Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
we gaan ier es de lijstjes vragen e ;)

top 10 punkrock platen (al vergetek er wel een paar wss)

  1. Rise Against - The Sufferer and the Witness
  2. Bouncing Souls - The Gold Record
  3. The Loved Ones - Keep Your Heart
  4. Alkaline Trio - Crimson
  5. The Living End - State of Emergency
  6. nofx - Wolves in Wolves' Clothing
  7. Anti-Flag - For Blood And Empire
  8. Less Than Jake - In with the Out Crowd
  9. Strike Anywhere - Dead FM
  10. Lawrence Arms - Oh! Calcutta

-------------

Top 10 hc platen

  1. Ignite - Our Darkest Days
  2. Have Heart - The Things We Carry
  3. Guns up! - Outlive
  4. Sick Of It All - Death To Tyrants
  5. Converge - No Heroes
  6. Terror - Always The Hard way
  7. Sworn Enemy - The Beginning Of The End
  8. Born From Pain - War!
  9. Walls of Jericho - With Devils Amongst Us All
  10. This Is Hell - Sundowning

andere eervolle HC-platen :
  • Hatebreed - Supremacy
  • Alexisonfire - Crisis
  • The Bronx - The Bronx (II)
  • Panic - circles

Metal/metalcore platen doe ik straks wel

mandarijn

Legacy Member
1.The lawrence arms- oh! calcutta
en de rest van wat'k heb geluisterd dit jaar minstens 10 meter derachter!!!

Rubmifer

Legacy Member
Jellepunk zei:
the bronx is toch wel geen hardcore ze...

k,the bronx is geen echte hardcore,eerder hardcore/punk/hardrock alles door elkaar wa,maar ja,ik moest hem ergens tussen plaatsen en heb hem in de hardcore lijst geplaatst

presario

Legacy Member
Mijn top 10 in willekeurige volgorde

Ignite - Our Darkest Days
No Turning Back - Holding On
Terror - Always The Hard Way
Walls Of Jericho - With Devils Amongst Us All
Hatebreed - Supremacy
First Blood - Killafornia
The Boss - Hoodlum Complex
Born From Pain - War!
Amen Ra - Mass 3
Red Sparowes - Every Red Heart Shines Towards The Sun

en eigenlijk nog zoveel meer...

Jellepunk

Legacy Member
rubmifer zei:
k,the bronx is geen echte hardcore,eerder hardcore/punk/hardrock alles door elkaar wa,maar ja,ik moest hem ergens tussen plaatsen en heb hem in de hardcore lijst geplaatst

geen probleem, gewoon ff melden :)

mijn lijstjes

Punk rock
  • Born To Lose - Sweet Misery
  • Street Dogs - Fading America
  • Ignite - Our Darkest Days
  • Time Again - The Stories Are True
Niet veel goeie punkrock platen bijgekomen dit jaar :/ meer platen van vorig jaar ontdekt :)
Hardcore
  • The Boss - Hoodlum Complex
  • ODK Crew - ODK Crew
  • Shredder - Dammit Riggs!
  • XBishopX - Suicide Party
  • First Alliance - Claimin' The Territory
  • Outbreak - Failure
Wat meer hardcore ontdekt dit jaar, daarmee
Psychobilly
  • 3 lost maniacs - Back for blood
  • Thee Exit wounds - Bad Day
tzijn der nie veel, maar zeker het vermelden waard!
Optredens
wel, hier zijn er wel veel goeie van gepasseerd!
  • Sample This! (Offcourse)
  • Leftöver Crack en mise*en*scene in 't oud liefken
  • Kings of nuthin' op Sjock Rock (eigenlijk heel sjock rock)
  • Born to lose + Heartbreak Stereo + Mise*En*Scene in JH Mixit
  • Mise*en*scene in JH de salamander
  • Nervous chillin' + Flogging Molly + Ignite op Dour
  • The Banner, Me first and the gimme gimme's & Dropkick Murphys op groezrock
  • Laatste Congress Show
  • Six Ft Ditch + Special Move + The Boss in de vortn
  • eerste show the ignored in de vortn
  • Bones Brigade + Shredder + True Colors in de frontline
  • Bastrock in dikkebus
  • Eerste show hit by a truck
  • Persitence Tour in Torhout
  • Gather + To Kill + ODK Crew in didi's kot
  • en last but not least: iedere keer ik peter pan speedrock heb gezien dit jaar, 4 keer ofzo en het was de maks!

Rubmifer

Legacy Member
Jellepunk zei:
Punk rock
  • Born To Lose - Sweet Misery
  • Street Dogs - Fading America
  • Ignite - Our Darkest Days
  • Time Again - The Stories Are True


  • ahja,street dogs de hunne nog vergeten :) En voor mij is Ignite hardcore hoor :p
    edit: well that quote is fucked up :p

badXtrip

Legacy Member
CD/LP/EP/7"/...

Outbreak - Failure
Betrayed - Substance
Ceremony - Violence Violence
Triple Threat - Into The Darkness
Death Is Not Glamorous - Death Is Not Glamorous
Endstand - The Time is Now

... ik kan hier waarschijnlijk uren blijven doorgaan, veel goeie releases geweest dit jaar!

Coolste shows:

- Leeway (Lintfabriek + 013, vooral lintfabriek)
- Outbreak (Didi's kot)

voornamelijk die 2 zijn mij bijgebleven... ook wel veel coole shows geweest dit jaar.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Iemand enig idee of ik de cd van the boss ergens online kan kopen?
Ik wil die al lang hebben en nu heb ik dan eindelijk terug wat geld. Als ik dan moet wachten tot de volgende show met een distro kan dat nog wel even duren wrs. :/

Messias.

Legacy Member
Ik weet dat de presario die in de pyrrhus heeft gekocht, ma hij staat nie online in de catalogus. Misschien is een mailtje sturen?

badXtrip

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Iemand enig idee of ik de cd van the boss ergens online kan kopen?
Ik wil die al lang hebben en nu heb ik dan eindelijk terug wat geld. Als ik dan moet wachten tot de volgende show met een distro kan dat nog wel even duren wrs. :/


Reality Records?
The boss zelf?
...

gogopowerranger

Legacy Member
Reality records staat vanavond (donderdag) in oostkamp in de gilde er zal daar iets cools te doen zijn, met orkestjes enzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan