Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AnewSpider

Legacy Member
gogopowerranger zei:
Reality records staat vanavond (donderdag) in oostkamp in de gilde er zal daar iets cools te doen zijn, met orkestjes enzo

benieuwd ofda wel allemaal zal binnegraken daar, als er wa veel volk is ...
nuja tot vanaaf aan diegen die komen.

Rubmifer

Legacy Member
parkway drive = retecoole band
enorm gaaf op ieperfest,en blaast ook zwaar op cd

AnewSpider

Legacy Member
jaja twas wel de moeite vanavond van newgate, beetje veel confetti maja:p

xDilatedx

Legacy Member
@BulletsAreScene : Nah, toch ni direct :D Kdenk ni dagij mij kent ze, zou nogal toevallig zijn ni ? :p

Darkman X1

Legacy Member
morgen! Tieltfest

Affiche

00u30-..... AFTERPARTY!!!
(FREESTYLE LIVE DJ SET)
23u40-00u10 JUSTICE
23u10-23u25 KILLING FROST
22u20-22u50 NASTY
21u35-22u00 ODK CREW
20u50-21u15 FALLBRAWL
20u05-20u30 CAPITAL PUNISHMENT
19u20-19u45 BLACK HAVEN
18u40-19u00 ACNE AND THE KIDS
18u00-18u20 MURDER INTENTIONS
17u20-17u40 ALL MY SINS
16u40-17u00 NEXT IN LINE
16u00-16u20 GOLDEN BULLET

who's in?:woohoo:

BulletsAreScene

Legacy Member
xDilatedx zei:
@BulletsAreScene : Nah, toch ni direct :D Kdenk ni dagij mij kent ze, zou nogal toevallig zijn ni ? :p

het kon het kon ^^ het zou ni de eerste toevallige toevalligheid zijn :p

Jellepunk

Legacy Member
@Darkman, nog zwaar aan het twijfelen

wie is naar newgate potential geweest en hoe was het?

exploder

Legacy Member
Ik ben geweest
Ik vond het niet tof, want ik was veel te moe
Moest ik niet moe geweest zijn ging het wsl een zot feest geweest zijn voor mij ook
Er was superveel volk (behalve bij restless youth)

xcruchesx

Legacy Member
kheb zojuist 2 supercoole avonden achter de rug :D

de NP releaseshow was super, goeie sfeer, veel bekende mensen gezien, de bands waren super & de confetti heerste gewoon (zeker als je bijna constant met confetti zit te smijten :))

dan gisteren de Spirit Invasion, ik kwam toe, ik hoorde Rafflesia, ik smeet ùijn rugzak in een hoek en stormde naar voor, die nieuwe nummers zijn supercool.
jammer van het geluid van Blood Redemption, die mannen verdienen beter...
Psalm ni gezien, Misery Speaks kende ik niet maar wel coole band, FATA niet gezien. As We Fight => supercoole band, direct sfeer. Deadlock weeral suckte de sound jammer. Neaera, retestrak gewoon, jammer van de korte set...
Caliban, ik ben geen Caliban-lover, zeker na gehoord van iemand van de crew dat ze eisen waren aant stellen over het eten enzo... respect voor die kerel die met een poster waarop "Caliban, rockstars can suck it" op een schouders van een andere kerel zat en zo naar vanvoor is gegaan :niceone:
Heaven Shall Burn, de band waarvoor veel mensen kwamen, ze kwamen, ze heersten gewoon!

badXtrip

Legacy Member
xcruchesx zei:
Caliban, ik ben geen Caliban-lover, zeker na gehoord van iemand van de crew dat ze eisen waren aant stellen over het eten enzo... respect voor die kerel die met een poster waarop "Caliban, rockstars can suck it" op een schouders van een andere kerel zat en zo naar vanvoor is gegaan :niceone:

Caliban, wat een asshole's... aangezien ik ook in de keuken stond hebben we het genoeg mogen horen wat ze allemaal niet wilden... belachelijk gewoon
& er stond op de poster waar hij naar voren stond "CALIBAN = PIZZACORE" (aangezien ze blijkbaar bij elke show totaal uit het niets pizza eisen, etc.) , ik denk niet dat hij het zag zitten om met die eerste poster naar voren te gaan (en volledig terecht, met al die margi metalheads van gisteren)

Anyway, enkel Heaven Shall burn gezien van achter de bar, idem met caliban, alhoewel ik caliban niet wilde zien eigenlijk...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan