Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vegetto

Legacy Member
ignite en mad caddies zijn ook bevestigd voor groez volgens festivalnoise

Bart Religion

Legacy Member
badXtrip zei:
Ignite... een band die ik helemaal niet meer hoef te zien eigenlijk, heel strakke band op muzikaal vlak, maar wat ik er al van gehoord & gezien heb...

badXtrip zei:
Dat ze in al hun politieke correctheid hier & daar zelf wat heel ver over hun schreef gaan & eigenlijk soms het tegenovergestelde doen dan waarover ze zo hard preken

maar goed, ik ga er niet over beginnen... muzikaal vind ik ze zéker goed, en als ik ooit de kans krijg om ze nogmaals te zien op een fest ofzo ga ik zeker kijken, maar naar een zaalshow waar ignite headlined zal je mij allesinds niet zien.


zoals?

wie a zegt moet b zeggen hé :)

mandarijn

Legacy Member
ignite beloofd als headliner te spelen op een festival in peer,
graspop komt met een beter voorstel en vraagt (zoals ieder festival in belgie) exclusiteit op de groep zelf waardoor het eerste in verval komt te geraken
cynisch voor een band die een nr als " who sold out now?" maakte....

Mayh3M

Legacy Member
mandarijn zei:
ignite beloofd als headliner te spelen op een festival in peer,
graspop komt met een beter voorstel en vraagt (zoals ieder festival in belgie) exclusiteit op de groep zelf waardoor het eerste in verval komt te geraken
cynisch voor een band die een nr als " who sold out now?" maakte....
Ik denk dat MAD die zaken bepaalt, en niet Ignite zelf hoor.

mandarijn

Legacy Member
Mayh3M zei:
Ik denk dat MAD die zaken bepaalt, en niet Ignite zelf hoor.
Via via heb'k zoiets opgevangen, kweet de ware toedracht niet, maar "ken" wel mensen die toen achter die organisatie (getalive voor alle duidelijkheid) zaten en toen met die problemen hebben gezeten.
Of het nu mad is of ignite maakt mij niet veel uit, contractbreuk is contractbreuk (affiches waren gedrukt en al....)

exploder

Legacy Member
mandarijn zei:
Via via heb'k zoiets opgevangen, kweet de ware toedracht niet, maar "ken" wel mensen die toen achter die organisatie (getalive voor alle duidelijkheid) zaten en toen met die problemen hebben gezeten.
Of het nu mad is of ignite maakt mij niet veel uit, contractbreuk is contractbreuk (affiches waren gedrukt en al....)

Met MAD zijn er toch regelmatig zo'n problemen?

mandarijn

Legacy Member
dnno zijn waarschijnlijk dezelfde geruchten die er over victory records (aiden, streetlight manifesto, andere bands) gingen over hun contracten en geen meegave van cd's etc etc?

Naughty dog

Legacy Member
Alles goe me die kerel die fucking hard gevallen is @ WoJ ?

Leek op een nek-breek toestand ofzo

mandarijn

Legacy Member
Naughty dog zei:
Alles goe me die kerel die fucking hard gevallen is @ WoJ ?

Leek op een nek-breek toestand ofzo
pipo liep terug rond tijden sick of it all heb'k mij laten vertellen
komt ervan als ge een feet first aanloop van't fucking podium doet >_>
en daardoor heeft het megavette optreden van woj maar een kwartier geduurd....

xcruchesx

Legacy Member
op BHC zei de kerel zelf dat het eigenlijk allemaal wel meeviel en dat hij ni begreep waarom WoJ stopte...

badXtrip

Legacy Member
bartreligion zei:
zoals?

wie a zegt moet b zeggen hé :)

Dingen zoals distro's die niet op hun shows mogen staan omdat ze zogezegd "kleine" bands afrippen, maar als ze de helft van hun inkomsten aan ignite geven mogen ze er opeens wel staan... :ironic:

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Binnenkort een Sick Of It All tribute album getiteld "Our Impact Will Be Felt".
Tracklist:
Bane - "We Stand Alone"
Bleeding Through - "The Truth"
The Bouncing Souls - "Good Lookin' Out"
Hatebreed - "Shut Me Out"
Himsa - "Maladjusted"
Ignite - "Cease Fire"
Kill Your Idols - "Friends Like You"
Madball - "Give Respect"
Most Precious Blood - "Alone"
Napalm Death - "Who Sets the Rules"
Pennywise - "My Life"
Rise Against - "Built to Last"
Sepultura - "Scratch the Surface"
Stretch Armstrong - "Busted"
The Suicide Machines - "Goatless"
Unearth - "Clobberin Time/What's Going On"
Walls of Jericho - "Us Vs. Them"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan