Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mudvAyne

Legacy Member
in maart & april knuckledust is wel nog ff maarja :unsure: :p

& voor Groez is het ondertussen
CONVERGE, RISE AGAINST, CANCER BATS, THE BRONX, TIGER ARMY, DEADLINE + more TBA

Das ook nog gene vette buiten Converge maar de affiche is nog maar in het begin stadium eh :p

badXtrip

Legacy Member
xcruchesx zei:
@ badXtrip: staat er al ergens een nummertje op internet ofzo, want kben serieus benieuwd... kga zeker proberen om te komen naar Izegem :)

Nope... Normaalgezien gaan we eind januari - begin februari een demo gaan opnemen met 3 nummers, dus tegen onze eerste show zal er wel iets zijn... :)

Jellepunk

Legacy Member
Pilatus zei:
zaterdag
time again
casualties
dEad rAts (snc)

@ antwerpen ergens :p

zaterdag 10 februari :s
Nuja, ik ben er! (ik denk trouwens wel dat casualties headlinen, maar deze lineup staat me ook ferm aan ze!

en Antwerp hardcore fest ist te ver, kom maar naar Sample This! ;)

lttuvix

Legacy Member
Donderdag 29 maart 2007
De Heideroosjes [NL], GC Tentakel, 3520 Zonhoven, 21h00, 011/81 50 61
5 keer raden wie daar in de tap ploeg is gezet >.<

deze vrijdag zijn er btw 2 fuifen in JH zonhoven
tijdloze top 100 van stu bru van 12 tot 8
kerstjaarfuif van 8 tot 2
inkom gratis fcours

lttuvix

Legacy Member
mudvAyne zei:
Urgh de heideroosjes >_> :p

idd ben er ook nie zon fan van maja ben der zo half toe verplicht aangezien we met het JH in een clubcircuit zitten en dit zijn 1 van de eisen :p

mandarijn

Legacy Member
lttuvix zei:
idd ben er ook nie zon fan van maja ben der zo half toe verplicht aangezien we met het JH in een clubcircuit zitten en dit zijn 1 van de eisen :p

wel een grappige eis (wat was da weer voor de heideroosjes te laten komen spelen? 5000 euro?)
de heideroosjes in zonhoven....
laat die 14/15/16jarigen maar aanrukken! olé!

sir oinksalot

Legacy Member
badXtrip zei:
http://www.myspace.com/losingxstreak

3 nummers zonder zang van ongeveer een half jaar geleden... 2de keer met de bassist dus alles zit eigenlijk niet zo strak... maar je hebt een idee!

kvinnet instrumentaal zeker al goed!
maarja, zonder zang kan je er eigenlijk nog niets over zeggen he :)
maar het klinkt echt al wel lekker oldschool

Anti-flag

Legacy Member
THE CASUALTIES (us)
New York based riotous mohicans meshing mid-80's style hardcore w/ fast and crusty '77 old-school punk
WEBSITE: http://www.thecasualties.net
MYSPACE: http://www.myspace.com/thecasualties

FUNERAL DRESS (be)
full-on Belgian old skool/classic punk topdog
WEBSITE: http://www.funeraldress.com
MYSPACE: http://www.myspace.com/funeraldress

ABRASIVE WHEELS (uk)
legendary/influential UK punk band since 1976
WEBSITE: http://www.abrasivepunk.com
MYSPACE: http://www.myspace.com/abrasivewheels

TIME AGAIN (us)
LA-based old-school punk ruckus, raw and punchy yet w/ a strong sense of melody - on Hellcat Rec.
WEBSITE: http://www.timeagainband.com
MYSPACE: http://www.myspace.com/timeagain

LUNATIC SOCIETY
80's era full steam ahead old school punk w/ the odd horn thrown in on occasion
WEBSITE: http://www.lunaticsociety.be

DEAD RATS
loud, fast, and snotty (street-)punk all the way outta SNC
WEBSITE: http://www.myspace.com/sncdeadrats
MYSPACE: http://www.myspace.com/sncdeadrats


10 februari , wss in hof ter loo dan

Jellepunk

Legacy Member
Ik ben er zeker bij, kan je al tickets bestellen, ik had er besteld voordat ze verplaats waren, maar nu weet ik niet goed of ik er opnieuw moet bestellen, man, dat wordt nogeen een optreden! man man man, de maks!
gaan er nog mensen?

edit: net gezien dat ge ze nie kan reserveren voor deze gig, naar de fnac dan zo snel mogelijk...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan