Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Featherfoot zei:CBK was voor mij een band die pakken beter was dan WOJ op persistance tour. Maar dat is dan ook weer persoonlijke voorkeur / smaak / mening.
We zullen maar zeggen: "ieder diertje zijn pleziertje"


badXtrip zei:Verschrikkelijk coole show, ik zal er zijn!
En comeback kid op de persistance tour vond'k maar flauwtjes... muzikaal wel cava, maar ik ben het veel te gewoon met die andere zanger.
16 februari trouwens eerste show van LOSINGXSTREAK in izegem... allen afkomen zou ik zeggen!

reavX zei:had nie anders verwacht van iemand met als nick badxtrip![]()
speelde gij ook in die band mss, kheb van didier nen sample door gekregen, ja man, strakke dei! kzal er zeker zijnbadXtrip zei:Verschrikkelijk coole show, ik zal er zijn!
En comeback kid op de persistance tour vond'k maar flauwtjes... muzikaal wel cava, maar ik ben het veel te gewoon met die andere zanger.
16 februari trouwens eerste show van LOSINGXSTREAK in izegem... allen afkomen zou ik zeggen!

Jellepunk zei:speelde gij ook in die band mss, kheb van didier nen sample door gekregen, ja man, strakke dei! kzal er zeker zijn

tis echt super strak, mijn verwachtingen liggen hoog, stel me niet teleurbadXtrip zei:Jep, ik verzorg de gitaar!![]()
, nuja, ik ben aanwezig
xcruchesx zei:zijn er hier mensen die OnexVoice goed vinden? als je ze ni kent => onexvoice myspace
ik heb ze al eens live gezien en ze zijn zeer goe, direct ambiance!

xcruchesx zei:The Sedan Vault is ook post-hardcore, heb ze 1 keer live gezien op Ieperfest, die waren wel ni slecht in hun genre
BongZrGooD zei:
mudvAyne zei:Ik vind da toch ma nix ze :ironic:
rubmifer zei:iedereen zijn ding e![]()
mudvAyne zei:
mudvAyne zei:Idd
Terror vond ik ook vies goed
& die Destiny & the distance, wa was mij da voor iet. haha
Niemand boeide zich zo voor die namen hahaha
Vent van Destiny: "having fun?"
Niemand replyed zo haha ^^