Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oostduinkerke?LoRdOfMaDnEs zei:Dat doet me er aan denken.
Waar staat de ODK in ODK crew eigenlijk voor?
Dirty_Col zei:Emo? :/

_Wicked_ zei:Sigh, altijd die idiote replies.
Het is niet omdat je soms eens naar een emo groep luistert, dat je meteen zo'n zielig figuurtje bent.
Grow up plz![]()
Dat dacht ik ook, maar ik wou het toch even zeker weten.Mayh3M zei:Oostduinkerke?

Dirty_Col zei:Neen dat bedoel ik niet, ik doelde gewoon op het feit dat dat geen emo bands zijn
Dirty_Col zei:Neen dat bedoel ik niet, ik doelde gewoon op het feit dat dat geen emo bands zijn

Kheb nog een H8000 cd liggen en ODK staat er ook op, en die cd is al een eindje uit. Ze zijn blijkbaar gestopt voor een ende en nu opnieuw begonnen en ze slaan in als een bom maar kheb ze nog niet gezien, al 3 keer mislopenLoRdOfMaDnEs zei:Dat dacht ik ook, maar ik wou het toch even zeker weten.![]()
maar 6dec in didi's kot zal ik ze wel zien, normaal zal ik wel gaanMessias. zei:Die nieuwe plaat van These Arms Are Snakes is ongelooflijk ziek. Hier te beluisteren.
en wie is HH eigenlijk??HH : wss de grootste en bekendste emo band die er is (vo mij toch) alhoewel die 2e cd voor mij goe te pruimen valt
xcruchesx zei:en wie is HH eigenlijk??
Hawthorne heights 
LoRdOfMaDnEs zei:Met de congress show waren ze enorm goed!
Wrijf het er niet in, kwil ze echt super graag keer zien ne kmisloop ze constantrubmifer zei:kem ODK crew ene keer gezien in kotrijk. Ontzettend coole show

En op mijn beurt een welgemeenderubmifer zei:man,silverstein: emo met hardcore en punk invloeden
MCR: was verdomd emo (nu minder)
HH : wss de grootste en bekendste emo band die er is (vo mij toch) alhoewel die 2e cd voor mij goe te pruimen valt
Soit, ik had mezelf beloofd deze discussie hier niet meer te hebben. Ik laat je in je onwetende waan, dat is beter voor iedereen. 