kheb zojuist 2 supercoole avonden achter de rug
de NP releaseshow was super, goeie sfeer, veel bekende mensen gezien, de bands waren super & de confetti heerste gewoon (zeker als je bijna constant met confetti zit te smijten

)
dan gisteren de Spirit Invasion, ik kwam toe, ik hoorde Rafflesia, ik smeet ùijn rugzak in een hoek en stormde naar voor, die nieuwe nummers zijn supercool.
jammer van het geluid van Blood Redemption, die mannen verdienen beter...
Psalm ni gezien, Misery Speaks kende ik niet maar wel coole band, FATA niet gezien. As We Fight => supercoole band, direct sfeer. Deadlock weeral suckte de sound jammer. Neaera, retestrak gewoon, jammer van de korte set...
Caliban, ik ben geen Caliban-lover, zeker na gehoord van iemand van de crew dat ze eisen waren aant stellen over het eten enzo... respect voor die kerel die met een poster waarop "Caliban, rockstars can suck it" op een schouders van een andere kerel zat en zo naar vanvoor is gegaan

Heaven Shall Burn, de band waarvoor veel mensen kwamen, ze kwamen, ze heersten gewoon!