xcruchesx
Legacy Member
voor de mensen die zoch afvroegen wat er met het geluid scheelde:
Even duidelijk stellen dat het slechte geluid NIET de schuld was van de door GENET ingehuurde klankmannen. Die kerels weten waar ze mee bezig zijn: het zijn de officiële klankmannen bij Europese tournees van Pro-Pain en verzorgen ook af en toe de PA op Graspop!
Elke beslissing qua instelling die de man van GENET nam werd vrijwel onmiddellijk aangepast of teniet gedaan door de klankman die mee was met de tour. Dat die kerel verbonden was met Caliban viel pas echt op toen het geluid tijdens Caliban en Heaven Shall Burn plots wel bijzonder strak zat!
Even duidelijk stellen dat het slechte geluid NIET de schuld was van de door GENET ingehuurde klankmannen. Die kerels weten waar ze mee bezig zijn: het zijn de officiële klankmannen bij Europese tournees van Pro-Pain en verzorgen ook af en toe de PA op Graspop!
Elke beslissing qua instelling die de man van GENET nam werd vrijwel onmiddellijk aangepast of teniet gedaan door de klankman die mee was met de tour. Dat die kerel verbonden was met Caliban viel pas echt op toen het geluid tijdens Caliban en Heaven Shall Burn plots wel bijzonder strak zat!

voor de rest ebbek da wel es graag
