Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
Messias. zei:
En op mijn beurt een welgemeende :lol: Soit, ik had mezelf beloofd deze discussie hier niet meer te hebben. Ik laat je in je onwetende waan, dat is beter voor iedereen. :)

dude,hoe ge het draait of keert,die bands zijn emo (geweest voor MCR)
Hoe bewijzen?

Silverstein - Ides of march

Tie me up with sheets, and hang me from your tree
I'll stay out here all night, it doesn't even matter
As long as I can see, into your room and feel
Like I'm inside your life, I'll follow you forever

My Chemical Romance - I'm not okay

Well if you wanted honesty, that's all you had to say.
I never want to let you down or have you go, it's better off this way.
For all the dirty looks, the photographs your boyfriend took,
Remember when you broke your foot from jumping out the second floor?

Hawthorne Heights - Ohio is for lovers klassieker dezen :lol:

So cut my wrists and black my eyes.
So I can fall asleep tonight, or die.
Because you kill me.
You know you do, you kill me well.
You like it too, and I can tell.
You never stop until my final breath is gone.

ja,die bands zijn emo of maken emo muziek,hoe ge dus drraait of keert :ironic:
wat nie wil zeggen dak ze slecht vind. Die staan hier regelmatig wel eens op.

Messias.

Legacy Member
rubmifer zei:
ja,die bands zijn emo of maken emo muziek,hoe ge dus drraait of keert :ironic:
wat nie wil zeggen dak ze slecht vind. Die staan hier regelmatig wel eens op.
Gast, stop er mee. 't Is niet omdat 't wat droevige tekstjes zijn over oogschmink en uw polsen oversnijden dat het "emo" is hé. Ik heb 't vliegend schijt aan gasten lik u. Emo was oorspronkelijk iets volledig anders en is dat nog altijd, heeft niets te maken met de shite die gij namedropt. Da's tmfcore óf bagger, ge moogt kiezen.


Neem het aan van iemand die veel meer weet van muziek of u. :niceone:

Bad Religion

Legacy Member
stop allebei met dit gezever en heb respect voor elkaars muziekkeuze ...








mooi hé :p

syndrom

Legacy Member
de messias heeft wel gelijk.

just gelik da silverstein zichzelf screamo heet.
Man kankershit

Messias.

Legacy Member
Bad Religion zei:
stop allebei met dit gezever en heb respect voor elkaars muziekkeuze ...

Dit ga nie over respect hebben voor elkaars muziekkeuze. Van mij part luistert iedereen naar alle weencore van de wereld, zolang ge 't maar geen emo gaat noemen, want dat is ongelooflijk harde bullshit.

Rubmifer

Legacy Member
Messias. zei:
Gast, stop er mee. 't Is niet omdat 't wat droevige tekstjes zijn over oogschmink en uw polsen oversnijden dat het "emo" is hé. Ik heb 't vliegend schijt aan gasten lik u. Emo was oorspronkelijk iets volledig anders en is dat nog altijd, heeft niets te maken met de shite die gij namedropt. Da's tmfcore óf bagger, ge moogt kiezen.


Neem het aan van iemand die veel meer weet van muziek of u. :niceone:

op basis van da laatste stukske daar zou ik u 14 jaar schatten. Wa voor kinderachtige comment is da nu. 'ik weet meer van muziek dan u dus zwijgt gewoon' :tongue: :ironic: vree volwassen zouk zeggen :niceone: en ik namedroppen?ik haal die namen van een paar pagina's dervoor moest ge nekeer wa teruggelezen emn :ironic:

kunt ge nu es gewoon nie accepteren da dees muziek de emo van vandaag is. En ja teksten over polsen oversnijden en al die shit is vandaag emo. Ik weet goe genoeg da de vroegere emo bands gelijk sunny day real estate en dashboard confesional waren :ironic:

maar kijk ja,ik stop ermee,en ik discussieer gewoon al nie me klein gastjes die zeggen dan ze meer van muziek weten dan iemand anders :ironic:

jodeco

Legacy Member
fuck, eigenlijk ken ik ook niet zoveel van de echte emo muziek...

enigste dak naar luister en waarvan ik DENK dat ze emo zijn is rites of spring, fugazi, envy(hier ben ik totaal nie zeker van eigenlijk), yaphet kotto en nog een paar. correct me if im wrong

off-topic: hoe cool is de nieuwe boris nie

Dirty_Col

Legacy Member
Kijk he, emo is gewoon hardcore (punk) waarin dat de bands zwaar emotioneel gaan doen. (tegenwoordig wordt dat vaak verward met post-hardcore, geen idee waarom eigl) Vind jij persoonlijk mcr hardcore- of punkinvloeden hebben?
Emo is ook totaal geen kledings- of levensstijl. Gewoon omdat wrist en slit of wat diep emotionele shit in de tekst voorkomt, maakt het nog geen emo eh (zie Slit Wrist Theory van 36 Crazyfists, en nog 1000 andere artiesten en songs)

ma bon, kzal stoppen met erover te discussiëren of ik krijg hier de fans op mn dak.

xDama

Legacy Member
Ik zou de raad van Messias maar opvolgen als ik jou was rubmifer want hij heeft 110% gelijk.

En de reacties die jij geeft verklappen hoe oud jij bent en welke mentaliteit jij hebt.
Messias weet meer over muziek dan denk ik iedereen hier tesamen in deze topic. T'is zelfs meer als een obsessie voor hem denk ik.

Maar blijf jij maar bij je standpunt van wat de 'emo van vandaag is'. Ik vind het allesinds hilarisch hoe jij denkt.

Rubmifer

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik zou de raad van Messias maar opvolgen als ik jou was rubmifer want hij heeft 110% gelijk.

En de reacties die jij geeft verklappen hoe oud jij bent en welke mentaliteit jij hebt.
Messias weet meer over muziek dan denk ik iedereen hier tesamen in deze topic. T'is zelfs meer als een obsessie voor hem denk ik.

Maar blijf jij maar bij je standpunt van wat de 'emo van vandaag is'. Ik vind het allesinds hilarisch hoe jij denkt.

ge doet precies ofk ik de enige ben die denkt da de emo van vandaag is? ik denk dagge da dan aan miljoenen mensen es zout mogen uitleggen ;) dat hij af weet van muziek kan me geen reet schelen,alstem zo comments zet zegt da al genoeg over hem... Ik weet nie alles van emo omdat mij ook nie zo hard intereseert. Voor mij is die muziek de emo van vandaag ja,net zoals vele anderen wss (die nu wss niet meer durven replien hier in dees topic). Vraag aan hen wa voor hen nu emo is,en ze zullen bijna allemaal namen zeggen gelijk A7X,Silverstein,Lostprophets,Hawthorne Heights,.?

chja,ik blijf bij mijn standpunt. Het mag dan niet de originele emo zijn van vroeger,het valt voor mij onder een tak ervan.

Jellepunk

Legacy Member
jodeco zei:
fuck, eigenlijk ken ik ook niet zoveel van de echte emo muziek...

enigste dak naar luister en waarvan ik DENK dat ze emo zijn is rites of spring, fugazi, envy(hier ben ik totaal nie zeker van eigenlijk), yaphet kotto en nog een paar. correct me if im wrong

off-topic: hoe cool is de nieuwe boris nie

gelieve fugazi niet van emo zijn te beschuldigen ;)

Alcoholic Punk

Legacy Member
bende jankers eigentlijk

fuck zeg, als rubmifer dat nu emo vind laat em doen, de dag dat je daar ooit last van zal hebben moet nog komen.

ieder zijn smaak en mening en daarme uit.

Bart Religion

Legacy Member
Of het nu emo of whatever heet maakt niet uit. het blijft muzikale aids.

Hot Water Music nog eens opzetten. kijk, dat was nu een geniale band.

syndrom

Legacy Member
Nuja, hoe goed is de nieuwe converge man wat een schijf, wat een schijf.
+ daar zit veel meer gevoel in dan de zoveelste mcr kloon

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
presario zei:
Niemand de nieuwe Born From Pain al gehoord? Vind hem minder als verwacht.
Ik vind hem anders geweldig. Wel een kleine stijlbreuk, maar ik kan hem best smaken.

Anti-flag

Legacy Member
iemand een idee wat righteous jams in de lintfabriek zaterdag kost , want kvind gene prijs op de site?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan