maar ik en ik denk nog wel een aantal andere mensen hier, hebben daar geen boodschap aan dat voor de 10e keer te lezen. Niet dat je je mening niet mag zeggen hoor, dat bedoel ik niet, ik bedoel gewoon: we weten het nu wel hoor.

ok cava :)

twas eigelijk gewoon telkens een subtiele hint om te vragen naar gelijkaardige groepen, (maar kwou het niet te opvallend doen, anders krijg ik hier weer mass request naar mn hoofd geslingerd :p )

anyhow, het enige waar jullie mee afkomen is iron maiden :baard:

;)

syndrom

Legacy Member
er bestaat nu eenmaal niet echt iets "hedendaags" in het genre van a7x.
En aub zeg noem die band nu eens geen screamo, we hebben die discussie al genoeg gevoerd. Zoek eens op wa echte screamo is.

En muziek is tijdloos imo, dus wa maakt het uit of guns 'n roses "oud" is. Stom vooroordeel imo, ze zijn oud dus check ik het niet want het is bompa muziek.

Messias.

Legacy Member
reavX zei:
En aub zeg noem die band nu eens geen screamo, we hebben die discussie al genoeg gevoerd. Zoek eens op wa echte screamo is. .

Inderdaad. Die discussie is hier al een paar keer gevoerd, onder andere door mij en reavX enzo. Al die kakbands lik Atreyu hebben géén hol te maken met screamo en emo. En nu opzouten.

mudvAyne

Legacy Member
Das wel een feit :)


louise cyphre, shikari, red roses for a blue lady ;)

xDama

Legacy Member
Jellepunk zei:
wat doe je? en zit je ook meer op internet dan te blokken? :p

Vandaag heb ik het ook lastig. In totaal al 20blz geleerd van mijn examen OSX. Nog 210 te gaan.

:')

Jellepunk

Legacy Member
pff, statistiek hier, proportionele normaal verdeelde steekproeven enzo, kga nie over muziek beginnen lullen zie da een tegen mijn traap krijg, haha, tis ier altijd hetzelfde, tga ier tan weer een week of 2 goed gaan en der zal dan ene komen posten hoe goed dat die band nie is en der zullen der dan een paar opvliegen, beetje leuteren over genres, over comments die verantwoord zijn of niet, en dan kunnen we weer lekker verderdoen, wachtend op een volgende clash of the genres

nuja, kheb kik death threat ondekt en ik kan maar zeggen dat dit toch wel een ongeloofelijk goeie band is, zeker een van de betere in het hc genre, vinde van niet, kust mijn kloten ;)

Messias.

Legacy Member
mudvAyne zei:
Das wel een feit :)


louise cyphre, shikari, red roses for a blue lady ;)

Die laatste niet echt. :p Maar inderdaad.



Amai, Death Threat, héél lang geleden da'k daar nog naar geluisterd heb. Peace and Security is een dijk van een cd. Lange tijd zwaar aan verslaafd geweest.

Jellepunk

Legacy Member
ondertussen hier ook eens een visje gooien

"HBC PUNX" en "Sample-this!"
zoeken mensen die het wel zien zitten om mee te gaan met den bus naar THE CASUALTIES, TIME AGAIN, DEAD RATS, FUNERAL DRESS, LUNATIC SOCIETY, ABRASIVE WHEELS in Hof Ter Loo.

Gelieve iets te laten weten tegen 17jan.
Het is eens kijken wie mee wil gaan, en of we aan genoeg mensen zouden komen. Dus als u mensen kent, laat het niet om hen mee te vragen.

Verder info volgt nog. Nu enkel eens zien of we aan een 40-50 tal mensen geraken die mee willen.

Groeten,
Lucas & Jelle

contact:
->lucasvermeire [a] hotmail point com

Mayh3M

Legacy Member
Jellepunk zei:
nuja, kheb kik death threat ondekt en ik kan maar zeggen dat dit toch wel een ongeloofelijk goeie band is, zeker een van de betere in het hc genre, vinde van niet, kust mijn kloten ;)
For god & government, prima CD!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
ok cava :)

twas eigelijk gewoon telkens een subtiele hint om te vragen naar gelijkaardige groepen, (maar kwou het niet te opvallend doen, anders krijg ik hier weer mass request naar mn hoofd geslingerd :p )

anyhow, het enige waar jullie mee afkomen is iron maiden :baard:

;)

Maar check het dan ook eens, misschien vind je het wel goed. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan