AnewSpider
Legacy Member
exploder zei:Hopelijk gaat dien bassist van RY nie te veel skaten in de komende weken
the message bla bla
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exploder zei:Hopelijk gaat dien bassist van RY nie te veel skaten in de komende weken
exploder zei:Hopelijk gaat dien bassist van RY nie te veel skaten in de komende weken

mudvAyne zei:explain![]()
![]()
rubmifer zei:had die nie es paar dagen voor ne show ier zen shcouder/elleboog ontwricht bij het skaten waardoor ze nie kunnen komen zijn

1 rib gebroken en 2 gekneusdrubmifer zei:had die nie es paar dagen voor ne show ier zen shcouder/elleboog ontwricht bij het skaten waardoor ze nie kunnen komen zijn
rubmifer zei:My chemical romance zou met Rise Against naar Groez afzakken
dat ze dan maar veel nummers vna un nieuwe spelen en de rest van 'I brought...'

rubmifer zei:My chemical romance zou met Rise Against naar Groez afzakken
dat ze dan maar veel nummers vna un nieuwe spelen en de rest van 'I brought...'

_Wicked_ zei:leer goede informatie posten.
In Canada: met Billy Talent, Anti-Flag en Moneen
In Amerika: met My Chemical Romance
In Europa: met The Bronx en Cancer Bats
Waardoor the bronx en cancer Bats op groez staan en dus geen MCR
En waarom wil je my chemical romance op groez in godsnaam![]()
rubmifer zei:jep,ik ad da ondertussen op groez forum ook al gelezen dat zo zat![]()
en ik heb helemaal niet gezegd dat ik ze wil,ik zei 'moesten ze toch komen dat ze dan maar veel nieuwe nummers en van hun eerste cd spelen'

²²²²²²²²²²............xcruchesx zei:persoonlijk vind ik er niks aan
xcruchesx zei:persoonlijk vind ik er niks aan
" (dat ze er zouden staan eh
)LoRdOfMaDnEs zei:VRIJDAG 26 JANUARI @ LINTFABRIEK :
The Setup (cd release)
Zero Mentality
Pushed Too Far
Autumn Delay
Inkom : 4€
deuren : 18u30
