Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Featherfoot

Legacy Member
_Wicked_ zei:
Groezrock is officieel 3 dagen. Past wel om in deze thread te zetten denk ik. :p

"Geen paniek.

Wat er te doen is op vrijdag zal je weldra weten. 1 ding is zeker, je zal er zeker niet extra voor in je buidel moeten tasten.

Zaterdag : blijft gewoon naar alle oude gewoonte die lekkere gezellige zaterdag, een mix van punkrock, hardcore, emo, ska, ...

Zondag : wordt onze 2de festivaldag. Met twee stages.

We gaan zeker niet meer volk op de camping/festival laten dan vorig jaar. Geen paniek !"

Als de affiche wa in orde is, ben ik weer van de partij

Jellepunk

Legacy Member
neen, maar het gaat wel omhoog,
ze moeten gewoon alle emo afzonderen en een week ervoor doen zodat de emo's weg zijn tegen dat wij toekomen :p

Featherfoot

Legacy Member
Jellepunk zei:
neen, maar het gaat wel omhoog,
ze moeten gewoon alle emo afzonderen en een week ervoor doen zodat de emo's weg zijn tegen dat wij toekomen :p

kon het maar! :)

xcruchesx

Legacy Member
the boss komt nu ook op TMF :>
yup en wel op dit programma =>
Miss Meynen Maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag om 17u30

Bijna elke werkdag brengt VJ Caren, in de wandelgangen al jaren aangesproken als ‘Miss Meynen’, een onnavolgbare afterschool show.

Weirde items, veel gasten, roddels aan 180 per uur en natuurlijk de leukste clips van het moment maken van het thuiskomen een feest!
VOLGENDE WEEK VRIJDAG 08/12/06 TUSSEN 17U30 EN 18U30

Alcoholic Punk

Legacy Member
zulle wel nog kaarten zijn.

en 6 december helaas, werken é.

Gromme

Legacy Member
Wat is EMO eigenlijk? Kan iemand in één zin een degelijke beschrijving geven?

xcruchesx

Legacy Member
10€ voor entrance + vegan buffet vanaf 18.30, zonder vegan buffet ist 5€
ben niet aanwezig door de examens :sad:

gom3z

Legacy Member
Gromme zei:
Wat is EMO eigenlijk? Kan iemand in één zin een degelijke beschrijving geven?

Emocore (ook wel 'emo' genoemd) is een muziekstijl die geëvolueerd is vanuit de punk en hardcore punk. Het verschil is dat emocore wat meer naar (indie)rock neigt en het qua thematiek veel meer over gevoelens en emoties gaat. Onderwerpen voor teksten van emocoreliedjes kunnen variëren van relaties en overleden dierbaren tot de herfst. Het D.I.Y.-principe uit de punk en indierock blijft vaak nog bestaan in de emocore.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emo

Sinds enkele maanden toch wel mijn favoriete genre :)

AtTheMoment

Legacy Member
normaal komt new found glory naar groez
samen met afi en ze zijn ook met fall out boy aan het onderhandelen

Jellepunk

Legacy Member
xcruchesx zei:
10€ voor entrance + vegan buffet vanaf 18.30, zonder vegan buffet ist 5€
ben niet aanwezig door de examens :sad:

kpeist, kga kik wel nen bicky gaan eten ip voorhand ^^

Gromme

Legacy Member
En de zogenaamde 'emos' waarover men het altijd heeft op internet zijn volgers van deze muziek?

vegetto

Legacy Member
AtTheMoment zei:
normaal komt new found glory naar groez
samen met afi en ze zijn ook met fall out boy aan het onderhandelen

ge zijt toch aant zeveren hoop ik?

waar hebt ge da gehaald?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan