Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

mudvAyne zei:Dno, tklinkt allemaal het zelfde... & kvind vooral de stem van die krl iritant.
Maar punkrock is ook niet mijn muziek![]()

mudvAyne zei:Dno, tklinkt allemaal het zelfde... & kvind vooral de stem van die krl iritant.
Maar punkrock is ook niet mijn muziek![]()

sorry, kmoet kik da toch nie graag horen, voor mij is da een slechte band, gij zult ook wel bands hebben dat ge nie graag hoort? En kben kik geen stoere hardcore man, moest je iets van me weten is dat, een stoere hardcore man nu eens het enigste is dat ik niet ben. nuja, het spijt me._Wicked_ zei:Voilla zie, nu weten we het
Kweet nie wat jij graag hoort eh ....
edit: Btw mudvayne, was nie echt naar u gericht, ik irriteer mij gewoon aan die opmerking van jellepunk. Hoort hij het nie graag, is het slecht zo te zien.

Jellepunk zei:sorry, kmoet kik da toch nie graag horen, voor mij is da een slechte band, gij zult ook wel bands hebben dat ge nie graag hoort? En kben kik geen stoere hardcore man, moest je iets van me weten is dat, een stoere hardcore man nu eens het enigste is dat ik niet ben. nuja, het spijt me.
en voor alle duidelijkheid, ik ben rustig![]()

rubmifer zei:ik ga mij hier naar alle waarschijnlijkheid niet echt populair bij maken,maar kvind die van MCR toch vrij sterk,een van de verrassingen van het jaar imo
