Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mudvAyne

Legacy Member
Jellepunk zei:
nu vergeet je ze niet meer zo snel
499817336_l.jpg
:lol:

Fake b00bs :(

_Wicked_

Legacy Member
Och zie hier, de stoere hardcore fans .... die iedereen op hun smoel moeten kunnen slaan ofzo ?
Lagwagon is een band, zoals er maar weining rond lopen ze ... aja ze zijn al bezig vanaf '90 en nog steeds even goed.
Die steken zowel technisch als kwa songstructuur met kop en schouders boven al die andere punkpop bandjes ze.
Als die komen verdienen ze zelf af te sluiten, ok ja op groez '05 waren ze minder, so what ?



Dit ff terzijde voor iedereen dat denkt dat lagwagon een poppunk bandje is ..... ;)

_Wicked_

Legacy Member
Ja nee, kben rustig ze ^^
Reden waarom ze sucken, omdat het u smaak niet is ? Daarom sucken ze niet eh :)

mudvAyne

Legacy Member
Dno, tklinkt allemaal het zelfde... & kvind vooral de stem van die krl iritant.
Maar punkrock is ook niet mijn muziek :)

Rubmifer

Legacy Member
mudvAyne zei:
Dno, tklinkt allemaal het zelfde... & kvind vooral de stem van die krl iritant.
Maar punkrock is ook niet mijn muziek :)

ik vind Joey zijn stem andere vree goe :cool:

_Wicked_

Legacy Member
mudvAyne zei:
Dno, tklinkt allemaal het zelfde... & kvind vooral de stem van die krl iritant.
Maar punkrock is ook niet mijn muziek :)

Voilla zie, nu weten we het :p
Kweet nie wat jij graag hoort eh ....

edit: Btw mudvayne, was nie echt naar u gericht, ik irriteer mij gewoon aan die opmerking van jellepunk. Hoort hij het nie graag, is het slecht zo te zien.

Jellepunk

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Voilla zie, nu weten we het :p
Kweet nie wat jij graag hoort eh ....

edit: Btw mudvayne, was nie echt naar u gericht, ik irriteer mij gewoon aan die opmerking van jellepunk. Hoort hij het nie graag, is het slecht zo te zien.
sorry, kmoet kik da toch nie graag horen, voor mij is da een slechte band, gij zult ook wel bands hebben dat ge nie graag hoort? En kben kik geen stoere hardcore man, moest je iets van me weten is dat, een stoere hardcore man nu eens het enigste is dat ik niet ben. nuja, het spijt me.
en voor alle duidelijkheid, ik ben rustig :)

Bart Religion

Legacy Member
Lagwagon, band die zeker respect verdiend of je het nu goed of slecht vind.
go look for a clue!

_Wicked_

Legacy Member
Jellepunk zei:
sorry, kmoet kik da toch nie graag horen, voor mij is da een slechte band, gij zult ook wel bands hebben dat ge nie graag hoort? En kben kik geen stoere hardcore man, moest je iets van me weten is dat, een stoere hardcore man nu eens het enigste is dat ik niet ben. nuja, het spijt me.
en voor alle duidelijkheid, ik ben rustig :)

Tis u vergeven ^^ ma nee, soms krijg ik het van zo'n opmerkingen. Ge moet da niet persoonlijk nemen en ofc zijn er bands die ik niet graag hoor, ma kzeg nie dat ze slecht zijn :p

Alcoholic Punk

Legacy Member
voor mij persoonlijk ook een naam waar ik niet sta op te wachten ben 2 jaar terug zelf aangezet toen ze speelden.

en nee ben ook geen stoere hc man, integendeel kluister veel meer naar punkrock en aanverwanten dan hc maar bands als lagwagon zijn niet mijn stijl van punkrock.

maar wel liever lagwagon dan nofx ofzo.

Rubmifer

Legacy Member
ik ga mij hier naar alle waarschijnlijkheid niet echt populair bij maken,maar kvind die van MCR toch vrij sterk,een van de verrassingen van het jaar imo

Dirty_Col

Legacy Member
rubmifer zei:
ik ga mij hier naar alle waarschijnlijkheid niet echt populair bij maken,maar kvind die van MCR toch vrij sterk,een van de verrassingen van het jaar imo

:eek:

xcruchesx

Legacy Member
ieder zijn eigen ding zeker, maar ik ga nooit echt fan zijn van MCR.

vandaag 6/01/2006: Days of Betrayal mCD releaseshow in Wippelgem (10min met de auto van Gent)
flyer
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan