Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muziek-o-droommandarijn zei:wtf
waarda?
The Badfella zei:http://www.youtube.com/watch?v=RHTAT_UPm18
als je hier naar kijkt en luistert zal je wel weten welke soort mensen emo's worden genoemd
btw.....der is wel 1 grappig ding over die haarstijl (die eigenlijk geen haarstijl is)
"stijl" heeft zijn oorsprong bij mensen die wegens een laag zelfbeeld geen goesting hadden om iets te doen aan hun haar en het allemaal voor hun gezicht lieten hangen om zichzelf niet te moeten aanzien (heb ik van iemand die psychologie heeft gestudeerd) en als je beetje nadenkt kan je dit eigenlijk wel verstaan
wat ik me dan nu wel afvraag is......waar komen al die mensen vandaan die hun haar voor 1 oog laten hangen en duidelijk wel veel in spiegel kijken (mascara enzo) ? copycats/fakers/attention whores/posers/.... ? iemand?
Anti-flag zei:no use for a name valt idd nog goed mee , er zijn veel ergere dingen (zoals fall out boy , new found glory en afi zoals ze nu bezig zijn)
Jellepunk zei:nja, kmag toch een mening hebben en moest je willen weten, kheb niets tegen poppunk/nieuwe punk rock maar het moet dan goeie zijn...
hm, dan heb je duidelijk m'n post niet goed begrepen, haarstijl van wat de meesten aanzien als emo's en wat voorkomt in dat filmpje (die idd belachelijk is) kan je psychologisch niet verklaren omdat het een flauw afkooksel is van wat begon met een haarstijl die wel psychologisch te verklaren is, attention whores is idd voor velen een verkeerde benamingen maar de meesten schreeuwen soms toch gigantisch om aandachtig (en dat is een feit)DekadeZ zei:Ten eerste betwijfel ik dat je de haarstijl van wat volgens jullie emo's typeert (hokjesdenken is altijd en immer verkeerd) psychologisch ook maar enigszins kan verklaren, of het zou moeten uit imitatie- of kameleongedrag zijn, anderzijds esthetisch.
Waar die mensen vandaan komen? Het is een trend waarvoor ze kiezen die te volgen, en daar is an sich niets mis mee. Om hen att. whores/posers/fakers etc... te noemen zit je nu compleet verkeerd. Wat is iemand die zijn haar laat groeien tot op zijn rug, iemand die zijn kop in de gel zet, of iemand met blonde mêchen dan?
Vergeet niet dat je met je non-conformistische gedachte ook conform bent aan de regels en normen van het non-conformisme en je dus zeker niet heilig bent, noch de wijsheid in pacht hebt om een bepaalde groep jongeren, die je verkeerdelijk in een kaste flikkert, te gaan bekritiseren.

Zo denk ik er eigenlijk ook over, man stel je voor the bones op groezrock, zou pas feeeeeeeeeeeest zijn!!!!!Alcoholic Punk zei:groezrock mij zie je er niet meer.
tenzij ze bands als social d, the bones, deadline, the business enzo laten komen maar dat is te punk waarschijnlijk.

ge weet dat ge op mij kunt rekenen voor voorprogramma te sprokkelen en organisatie enniAlcoholic Punk zei:kdenk eerljk gezegd dat het zou tegenvallen.
gezien tegenwoordig daar merendeel van het publiek het meer heeft voor bands alla my chemical romance en consoorten snappen ze niet wat rock 'n roll is.
maar ik ben nog steeds aan het sparen jelle om the bones bij ons te krijgen![]()
bartreligion zei:kheb al geruchten gehoord van NOFX. Die band alleen al zou groezrock de moeite maken.
krawler zei:jow
iemand die naar alexisonfire gaat?
zaterdag on meerhout
groeten
Jellepunk zei:kpeist, kga kik wel nen bicky gaan eten ip voorhand ^^

Aah, ik was maar aan het zeveren, was nie de bedoeling om junder te boycotten, maar ik heb toch les tot 5u45, dan nog half uur naar huisbadXtrip zei:Dude, het eten zal weer verschrikkelijk lekker zijn... (gelijk gewente, voor het geld heb je meer dan genoeg eten, en het is vers - vers - vers!) alle winst van zowel eten als entree gaat naar de bands...
Nuja, eet maar je bicky
dont get me wrong, maar wanneer ze al zoveel moeite doen om de prijs zo laag te houden en om uit de kosten te geraken (wat niet altijd verzekerd is) suckt het wel om zo'n reply te lezen![]()
krawler zei:jow
iemand die naar alexisonfire gaat?
zaterdag on meerhout
groeten