Featherfoot
Legacy Member
_Wicked_ zei:Groezrock is officieel 3 dagen. Past wel om in deze thread te zetten denk ik.![]()
"Geen paniek.
Wat er te doen is op vrijdag zal je weldra weten. 1 ding is zeker, je zal er zeker niet extra voor in je buidel moeten tasten.
Zaterdag : blijft gewoon naar alle oude gewoonte die lekkere gezellige zaterdag, een mix van punkrock, hardcore, emo, ska, ...
Zondag : wordt onze 2de festivaldag. Met twee stages.
We gaan zeker niet meer volk op de camping/festival laten dan vorig jaar. Geen paniek !"
Als de affiche wa in orde is, ben ik weer van de partij

ad: