Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

krawler

Legacy Member
Bad Religion zei:
héél mss, kheb nogal een druk weekend maar ik hoop dat ik er ga geraken =)

en boe at uwen myspacenaam en myspacelogo! (c) funeral for a friend hé =D

ik heb geen myspace :unsure:
funeral vind ik inderdaad wel zalig

edit: aah purevolume heehe
sorry was totaal nie mee
euh da is van de band waar ik in speel (27 ste jan eerste optreden in tonzent met oa dandy boy en normaal the sedan vault maar ik denk dat die examens hebben)
die naam is inderdaad een nummer van ffaf
:D

joow

Jellepunk

Legacy Member
Didi's kot show was echt af, zot goe,
Cd van gather gekocht en kheb nog naar de bank gereden achter geld en ze hadden geen hoodie meer in xl :/ bummer,
maar voor de rest, zalige bands, echt bére

badXtrip

Legacy Member
Gather viel heel goed mee, voor hetgene wat ik gezien had toch
ODK crew niet gezien
to kill was cool!

Amplify

Legacy Member
2 Maart in JC Blizzard in Melsbroek:

Nasty
Belgium's toughest beatdown band, Goodlife Recordings
http://www.myspace.com/getnasty

Days of Betrayal
Eeklo metalcore, MCD out !
http://www.myspace.com/daysofbetrayal

Fallen
Vilvoorde Hardcore
http://www.myspace.com/fallenlegionbe

Syncope
Mechelen Emocore
http://www.myspace.com/syncopeonline

The Duke of Alva
Grimbergen Metal(core), first show ! support these guys !
http://www.purevolume.com/thedukeofalva

START: 19.00
DMG:5EURO

http://www.dianescheveneels.be//affichetest2.JPG

undergroundbookings is ook steeds op zoek naar bands !
contacteer ons op [email protected] met wat info over je band (myspace,prijs,...) en we proberen wel iets te fixen !!

Alcoholic Punk

Legacy Member
jelle ziet er naar uit dam toch naar groez gaan:

Tiger Army speelt :)

jodeco

Legacy Member
cool tiger army, hmmm nu bennek toch ant overwegen...

van waar ebde da eigenlijk? :p

edit: never mind al gevonden op forum enal

badXtrip

Legacy Member
Ignite... een band die ik helemaal niet meer hoef te zien eigenlijk, heel strakke band op muzikaal vlak, maar wat ik er al van gehoord & gezien heb...

EazY

Legacy Member
en dat is?

ik ga zeker gaan, op graspop vond ik ze de max.

(een nummer opdragen aan johnny cash... repsect!)

xDama

Legacy Member
Haha, daarjuist The Boss op TMF gezien... Als we zo al reclame gaan beginnen maken...

xcruchesx

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Haha, daarjuist The Boss op TMF gezien... Als we zo al reclame gaan beginnen maken...
kheb ze ook gezien, tis en blijft grappig om hardcore eens op tv en radio te zien/horen

badXtrip

Legacy Member
EazY zei:

Dat ze in al hun politieke correctheid hier & daar zelf wat heel ver over hun schreef gaan & eigenlijk soms het tegenovergestelde doen dan waarover ze zo hard preken

maar goed, ik ga er niet over beginnen... muzikaal vind ik ze zéker goed, en als ik ooit de kans krijg om ze nogmaals te zien op een fest ofzo ga ik zeker kijken, maar naar een zaalshow waar ignite headlined zal je mij allesinds niet zien.

EazY

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Haha, daarjuist The Boss op TMF gezien... Als we zo al reclame gaan beginnen maken...

je kan die mannen toch nix kwalijk nemen.. het is goeie reclame voor hen dus :niceone:


ze zaten daar wel heel zenuwachtig ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan