Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xcruchesx

Legacy Member
voor de mensen die zoch afvroegen wat er met het geluid scheelde:
Even duidelijk stellen dat het slechte geluid NIET de schuld was van de door GENET ingehuurde klankmannen. Die kerels weten waar ze mee bezig zijn: het zijn de officiële klankmannen bij Europese tournees van Pro-Pain en verzorgen ook af en toe de PA op Graspop!

Elke beslissing qua instelling die de man van GENET nam werd vrijwel onmiddellijk aangepast of teniet gedaan door de klankman die mee was met de tour. Dat die kerel verbonden was met Caliban viel pas echt op toen het geluid tijdens Caliban en Heaven Shall Burn plots wel bijzonder strak zat!

$p|Ne

Legacy Member
ik was er gister ook
Kvind het natuurlijk megasmerig van die PA. Al die bands voor caliban & hsb konden zoveeeel beter geklonken hebben met de volledige PA.
Toppunt was het voorval met blood redemption daar. De lichten en de PA afzetten, en de muziek starten terwijl ze nog op podium aan het spelen waren. Dat doe je gewoon niet.
Wat ik gehoord was, was dat de stage manager van caliban zo'n muggezifter is. Ze hebben heel die stage moeten opnieuw afbreken en opbouwen omdat er een garretje van 1 cm tussen 2 planken zat, en zo "de zanger van caliban misschien kon vallen!". Die zanger ziet er trouwens enorm gay uit van dicht.
Ma zowiezo, ik vond neaera en heaven shall burn de beste. Caliban heb ik al teveel gezien. ('Death to false metalcore' 'Caliban rockstars, they can kiss it!')

En wat ik een minpuntje vind, is toch dat er alleen maar vegan food te krijgen was. Ik vind het super, ik heb zeker geen probleem met vegans, maar laat de mensen over aan een keuze. Er zijn ook nog vleeseters :)

Al bij al, toffe avond gehad, en meer grote shows!

Rubmifer

Legacy Member
zeker dat,alleen spijt dat ik ketchup bij de burger gepakt heb :p voor de rest ebbek da wel es graag

en over da rockstarattiude van Caliban zei de zanger van Neaera letterlijk

CALIBAN are really cool guys, it's the people around them that have an "Oh I'm so fucking important" attitude!

xcruchesx

Legacy Member
CALIBAN are really cool guys, it's the people around them that have an "Oh I'm so fucking important" attitude!
kheb da ook zojuist gelezen, maar dan klopt er iets niet vind ik, als die roadies van Caliban zich zo belangrijk vinden, waarom ontslaat de band ze gewoon niet?
alleszins, ik ben geen fan van de nieuwe Caliban, die cleane zang past er gwn ni bij en tis ni echt toonvast ook.

badXtrip

Legacy Member
Dat het geluid van Heaven Shall Burn & Caliban zoveel beter was is normaal, ze hebben s'ochtends meer dan een uur gesoundcheckt...

& over het caliban-gedoe... die zanger van Neaera mag zeggen wat hij wil, we hebben alleen maar miserie gehad met de zanger & een van de gitaristen van Caliban, die roadie's vielen al bij al nog mee behalve dat ze om de 5 stappen achter drank vroegen... Blijkbaar kunnen ze zich ook niet aan afspraken houden & vinden ze zich toch veel belangrijker dan iedereen... en merci om al het werk hebben we ook niet gekregen van de bands (alleen van de kerels van heaven shall burn)...

& over het vegi eten: hoeveel keer wij als vegi ons niet moeten aanpassen, van 1 keer geen vlees te eten ga je niet dood...

$p|Ne

Legacy Member
Jellepunk zei:
sound?
Kben wel met je mening eens over het vlees maar een niet vegan kan wel eens overleven op groensels toch?

Welja, ik heb zeker geen problemen mee dat er vegan food is. Tmag ook eens iets voor de vegans zijn. Maar maak dan 2 aanbiedingen: vegan en non-vegan food, zo is iedereen blij :).

exploder

Legacy Member
$p|Ne zei:
Welja, ik heb zeker geen problemen mee dat er vegan food is. Tmag ook eens iets voor de vegans zijn. Maar maak dan 2 aanbiedingen: vegan en non-vegan food, zo is iedereen blij :).

Tgaat omt feit:

vegans kunnen geen non-vegan food eten, omgekeerd kan dat wel

$p|Ne

Legacy Member
yup
ahja tkan nooit voor iedereen goed zijn (nogmaals gezien met caliban gisteren)

xcruchesx

Legacy Member
een opmerking die ik wel vaak heb gehoord gisteren van mensen die Caliban niet de moeite vonden: "Hadden ze Maroon ipv Caliban gezet dan was het subliem geweest." imo vind ik dit waar, de mensen die erbij waren op Ieperfest zullen wel nog weten wat een schitterende live-band Maroon wel niet is... Maar ja, het waren vastgelegde bands...

BTW: Days of Betrayal mCD releaseshow in JH Tentakel 6/01/2007!!
flyer

Alcoholic Punk

Legacy Member
eerlijk gezegd nee, maarja zal wel aant feit liggen dat ik tegen dat maroon was nogal beneveld was.

en waarom zou die van naera da zeggen denkt ge? ze kennen caliban en vrienden zijn met caliban opent deuren qua shows en tours, niet meer niet minder.

Bad Religion

Legacy Member
Misschien al is gepost omtrent groezrock, maar bon hier is het -

GROEZROCK : FRIDAY 27TH APRIL & SATURDAY 28TH APRIL 2007 - MARK THESE DATES

FRIDAY : 2 STAGES WITH : STRETCH ARM STRONG, CALIBAN + MORE TBA

SATURDAY : 2 STAGES WITH : RISE AGAINST, CONVERGE, THE BRONX, CANCER BATS, TIGER ARMY, DEADLINE + MORE TBA

mudvAyne

Legacy Member
Kvind da echt nog geen vette ze qua namen alleen Converge boeit wel wa :)

lttuvix

Legacy Member
Messias. zei:
Ik zie "JH n8w8" er anders niet tussen staan. De Nijdrop daarentegen. ;)

komen nie in n8w8 spelen, spelen in tentakel, clubcircuit tentakel, n8w8 :) heeft bij mij weten niets met clubcircuit.be te maken
de heideroosjes in zonhoven....
laat die 14/15/16jarigen maar aanrukken! olé!
gezien heidenroosjes nie echt meer veel in limburg spelen en omdat de inkom prijs rond de 13-18 euro ligt (ben der nie meer zeker van) vermoed ik da er redelijk wa ouder volk gaat op afkomen

mandarijn

Legacy Member
lttuvix zei:
komen nie in n8w8 spelen, spelen in tentakel, clubcircuit tentakel, n8w8 :) heeft bij mij weten niets met clubcircuit.be te maken

gezien heidenroosjes nie echt meer veel in limburg spelen en omdat de inkom prijs rond de 13-18 euro ligt (ben der nie meer zeker van) vermoed ik da er redelijk wa ouder volk gaat op afkomen

no offence maar met zo'n inkomprijs gaat er 4 man en een paardekop zitten...
Wie betaald er nu tussen de 13 en de 18 euro om een band te zien die 45687548 keer per jaar op een podium ergens in belgie staat....
anyway enjoy.... :woohoo:

migelle

Legacy Member
ik zou da geld betale ^^ vindt het wel bikke raar da caliban op groezrock komt aangezien dat da metalcore is, maar my geen probleem, vindt die ook heel goe

mudvAyne

Legacy Member
migelle zei:
ik zou da geld betale ^^ vindt het wel bikke raar da caliban op groezrock komt aangezien dat da metalcore is, maar my geen probleem, vindt die ook heel goe

Was daar raar aan?
Staat toch wel regelmatig een paar mc bands tussen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan