Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Featherfoot zei:Kga nog gaan, ma moet men tickets nog bestellen. Aangezien ze hierthuis gene mastercard of visa hebben is da redelijk kut.
:doc:In fnac kan je er ook tickets voor kopen. 23.50€ zegt mijn ticket.Alcoholic Punk zei:idd
jelle ge kan kaarten kopen in den brooklyn in roeselare, mijne komen ook van daar
Zero MentalityFeatherfoot zei:Op de affiche van Persistance Tour in Torhout staan ook Settle The Score en Morda.
Weet iemand welke groepen er bij op de affiche staan in nederland?
Me hoopt op NTB!
ik las het net op ypres en wou het hier komen posten, ik ga maken dat ik het hoor wi, de hanzer ip stu brurubmifer zei:

ja en het stofje ziet er ook nie echt uit zoals een gewone hoodie, nuja, het logo ziet er wel hetzelfde uitbadXtrip zei:wat ik mij afvraag: sinds wanneer hebben die zippers witte sluitingen?
Jellepunk zei:ja en het stofje ziet er ook nie echt uit zoals een gewone hoodie, nuja, het logo ziet er wel hetzelfde uit
Celeo zei:volgens mij is dat helemaal niet echt.. voorwa zou die mens dieje zipper nu aandoen op zo een promo pic, precies of die kiest zelf wat hij aanheeft daarop!
BS imho
Het staat zelfs al op hun myspace...Dirty_Col zei:Onlangs The Fall of Troy ontdekt, post-hardcore band... manman, wat zijn die toch zalig
Kan iemand me nog wat andere artiesten aanraden binnen het post-hardcore genre? (behalve dan ATDI)
rubmifer zei:
Celeo zei:volgens mij is dat helemaal niet echt.. voorwa zou die mens dieje zipper nu aandoen op zo een promo pic, precies of die kiest zelf wat hij aanheeft daarop!
BS imho