Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
ik had gelezen op het groez forum dat jullie zanger 2 jaar geleen rondliep met een Hitler tshirt ofzo? :wtf: als het over dezelfde groep gaat tenminste

xcruchesx

Legacy Member
wat is er eigelijk met belgarath03 gebeurd?
he's alive and kicking alleen met een nieuwe nick : xcruchesx
vond het nog een goeie user, iemand die veel over het genre wist!
vinden ze allemaal, mijn beste :D

gisteren DoB releaseshow, was vet gewoon, YGID & Rafflesia waren zeer goed maar Days of betrayal speelde alles naar huis! veel volk (+200man edit: blijkbaar ietsje minder 160 man :)) en goeie sfeer, wat moet een HC mens meer hebben?

Originally Posted by 666-Damarus-666
Ik ga gevaarlijk terrein op maar euhm... Voor diegene die interesse zouden hebben. Mijn band heeft sinds vandaag een eerste song online staan... Deftige meningen zijn altijd leuk om te weten voor de toekomst

http://www.myspace.com/frontlinedmd
vind het zeker niet slecht, alleen niet echt mijn genre qua HC, wel ne goeie beatdown op het einde

xDama

Legacy Member
rubmifer zei:
ik had gelezen op het groez forum dat jullie zanger 2 jaar geleen rondliep met een Hitler tshirt ofzo? :wtf: als het over dezelfde groep gaat tenminste

Dat zal toch niet van ons geweest zijn. :)

2e zang komt op deze song vrij 'magertjes' over vind ook persoonlijk maar live en op de 2e song is dat echt een wereld van verschil.

Maja was onze allereerste opname ooit en het was het eerste liedje dusja :D

Thx for the comments!

xDilatedx

Legacy Member
A7X is pure metalcore naar mijn mening. Prachtige gitaarsolo's da die mannen kunnen spelen :)

xcruchesx

Legacy Member
A7X metalcore?? check Rafflesia & Days of Betrayal, dat is pas metalcore, A7X is gewoon een mix van verschillende genre's en dan doen ze nog niet eens deftig imo

badXtrip

Legacy Member
rubmifer zei:
den dezen is ondertussen weeral verliefd op outlive van guns up! :love:


Check No Warning - Ill Blood & je weet direct waar guns up! hun inspiratie vandaan haalde

Rubmifer

Legacy Member
xDilatedx zei:
A7X is pure metalcore naar mijn mening. Prachtige gitaarsolo's da die mannen kunnen spelen :)

srr maar a7x is gene metalcore,tenzij ge alleen nog maar het oudere werk beluisterd hebt,das wel metalcore. de nieuwe cd is mix van metal en hardrock (vooral vergelijkbaar met guns n' roses)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
pff wist nie dat die gasten nog leefden, laat staan nog nieuwe cd's maken.

anyhow, ik ga het es overwegen enkele nieuwe liedjes ervan te bemachtigen, maar kzou het toch liever houden op de nieuwere generatie hoor....

Man, hoe kan je nu zo oppervlakkig zijn eigenlijk?
Het lijkt mij alsof je het zelfs geen kans wil geven, wat bij mij behoorlijk kinderachtig overkomt.

mudvAyne

Legacy Member
badXtrip zei:
Check No Warning - Ill Blood & je weet direct waar guns up! hun inspiratie vandaan haalde

idd, is wel een goei CD, hoe goed is het nr Short Fuse wel niet :D

Bart Religion

Legacy Member
metalcore?

eerst Those Who Fear Tomorrow luisteren, dan pas moogde over metalcore meespreken :)

Jellepunk

Legacy Member
ff offtopic, maar iedereen die examens heeft succes, kheb er verdomme 10, dinsdag middag beginnen...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan