sir oinksalot
Legacy Member
xcruchesx zei:ja kheb het gezienkhad je eens toegevoegd
nu ja, tis ni dat er schadelijke zaken staan op die myspace
![]()
kheb u ook maar inneens ge-add

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xcruchesx zei:ja kheb het gezienkhad je eens toegevoegd
nu ja, tis ni dat er schadelijke zaken staan op die myspace
![]()

Jellepunk zei:nja, twas echt een harde keuze ze, kant nie helpen, ze verdienen het allebei even veel om er te spelen.
kheb trouwens je myspace ondekt![]()

rubmifer zei:via het eastcoast forum Nasty leren kennen,brute band afkomstig uit eigen land
http://www.myspace.com/getnasty

sir oinksalot zei:ok als je die nog niet kende...
wij spelen er binnekort zelfs een show mee
http://i12.tinypic.com/35bcot0.jpg

sir oinksalot zei:ok als je die nog niet kende...
wij spelen er binnekort zelfs een show mee
http://i12.tinypic.com/35bcot0.jpg
da wist ik nog ninick™ zei:och kijk wij staan ook op die afficheda wist ik nog ni

sir oinksalot zei:nice, wij organiseren die show (althans enkele brickbat leden toch) zal wel vet feesje worden![]()
Jellepunk zei:nu ignite hun tour heeft gecancled, kunde allemaal naar sample this! komen
