Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
no use for a name valt idd nog goed mee , er zijn veel ergere dingen (zoals fall out boy , new found glory en afi zoals ze nu bezig zijn:p)

Starrk

Legacy Member
The Badfella zei:
http://www.youtube.com/watch?v=RHTAT_UPm18

als je hier naar kijkt en luistert zal je wel weten welke soort mensen emo's worden genoemd

btw.....der is wel 1 grappig ding over die haarstijl (die eigenlijk geen haarstijl is)
"stijl" heeft zijn oorsprong bij mensen die wegens een laag zelfbeeld geen goesting hadden om iets te doen aan hun haar en het allemaal voor hun gezicht lieten hangen om zichzelf niet te moeten aanzien (heb ik van iemand die psychologie heeft gestudeerd) en als je beetje nadenkt kan je dit eigenlijk wel verstaan
wat ik me dan nu wel afvraag is......waar komen al die mensen vandaan die hun haar voor 1 oog laten hangen en duidelijk wel veel in spiegel kijken (mascara enzo) ? copycats/fakers/attention whores/posers/.... ? iemand?

Ten eerste betwijfel ik dat je de haarstijl van wat volgens jullie emo's typeert (hokjesdenken is altijd en immer verkeerd) psychologisch ook maar enigszins kan verklaren, of het zou moeten uit imitatie- of kameleongedrag zijn, anderzijds esthetisch.
Waar die mensen vandaan komen? Het is een trend waarvoor ze kiezen die te volgen, en daar is an sich niets mis mee. Om hen att. whores/posers/fakers etc... te noemen zit je nu compleet verkeerd. Wat is iemand die zijn haar laat groeien tot op zijn rug, iemand die zijn kop in de gel zet, of iemand met blonde mêchen dan?

Vergeet niet dat je met je non-conformistische gedachte ook conform bent aan de regels en normen van het non-conformisme en je dus zeker niet heilig bent, noch de wijsheid in pacht hebt om een bepaalde groep jongeren, die je verkeerdelijk in een kaste flikkert, te gaan bekritiseren.

Jellepunk

Legacy Member
Anti-flag zei:
no use for a name valt idd nog goed mee , er zijn veel ergere dingen (zoals fall out boy , new found glory en afi zoals ze nu bezig zijn:p)

nja, kmag toch een mening hebben en moest je willen weten, kheb niets tegen poppunk/nieuwe punk rock maar het moet dan goeie zijn...

Anti-flag

Legacy Member
Jellepunk zei:
nja, kmag toch een mening hebben en moest je willen weten, kheb niets tegen poppunk/nieuwe punk rock maar het moet dan goeie zijn...

tuurlijk , was niet zo bedoeld ze , maar was eerder om verschil te tonen van groepen zoals nufan en fall out boy bv , wa echt nimeer zo punkrock is.

Smashy

Legacy Member
DekadeZ zei:
Ten eerste betwijfel ik dat je de haarstijl van wat volgens jullie emo's typeert (hokjesdenken is altijd en immer verkeerd) psychologisch ook maar enigszins kan verklaren, of het zou moeten uit imitatie- of kameleongedrag zijn, anderzijds esthetisch.
Waar die mensen vandaan komen? Het is een trend waarvoor ze kiezen die te volgen, en daar is an sich niets mis mee. Om hen att. whores/posers/fakers etc... te noemen zit je nu compleet verkeerd. Wat is iemand die zijn haar laat groeien tot op zijn rug, iemand die zijn kop in de gel zet, of iemand met blonde mêchen dan?

Vergeet niet dat je met je non-conformistische gedachte ook conform bent aan de regels en normen van het non-conformisme en je dus zeker niet heilig bent, noch de wijsheid in pacht hebt om een bepaalde groep jongeren, die je verkeerdelijk in een kaste flikkert, te gaan bekritiseren.
hm, dan heb je duidelijk m'n post niet goed begrepen, haarstijl van wat de meesten aanzien als emo's en wat voorkomt in dat filmpje (die idd belachelijk is) kan je psychologisch niet verklaren omdat het een flauw afkooksel is van wat begon met een haarstijl die wel psychologisch te verklaren is, attention whores is idd voor velen een verkeerde benamingen maar de meesten schreeuwen soms toch gigantisch om aandachtig (en dat is een feit)

ps :
ja het was ik die die post had gemaakt, was nog ingelogd met m'n broer zn account :$

Bart Religion

Legacy Member
kheb al geruchten gehoord van NOFX. Die band alleen al zou groezrock de moeite maken.

Alcoholic Punk

Legacy Member
groezrock mij zie je er niet meer.
tenzij ze bands als social d, the bones, deadline, the business enzo laten komen maar dat is te punk waarschijnlijk.

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
groezrock mij zie je er niet meer.
tenzij ze bands als social d, the bones, deadline, the business enzo laten komen maar dat is te punk waarschijnlijk.
Zo denk ik er eigenlijk ook over, man stel je voor the bones op groezrock, zou pas feeeeeeeeeeeest zijn!!!!!

Alcoholic Punk

Legacy Member
kdenk eerljk gezegd dat het zou tegenvallen.

gezien tegenwoordig daar merendeel van het publiek het meer heeft voor bands alla my chemical romance en consoorten snappen ze niet wat rock 'n roll is.

maar ik ben nog steeds aan het sparen jelle om the bones bij ons te krijgen ;)

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
kdenk eerljk gezegd dat het zou tegenvallen.

gezien tegenwoordig daar merendeel van het publiek het meer heeft voor bands alla my chemical romance en consoorten snappen ze niet wat rock 'n roll is.

maar ik ben nog steeds aan het sparen jelle om the bones bij ons te krijgen ;)
ge weet dat ge op mij kunt rekenen voor voorprogramma te sprokkelen en organisatie enni

en voor hen zou het mss tegenvallen maar voor ons toch niet? ^^

VeNeReA

Legacy Member
Well grappig dat mensen eerst jaren zitten te zagen om AFI op groez te krijgen, en nu zouden ze die niet meer willen.
Wel terecht uiteraard na die kutplaat.

vegetto

Legacy Member
bartreligion zei:
kheb al geruchten gehoord van NOFX. Die band alleen al zou groezrock de moeite maken.

Dat gerucht is dan toch fout hoor nofx toured dan in Azië

krawler

Legacy Member
jow

iemand die naar alexisonfire gaat?
zaterdag on meerhout

groeten

Bad Religion

Legacy Member
krawler zei:
jow

iemand die naar alexisonfire gaat?
zaterdag on meerhout

groeten

héél mss, kheb nogal een druk weekend maar ik hoop dat ik er ga geraken =)

en boe at uwen myspacenaam en myspacelogo! (c) funeral for a friend hé =D

badXtrip

Legacy Member
Jellepunk zei:
kpeist, kga kik wel nen bicky gaan eten ip voorhand ^^

Dude, het eten zal weer verschrikkelijk lekker zijn... (gelijk gewente, voor het geld heb je meer dan genoeg eten, en het is vers - vers - vers!) alle winst van zowel eten als entree gaat naar de bands...

Nuja, eet maar je bicky ;)

dont get me wrong, maar wanneer ze al zoveel moeite doen om de prijs zo laag te houden en om uit de kosten te geraken (wat niet altijd verzekerd is) suckt het wel om zo'n reply te lezen :p

& zondag die persistance tour, ik ben benieuwd naar The Distance, of ze oude nummers gaan spelen of niet (wat me eigenlijk zou betwijfelen)

Jellepunk

Legacy Member
badXtrip zei:
Dude, het eten zal weer verschrikkelijk lekker zijn... (gelijk gewente, voor het geld heb je meer dan genoeg eten, en het is vers - vers - vers!) alle winst van zowel eten als entree gaat naar de bands...

Nuja, eet maar je bicky ;)

dont get me wrong, maar wanneer ze al zoveel moeite doen om de prijs zo laag te houden en om uit de kosten te geraken (wat niet altijd verzekerd is) suckt het wel om zo'n reply te lezen :p
Aah, ik was maar aan het zeveren, was nie de bedoeling om junder te boycotten, maar ik heb toch les tot 5u45, dan nog half uur naar huis
ton vertrekken uit rumbeke, zal blij zijn om odk nog te zien, dus kga toch da vegan buffet missen, was dus niet zo bedoelt ze, kvind het heel cool dat jullie dat doen...

Featherfoot

Legacy Member
krawler zei:
jow

iemand die naar alexisonfire gaat?
zaterdag on meerhout

groeten

Ik ga mee met een vriend van mij. Niet echt mijn ding Alexisonfire, maar boh!
Ik amuseer mezelf wel daar.

EazY

Legacy Member
caustic christ was nog vet gisteren, reproach ook

shredder enkel laatste minuten gezien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan