Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xcruchesx zei:@ badXtrip: staat er al ergens een nummertje op internet ofzo, want kben serieus benieuwd... kga zeker proberen om te komen naar Izegem![]()

Pilatus zei:zaterdag
time again
casualties
dEad rAts (snc)
@ antwerpen ergens![]()


mudvAyne zei:Urgh de heideroosjes >_>![]()

lttuvix zei:idd ben er ook nie zon fan van maja ben der zo half toe verplicht aangezien we met het JH in een clubcircuit zitten en dit zijn 1 van de eisen![]()

xcruchesx zei:@ badXtrip: staat er al ergens een nummertje op internet ofzo, want kben serieus benieuwd... kga zeker proberen om te komen naar Izegem![]()
khad het al gelezen op BHCbadXtrip zei:http://www.myspace.com/losingxstreak
3 nummers zonder zang van ongeveer een half jaar geleden... 2de keer met de bassist dus alles zit eigenlijk niet zo strak... maar je hebt een idee!
zit idd nog niet strak genoeg maar wel al cool, kben er den 16debadXtrip zei:http://www.myspace.com/losingxstreak
3 nummers zonder zang van ongeveer een half jaar geleden... 2de keer met de bassist dus alles zit eigenlijk niet zo strak... maar je hebt een idee!

badXtrip zei:http://www.myspace.com/losingxstreak
3 nummers zonder zang van ongeveer een half jaar geleden... 2de keer met de bassist dus alles zit eigenlijk niet zo strak... maar je hebt een idee!
