Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

badXtrip

Legacy Member
Die trui ziet er toch helemaal anders uit dan een trui van the boss... alleen dat logo precies.

Alcoholic Punk

Legacy Member
badXtrip zei:
Die trui ziet er toch helemaal anders uit dan een trui van the boss... alleen dat logo precies.

ze hebben die speciaal laten maken als ik goed begrepen heb

xcruchesx

Legacy Member
ja ze hadden dus truien en demo's opgestuurd naar verschillende labels en eigenlijk voor de fun hadden ze zo 1 opgestuurd naar Def Jam, ze hebben dan bericht gekregen van marketing dat het toegekomen was en dan was er blijkbaar die fotoshoot

Anti-flag

Legacy Member
F.V.K./CRO-MAGS (us)
(AGE OF QUARREL 20 YEAR ANNIVERSARY TOUR)
JUSTICE (b)
COMMON CAUSE (nor)
PUSHED TOO FAR (b)
BLACK HAVEN (b)

morgen in lintfabriek , zalige show , maar ik kan ni gaan:(

xDama

Legacy Member
En voor diegene die niets te doen zouden hebben morgen.

FrontLine! Vs. Asethry

Venue The Steeple, Waregem
Starting time 19:30
Ending time 22:15
Price presale €0.00
Price doors €0.00
Extra info Frontline! vs Asethry (DYB vs HP2000)

T'is gratis en voor niets e mannen :p

badXtrip

Legacy Member
Anti-flag zei:
F.V.K./CRO-MAGS (us)
(AGE OF QUARREL 20 YEAR ANNIVERSARY TOUR)
JUSTICE (b)
COMMON CAUSE (nor)
PUSHED TOO FAR (b)
BLACK HAVEN (b)

morgen in lintfabriek , zalige show , maar ik kan ni gaan:(

Same...
't schijnt dat de FVK niet echt de moeite zijn aangezien het weer met een andere bezetting is dan die die deze zomer afgekomen zijn & die vorige keer pakken beter waren.

Mayh3M

Legacy Member
Justice nieuws
Kids,

We’re waiting for the master of Escapades but we’re not wasting time. We’re already making plans for tours(a lot of tours) but most especially the release show of the record.

The date is set on March 10th, 2007

It will happen in The Lintfabriek, Kontich(BEL) with our brothers True Colors, they’ll also release their record on this show, so that’s a double record release show!!! But we wanted to make something really special out of this show… Cold World will fly over for this show, they’ll only play one show and fly back home. Our mutual friends of War Hungry will fly in a week earlier to jump on a True Colors/Justice tour and ofcourse play the release show.

In short:

When: March 10th, 2007
Where: Lintfabriek, Kontich (BEL)

With:
JUSTICE(recordrelease)
COLD WORLD(us-exclusive European show)
TRUE COLORS(recordrelease)
WAR HUNGRY(us)
More TBA

Ps: More info on the Justice/TrueColors/WarHungry tour will follow. Until then see you at a show, wherever, whenever.

Cold World! Hoe hard waren die in de Lintfabriek deze zomer?

Naughty dog

Legacy Member
Niemand wou meegaan omdat ze zogezegd "racisten" zijn...Blijkbaar ebben ze een lieke dat "Kill the niggers" heet ofzo. Any truth to that?

Naughty dog

Legacy Member
sir oinksalot zei:
hebben we het hier over hatebreed?
if so
HAHA
paljas

Ja over hatebreed. Ma my point is da mensen nog altijd geloven da da echt van hen is, terwijl 't gewooneen lieke is da renamed is enz...Anyways...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan