Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xcruchesx

Legacy Member
kga ni naar Persistance, das middenin mijn examens, maar op HSB, Neaera & ... zal ik wel aanwezig zijn!

Featherfoot

Legacy Member
Kga nog gaan, ma moet men tickets nog bestellen. Aangezien ze hierthuis gene mastercard of visa hebben is da redelijk kut.

Jellepunk

Legacy Member
Featherfoot zei:
Kga nog gaan, ma moet men tickets nog bestellen. Aangezien ze hierthuis gene mastercard of visa hebben is da redelijk kut.

Hoeveel is het in torhout?

xDama

Legacy Member
Top 3 albums dit jaar:

*- First Blood/ Killafornia
Ongeloofelijk lekker album, van begin tot einde.

*- Sworn Enemy/ Beginning of the end
Nieuwe twist, leuke riffs en live tha bomb!

*- Full Blown Chaos /Within The Grasp Of Titans
De lijn van het vorige album verdergetrokken en er nog een schepje bovenopgedaan.

Alcoholic Punk

Legacy Member
idd

jelle ge kan kaarten kopen in den brooklyn in roeselare, mijne komen ook van daar

xcruchesx

Legacy Member
morgen 22/11 @ Frontline, Gent
No Recess
Point of View
Fatal Recoil
damage: €5

Featherfoot

Legacy Member
Op de affiche van Persistance Tour in Torhout staan ook Settle The Score en Morda.

Weet iemand welke groepen er bij op de affiche staan in nederland?
Me hoopt op NTB!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
idd

jelle ge kan kaarten kopen in den brooklyn in roeselare, mijne komen ook van daar
In fnac kan je er ook tickets voor kopen. 23.50€ zegt mijn ticket.

Jayvie

Legacy Member
Featherfoot zei:
Op de affiche van Persistance Tour in Torhout staan ook Settle The Score en Morda.

Weet iemand welke groepen er bij op de affiche staan in nederland?
Me hoopt op NTB!
Zero Mentality

badXtrip

Legacy Member
wat ik mij afvraag: sinds wanneer hebben die zippers witte sluitingen?

Jellepunk

Legacy Member
badXtrip zei:
wat ik mij afvraag: sinds wanneer hebben die zippers witte sluitingen?
ja en het stofje ziet er ook nie echt uit zoals een gewone hoodie, nuja, het logo ziet er wel hetzelfde uit

Celeo

Legacy Member
Jellepunk zei:
ja en het stofje ziet er ook nie echt uit zoals een gewone hoodie, nuja, het logo ziet er wel hetzelfde uit

volgens mij is dat helemaal niet echt.. voorwa zou die mens dieje zipper nu aandoen op zo een promo pic, precies of die kiest zelf wat hij aanheeft daarop!
BS imho

Bart Religion

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Onlangs The Fall of Troy ontdekt, post-hardcore band... manman, wat zijn die toch zalig :music:

Kan iemand me nog wat andere artiesten aanraden binnen het post-hardcore genre? (behalve dan ATDI :p)

Hot Water Music & The Draft

Alcoholic Punk

Legacy Member
Celeo zei:
volgens mij is dat helemaal niet echt.. voorwa zou die mens dieje zipper nu aandoen op zo een promo pic, precies of die kiest zelf wat hij aanheeft daarop!
BS imho


tis britney spears niet é
mannen als snoop hebben meer te zeggen dan je denkt.

+ die sweater werd niet naar snoop zelf gestuurd maar naar de mensen van de promotie en dergelijke dus zij stellen dat voor en meneer kiest.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan