mandarijn
Legacy Member
Leprechaun3 zei:waarom vind iedereen hier ignite zo goed?
ik vind ze echt nie zo super hoor, met hun "baanbrekende "teksten , echt ik vind dat er zo totaal geen gevoel in hun nummers zit, allemaal zo eentonig en saai.
avenged sevenfold & bullet for my valentine, for the win!![]()
kgok op een (mentale) leeftijd van 15...
teksten , echt ik vind dat er zo totaal geen gevoel in hun nummers zit, allemaal zo eentonig en saai.




