Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
en hoe was ramallah?

en cro-mags , moest er iemand naartoe zijn gegaan?

Anti-flag

Legacy Member
volgende week dinsdag in the frontline:

caustic christ
reproach
shredder

coole show:)

Bart Religion

Legacy Member
Naughty dog zei:
Niemand wou meegaan omdat ze zogezegd "racisten" zijn...Blijkbaar ebben ze een lieke dat "Kill the niggers" heet ofzo. Any truth to that?

uw vrienden zijn niet al niet snugger ze :p

Hatebreed is anti-rascistisch

Jellepunk

Legacy Member
Anti-flag zei:
mja mijn exames zijn dan nog ni , dus da geluk heb ik wel:p

welke dag is da, kheb ook nog geen examens, maar kmoet mijn vriendin meekrijgen die niet aan hc is, dus veel hoop heb ik niet, kzou wel graag een caustic christ zien

Anti-flag

Legacy Member
Jellepunk zei:
welke dag is da, kheb ook nog geen examens, maar kmoet mijn vriendin meekrijgen die niet aan hc is, dus veel hoop heb ik niet, kzou wel graag een caustic christ zien


dinsdag , de vijfde

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Anti-flag zei:
en hoe was ramallah?

en cro-mags , moest er iemand naartoe zijn gegaan?
Ik vond Ramallah heel cool hoewel hun sound een beetje verloren ging door het slechte geluid.

Anti-flag

Legacy Member
weet er iemand trouwens of er nog kans is dat blood for blood ooit nog samen zou spelen?

jodeco

Legacy Member
euhm... zal wel zeker

"Blood For Blood is going to be playing out again real soon. The band is definitely gonna start with weekend shows within the next few months (probably starting in the late winter/early spring). We'll definitely hit all the major cities and markets that've turned out for us in the past, like Detroit, NYC, Baltimore, D.C., Boston, etc. I definitely would like to finally headline Chicago too. Then who knows? Maybe some touring (like the West Coast and shit like that). And we are DEFINITELY talking about recording another full length. I can't disclose which labels we are negotiating with BUT I'll tell you this: it'll be the most fucking aggressive, brutal, vicious, anthem-packed, hateful, rage-driven, kick-the-guy-next-to-you-in-the-face-ish album ever. And I mean ever. There will be no experimental material or any repeating lyrical content/concepts like there was on Serenity. Just rage. If hatred had a sound, it would be this new BFB album. I'm actually tentatively calling the album "HATRED", and I certainly refer to it as such in my head when I think about it. So keep all your eyes open for show dates and more news...

coap

Legacy Member
+44 in den ab 1de februarie feest, kan ni wachten om travis barker live te zien spelen :)

Alcoholic Punk

Legacy Member
verwacht nu ni meteen dat blood for blood rap met iets nieuw komt.

Rob Lind heeft de slechte gewoonte om fucked up te zijn van de drugs en soms voor onbepaalde tijd te verdwijnen, is ook nog bezig met een nieuwe Ramallah EP, er zijn ook geruchten om terug iets te doen met Sinners And Saints (ik hoop het). En Buddha heeft zijn gezin.

_Wicked_

Legacy Member
Groezrock is officieel 3 dagen. Past wel om in deze thread te zetten denk ik. :p

"Geen paniek.

Wat er te doen is op vrijdag zal je weldra weten. 1 ding is zeker, je zal er zeker niet extra voor in je buidel moeten tasten.

Zaterdag : blijft gewoon naar alle oude gewoonte die lekkere gezellige zaterdag, een mix van punkrock, hardcore, emo, ska, ...

Zondag : wordt onze 2de festivaldag. Met twee stages.

We gaan zeker niet meer volk op de camping/festival laten dan vorig jaar. Geen paniek !"

_Wicked_

Legacy Member
coap zei:
+44 in den ab 1de februarie feest, kan ni wachten om travis barker live te zien spelen :)

Moest het nu met blink geweest zijn, was ik daar. Jammer genoeg is blink gestopt ....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan