Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
damn,platen kiezen is moeielijk

es zien

Ignite - Our Darkest Days
Rise Against - The Sufferer and the witness
Lamb of God - Sacrament
Boucning Souls - The Gold Record
Zao - The Fear Is What Keeps Us Here
Terror - Always The hard way
Sworn Enemy - Beginning of the end
Sick Of It All - Death To Tyrants
Death before disco - Barricades
Have Heart - The things we carry
Heaven Shall Burn - Deaf to our prayers
Maroon - When worlds collide
KsE - As Daylight Dies

en nog ee paar dak wss vergeet

Alcoholic Punk

Legacy Member
Deadline - Take A Good Look
Angel City Outcasts - Deadrose Junction
Backyard Babies - People Like Us
Born To Lose - Sweet Misery
Street Dogs - Fading American Dream

Rubmifer

Legacy Member
Jellepunk zei:
Nu congress en Liar gestopt is komt H8000 weer volledig in actie.
Ik heb me al een H8000 shirt besteld om de shows die ze gaan opzetten in kortrijk weer in gang te steken.

kunt ge die ook opgestuurd krijgen?

Jellepunk

Legacy Member
rubmifer zei:
kunt ge die ook opgestuurd krijgen?
Ypres Hardcore Forum zei:
Er komt een nieuwe H8000 shirt binnen enkele weken, die zal de eerste keer te verkrijgen zijn op de Brugge show 8/12 (Bargehuis).

De winst zal gebruikt worden om shows op poten te zetten in Kortrijk, meer info volgt..maar normaal vanaf december zal er één donderdagavond per maand een hc show geboekt worden met vooral West-Vlaams geweld.

Shirts:10eur
Crewneck (so 90's): 20eur.

Effe mailen met je maat en die wordt gefixt.

[email protected] (vermelding naam | email | maat)
h8000-ts.jpg

meer weet ik ook niet, mailen en vragen

Bart Religion

Legacy Member
platen van het jaar (punk/hc/Slayer)

(willekeurige volgorde)

Sick Of It All - Death To Tyrants
The Draft - In A Million Pieces
Betrayed - Substance
Rise And Fall - Into Oblivion LP (de LP is pas in 2006 uitgekomen)
NOFX - Wolves In Wolves Clothing
Good Riddance - My Republic
Bouncing Souls - The Gold Record
Boy Sets Fire - The Misery Index
Hope Conspiracy - Death Knows Your Name
Slayer - Christ Illusion

Dirty_Col

Legacy Member
Onlangs The Fall of Troy ontdekt, post-hardcore band... manman, wat zijn die toch zalig :music:

Kan iemand me nog wat andere artiesten aanraden binnen het post-hardcore genre? (behalve dan ATDI :p)

Mayh3M

Legacy Member
top 2006

Betrayed - Substance
Cold World - Ice grillz
Danko Jones - Sleep is the enemy
Guns up! - Outlive
No turning back - Holding on
Ignite - Our darkest days
Sick of it all - Death to tyrants
Six ft ditch - Voices
Terror - Always the hard way
The Bronx - The Bronx

xcruchesx

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Onlangs The Fall of Troy ontdekt, post-hardcore band... manman, wat zijn die toch zalig :music:

Kan iemand me nog wat andere artiesten aanraden binnen het post-hardcore genre? (behalve dan ATDI :p)
The Sedan Vault is ook post-hardcore, heb ze 1 keer live gezien op Ieperfest, die waren wel ni slecht in hun genre

Messias.

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Onlangs The Fall of Troy ontdekt, post-hardcore band... manman, wat zijn die toch zalig :music:

Kan iemand me nog wat andere artiesten aanraden binnen het post-hardcore genre? (behalve dan ATDI :p)

Mja, "post-hardcore" is echt een ruim genre. The Blood Brothers, These Arms Are Snakes, Q and not U, Drive Like Jehu, Bear vs. Shark, The Plot to Blow Up the Eiffel Tower (rip trouwens). Kweetnie of dat de dingen zijn die ge zoekt, maar naar mijn bescheiden mening is dat toch wel een toffe introductie in post-hardcore.

Rubmifer

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Onlangs The Fall of Troy ontdekt, post-hardcore band... manman, wat zijn die toch zalig :music:

Kan iemand me nog wat andere artiesten aanraden binnen het post-hardcore genre? (behalve dan ATDI :p)


FoT,wa nen coolen band. Tijd om die nog eens op te steken :music:

Dirty_Col

Legacy Member
Messias. zei:
Mja, "post-hardcore" is echt een ruim genre. The Blood Brothers, These Arms Are Snakes, Q and not U, Drive Like Jehu, Bear vs. Shark, The Plot to Blow Up the Eiffel Tower (rip trouwens). Kweetnie of dat de dingen zijn die ge zoekt, maar naar mijn bescheiden mening is dat toch wel een toffe introductie in post-hardcore.

Zallek zeker eens checken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan