Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Badfella

Legacy Member
Gromme zei:
En de zogenaamde 'emos' waarover men het altijd heeft op internet zijn volgers van deze muziek?
http://www.youtube.com/watch?v=RHTAT_UPm18

als je hier naar kijkt en luistert zal je wel weten welke soort mensen emo's worden genoemd

btw.....der is wel 1 grappig ding over die haarstijl (die eigenlijk geen haarstijl is)
"stijl" heeft zijn oorsprong bij mensen die wegens een laag zelfbeeld geen goesting hadden om iets te doen aan hun haar en het allemaal voor hun gezicht lieten hangen om zichzelf niet te moeten aanzien (heb ik van iemand die psychologie heeft gestudeerd) en als je beetje nadenkt kan je dit eigenlijk wel verstaan
wat ik me dan nu wel afvraag is......waar komen al die mensen vandaan die hun haar voor 1 oog laten hangen en duidelijk wel veel in spiegel kijken (mascara enzo) ? copycats/fakers/attention whores/posers/.... ? iemand?

sir oinksalot

Legacy Member
persistance tour was gewoon af!
echt zalig moment toen freddy van madball op het podium kwam tijdens forked tongue van soia
enkel comeback kid vond ik persoonlijk wat tegenvallen hoewel de rest die percies allemaal goed vond, ook wel raar dat die na terror speelden
maar voor de rest echt perfecte avond!

xDama

Legacy Member
sir oinksalot zei:
persistance tour was gewoon af!
echt zalig moment toen freddy van madball op het podium kwam tijdens forked tongue van soia
enkel comeback kid vond ik persoonlijk wat tegenvallen hoewel de rest die percies allemaal goed vond, ook wel raar dat die na terror speelden
maar voor de rest echt perfecte avond!

:(

Waarom zat ik vandaag thuis :'(

mandarijn

Legacy Member
AtTheMoment zei:
normaal komt new found glory naar groez
samen met afi en ze zijn ook met fall out boy aan het onderhandelen

als ze beloven 3 nrkes te spelen van de laatste 2 platen mag da voor mij :)
anders laat da maar thuis ofzo...

Featherfoot

Legacy Member
sir oinksalot zei:
persistance tour was gewoon af!
echt zalig moment toen freddy van madball op het podium kwam tijdens forked tongue van soia
enkel comeback kid vond ik persoonlijk wat tegenvallen hoewel de rest die percies allemaal goed vond, ook wel raar dat die na terror speelden
maar voor de rest echt perfecte avond!

Ik vond het ook echt een geweldige avond!

Comeback Kid vond ik dan wel goed. De line-up wissel was mij ook even vreemd maar ik heb er niet langer aan gedacht en meneige maar goed geamuseerd tijdens terror en comeback kid. bij madball wa meer naar achter gaan staan omdak liever de show wou zien dan in de pit te blijven.

Zero Mentality is voor mij ook heel goe meegevallen. Die speelde toch nie zo slecht naar mijn gedacht. The Distance en Destiny Program vond ik dan weer zwak.

In ieder geval, het was een geslaagde avond.

Jellepunk

Legacy Member
Featherfoot zei:
Ik vond het ook echt een geweldige avond!

Comeback Kid vond ik dan wel goed. De line-up wissel was mij ook even vreemd maar ik heb er niet langer aan gedacht en meneige maar goed geamuseerd tijdens terror en comeback kid. bij madball wa meer naar achter gaan staan omdak liever de show wou zien dan in de pit te blijven.

Zero Mentality is voor mij ook heel goe meegevallen. Die speelde toch nie zo slecht naar mijn gedacht. The Distance en Destiny Program vond ik dan weer zwak.

In ieder geval, het was een geslaagde avond.

Kan niet wachten tot zondag!!!!

Als groez zo door gaat, zal het op geen kloten trekken!
Kheb zowat het gevoel dat ze een te ruim publiek willen aanpsreken, ipv punk/hardcore publiek

ff terzijde, maar dit is hetzelfde dat folk dranouter doet hé

_Wicked_

Legacy Member
Groez afiches zijn normaal altijd deftig ze, ze gaan er geen emo fest van maken.
Have faith ! ;)

Dirty_Col

Legacy Member
The Badfella zei:
wat ik me dan nu wel afvraag is......waar komen al die mensen vandaan die hun haar voor 1 oog laten hangen en duidelijk wel veel in spiegel kijken (mascara enzo) ? copycats/fakers/attention whores/posers/.... ? iemand?

Deze.

syndrom

Legacy Member
COMEBACK KID
RECORD RELEASE TOUR
with Special Guests:
RISE AND FALL
FINAL PRAYER
JUSTICE
OMISSION **

25 februari hasselt

Jellepunk

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Groez afiches zijn normaal altijd deftig ze, ze gaan er geen emo fest van maken.
Have faith ! ;)

Nja, tis gewoon een vastelling die ik doe, mag wat meer punk zijn imho, ipv poppunk gelijk no use for a name en zulke bagger toestanden,
nuja, da is wss beetje naast de kwestie van groez dan?

_Wicked_

Legacy Member
Jellepunk zei:
Nja, tis gewoon een vastelling die ik doe, mag wat meer punk zijn imho, ipv poppunk gelijk no use for a name en zulke bagger toestanden,
nuja, da is wss beetje naast de kwestie van groez dan?

Wa is er nu al mis met No use for a name ..... echt :wtf:
Die horen zeker en vast thuis op groezrock. Kwil Nofx zien, maar dat is ook poppunk zeker ..., wa Ska zou ik ook wel willen zien dees jaar. Reel big fish, mad caddies, catch 22 ofzo.
Tmoe nie altijd hardcore zijn é ... van alles wat, ma gewoon de overdreven emo thuis laten.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
mandarijn zei:

Hasselt volgens mij.

_Wicked_ zei:
Wa is er nu al mis met No use for a name ..... echt :wtf:
Die horen zeker en vast thuis op groezrock. Kwil Nofx zien, maar dat is ook poppunk zeker ..., wa Ska zou ik ook wel willen zien dees jaar. Reel big fish, mad caddies, catch 22 ofzo.
Tmoe nie altijd hardcore zijn é ... van alles wat, ma gewoon de overdreven emo thuis laten.
Gewoon de b2b stage met hardcore, zoals vorig jaar. Perfect.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan