Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mandarijn

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
waarom vind iedereen hier ignite zo goed?
ik vind ze echt nie zo super hoor, met hun "baanbrekende " :sop: teksten , echt ik vind dat er zo totaal geen gevoel in hun nummers zit, allemaal zo eentonig en saai.

avenged sevenfold & bullet for my valentine, for the win! :bow:

kgok op een (mentale) leeftijd van 15...

Rubmifer

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
waarom vind iedereen hier ignite zo goed?
ik vind ze echt nie zo super hoor, met hun "baanbrekende " :sop: teksten , echt ik vind dat er zo totaal geen gevoel in hun nummers zit, allemaal zo eentonig en saai.

avenged sevenfold & bullet for my valentine, for the win! :bow:

dagge durft zeggen da ignite geen gevoel in under nummers steekt zegt al genoeg over u. Luister es naar three years,of let it burn. :ironic: als da geen gevoel is ben ik nen communistische nazi.

Leprechaun3;7962615 zei:
btw die newgate potentials zijn maar noobs hoor, benny (lid van die groep) zat 2 jaar geleden in mn hogeschool voor lerarenopleiding, amai hoor, als da de nieuwe trendsetter voor het emo genre is *kuch kuch*

IK heb nog nooit veel NGP gehoord maar twas zeker genen emo :ironic: en die gasten al evenmin

dus conclusie:zwijg over dingen waar ge niet vanaf weet ;)

Jellepunk

Legacy Member
rubmifer zei:
dagge durft zeggen da ignite geen gevoel in under nummers steekt zegt al genoeg over u. Luister es naar three years,of let it burn. :ironic: als da geen gevoel is ben ik nen communistische nazi.



IK heb nog nooit veel NGP gehoord maar twas zeker genen emo :ironic: en die gasten al evenmin

dus conclusie:zwijg over dingen waar ge niet vanaf weet ;)
uw conclusie is mis, enkel het eerste woord klopt...;)

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jellepunk zei:
van waar heb je die info?

@ wulf, kga der keer over peisen, ziet er wel zotte affiche uit

gij moet daarover nadenken?
als ge meegaat laat et weten, vraag ik meteen paar dagen congé aan (kwestie van te kunnen uitkateren na zo'n feesje)

exploder

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
waarom vind iedereen hier ignite zo goed?
ik vind ze echt nie zo super hoor, met hun "baanbrekende " :sop: teksten , echt ik vind dat er zo totaal geen gevoel in hun nummers zit, allemaal zo eentonig en saai.

avenged sevenfold & bullet for my valentine, for the win! :bow:


Leprechaun3 zei:
btw die newgate potentials zijn maar noobs hoor, benny (lid van die groep) zat 2 jaar geleden in mn hogeschool voor lerarenopleiding, amai hoor, als da de nieuwe trendsetter voor het emo genre is *kuch kuch*

Hahahahahahahahahahahahaha :niceone:

badXtrip

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
btw die newgate potentials zijn maar noobs hoor, benny (lid van die groep) zat 2 jaar geleden in mn hogeschool voor lerarenopleiding, amai hoor, als da de nieuwe trendsetter voor het emo genre is *kuch kuch*

dude...

mudvAyne

Legacy Member
exploder zei:
Mss komt die ma na 4dagen op forum?

Voila, iemand die toch slim genoeg is, da ik nie elke dag op forums zit ;)
HE mandarijn ;) :D

& rofl over wat die Leprechaun3 zegt :niceone: :rofl:

jodeco

Legacy Member
wel alle dagen op IRC e mudvayne!

fuck, nie geweest naar persistance door shizzle... ohwell.

kheb dees om het te vergeten:

heaven shall burn @ tielt
odk crew, justice en black haven @ tielt

:niceone:

mandarijn

Legacy Member
jodeco zei:
wel alle dagen op IRC e mudvayne!

fuck, nie geweest naar persistance door shizzle... ohwell.

kheb dees om het te vergeten:

heaven shall burn @ tielt
odk crew, justice en black haven @ tielt

:niceone:

oh ma wij zijn ook daar
ook al moet'k te voet naar huis door barre weersomstandigheden
en mudje gaat mee met mij zéker weten :)

Skeletonlord

Legacy Member
Iedereen maar aant zevere over WoJ, we mogen Comeback Kid ni vergeten op de persistence tour,muugvet feestje, iedereen echt maar zotdraaie en stagedive alsof de grond in de fik stond
*applaus voor de paus,lekkere knoflooksaus*

badXtrip

Legacy Member
reavX zei:


Verschrikkelijk coole show, ik zal er zijn!

En comeback kid op de persistance tour vond'k maar flauwtjes... muzikaal wel cava, maar ik ben het veel te gewoon met die andere zanger.


16 februari trouwens eerste show van LOSINGXSTREAK in izegem... allen afkomen zou ik zeggen!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik vond ze wel ok, maar zeker niet super. Dan vond ik woj toch wel beter. :p
Sorry kevijn. :)

mudvAyne

Legacy Member
Skeletonlord zei:
Iedereen maar aant zevere over WoJ, we mogen Comeback Kid ni vergeten op de persistence tour,muugvet feestje, iedereen echt maar zotdraaie en stagedive alsof de grond in de fik stond
*applaus voor de paus,lekkere knoflooksaus*

Als ge da maar weet dat cbk een vet feestje was, heb er een blauw oog aan overgehouden :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan