LoRdOfMaDnEs
Legacy Member
666-Damarus-666 zei:Ik ga gevaarlijk terrein op maar euhm... Voor diegene die interesse zouden hebben. Mijn band heeft sinds vandaag een eerste song online staan... Deftige meningen zijn altijd leuk om te weten voor de toekomst
http://www.myspace.com/frontlinedmd
Mooi, klinkt lekker strak. My kind of hardcore.


als het over dezelfde groep gaat tenminste

