Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
the bronx is toch wel geen hardcore ze...rubmifer zei:voor mij toch nog altijd grotendeels hardcore ja,wa anders?
Jellepunk zei:the bronx is toch wel geen hardcore ze...
rubmifer zei:k,the bronx is geen echte hardcore,eerder hardcore/punk/hardrock alles door elkaar wa,maar ja,ik moest hem ergens tussen plaatsen en heb hem in de hardcore lijst geplaatst


Jellepunk zei:Punk rock
- Born To Lose - Sweet Misery
- Street Dogs - Fading America
- Ignite - Our Darkest Days
- Time Again - The Stories Are True
En voor mij is Ignite hardcore hoor 

LoRdOfMaDnEs zei:Iemand enig idee of ik de cd van the boss ergens online kan kopen?
Ik wil die al lang hebben en nu heb ik dan eindelijk terug wat geld. Als ik dan moet wachten tot de volgende show met een distro kan dat nog wel even duren wrs. :/