Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Featherfoot

Legacy Member
CBK was voor mij een band die pakken beter was dan WOJ op persistance tour. Maar dat is dan ook weer persoonlijke voorkeur / smaak / mening.

We zullen maar zeggen: "ieder diertje zijn pleziertje"

mudvAyne

Legacy Member
Featherfoot zei:
CBK was voor mij een band die pakken beter was dan WOJ op persistance tour. Maar dat is dan ook weer persoonlijke voorkeur / smaak / mening.

We zullen maar zeggen: "ieder diertje zijn pleziertje"

Idd :)
Terror vond ik ook vies goed :D
& die Destiny & the distance, wa was mij da voor iet. haha
Niemand boeide zich zo voor die namen hahaha

Vent van Destiny: "having fun?"
Niemand replyed zo haha ^^

Alcoholic Punk

Legacy Member
persistance was goeie affiche maar keb mij nu ni super amuseerd.

alle bands al paar keer gezien en jah kvind het telkens nen repeat precies.

syndrom

Legacy Member
badXtrip zei:
Verschrikkelijk coole show, ik zal er zijn!

En comeback kid op de persistance tour vond'k maar flauwtjes... muzikaal wel cava, maar ik ben het veel te gewoon met die andere zanger.


16 februari trouwens eerste show van LOSINGXSTREAK in izegem... allen afkomen zou ik zeggen!



had nie anders verwacht van iemand met als nick badxtrip :p

Jellepunk

Legacy Member
badXtrip zei:
Verschrikkelijk coole show, ik zal er zijn!

En comeback kid op de persistance tour vond'k maar flauwtjes... muzikaal wel cava, maar ik ben het veel te gewoon met die andere zanger.


16 februari trouwens eerste show van LOSINGXSTREAK in izegem... allen afkomen zou ik zeggen!
speelde gij ook in die band mss, kheb van didier nen sample door gekregen, ja man, strakke dei! kzal er zeker zijn

vanavond is nog volop in bespreking ;)

Jellepunk

Legacy Member
badXtrip zei:
Jep, ik verzorg de gitaar! :cool:
tis echt super strak, mijn verwachtingen liggen hoog, stel me niet teleur ;), nuja, ik ben aanwezig

vanavond normaal ook, net wakker, kzal er wel raken :)

@street dogs -> feest!!!!!!!

BongZrGooD

Legacy Member
mudvAyne zei:
Ik vind da toch ma nix ze :ironic:

rubmifer zei:
iedereen zijn ding e ;)

mudvAyne zei:

Idd...

Tja, ik zag de naam vernoemd worden een paar pagina's eerder,en daar ik al met hen heb samengewerkt en hun lichtman een "schoon"neef is van me...

Persoonlijk ben ik niet echt een fan, de muziek kan me met momenten wel bekoren maar ik vind de zang eigenlijk wat minderwaardig. Zeker live schieten ze tekort op vocaal gebied imo... Maar dat kan ook stijlgebonden zijn, ben niet zo thuis in de post/emo-wereld.

Groetjes,
BongZ

Featherfoot

Legacy Member
mudvAyne zei:
Idd :)
Terror vond ik ook vies goed :D
& die Destiny & the distance, wa was mij da voor iet. haha
Niemand boeide zich zo voor die namen hahaha

Vent van Destiny: "having fun?"
Niemand replyed zo haha ^^

Inderdaad, Destiny en The Distance vond ik echt kutslecht! Die bands konden mij totaal niet boeien en deden geen moment echt een poging om er sfeer in te brengen.

Jellepunk

Legacy Member
guess who won the boss shirt en cd vanop tmf :lol:

net gehoord dat time again en dead rats casualties supporten in lintfabriek, wordt TE zot!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan