Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xcruchesx

Legacy Member
die nieuwe van MCR zuigt! de nieuwe van Heaven Shall Burn daarentegen :D

mudvAyne

Legacy Member
.50 Caliber - Flesh And Stone vet nr :)

Ja de nieuwe van HSB is wel vet :D
& die van MCR wil ik zelfs nie checken tbh :wtf:

Jellepunk

Legacy Member
Hoe zot was congress niet?

The boss en core of anger waren tochwel de helden in het voorprogramma, retaliate nie echt gezien, vinnek nie zo goed en l.o.t. vonnek nie goed...

nuja, ké mij toch gejeunt, twas echt zotten boel daar in ieper!

xcruchesx

Legacy Member
wie gaat er hier eigenlijk naar het Spirit X-mas Event in de Europahal te Tielt 29 december? flyer
HSB, Neaera en zoveel meer!

xcruchesx

Legacy Member
Jellepunk zei:
Hoe zot was congress niet?

The boss en core of anger waren tochwel de helden in het voorprogramma, retaliate nie echt gezien, vinnek nie zo goed en l.o.t. vonnek nie goed...

nuja, ké mij toch gejeunt, twas echt zotten boel daar in ieper!

kvind het jammer dat ik ni ben kunnen gaan maar connectie van de trein van gent naar ieper zuigt, jammer:angry:

Alcoholic Punk

Legacy Member
twas bere gisteren.

het grote minpunt, voor length of time was de rodenbach al op. heb ik maar gewone pinten moeten drinken en primus bevalt mij echt niet.


Retaliate shit zo pissed off heb ik ze nog nooit gezien (andy dan vooral), was super.

Length of time viel mij wat tegen.

Congress super, maar tegelijkertijd jammer dat de boel enkel zo zot kan worden als een band zijn laatste show speelt.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Het was gisteren zot!
Your God Is Dead vond ik nu niet echt zo enorm overtuigend, maar slecht waren ze zeker niet, ODK Crew daarentegen vond ik super. Het publiek was vrij lam tot bij morda, daar zag je al af en toe wel eens een beweging, maar nog steeds niet veel. Bij core of anger begon het al goed los te breken en bij The Boss was het af en toe al goed hard.
Retaliate, schitterend optreden, enorm hard! Length Of Time, niet echt mijn ding.
Congress: 1 woord maar: graaf!

syndrom

Legacy Member
serieus lost prophets goed vinden, omfg.

Wat een gore kutband is dat geworden zeg, zo'n trendvolgertjes dat da zijn. Ik kots op die nieuw cd

$p|Ne

Legacy Member
lost prophets zijn emo geworden, spijtig
vroeger hits zoals shinobi en al :/

anyway
spijtig genoeg congress gemist :( wilde er wel bij zijn, maar ik had een belangrijk band gesprek (ben uit mn band gesmeten :/)

_Wicked_

Legacy Member
reavX zei:
serieus lost prophets goed vinden, omfg.

Wat een gore kutband is dat geworden zeg, zo'n trendvolgertjes dat da zijn. Ik kots op die nieuw cd

Echt é, op pukkelpop waren die gewoon een ramp, afschuwelijk :D
Vroeger waren die echt wel goed met Burn burn enzo ..

@ Myz, TBS gezien in AB, die gast is echt neig verwijfd, amaai :p

Rubmifer

Legacy Member
$p|Ne zei:
lost prophets zijn emo geworden, spijtig
vroeger hits zoals shinobi en al :/

anyway
spijtig genoeg congress gemist :( wilde er wel bij zijn, maar ik had een belangrijk band gesprek (ben uit mn band gesmeten :/)

da zeggek nie,man die oude cd's waren goe,maar op die nieuwe staan er ook nog paar schoon liekes dak soms es beluister

@bartreligion: hoe een band er uitziet kan mij geen reet schelen,voor mij is het nog steeds de muziek da telt en kvind die van a7x nog steeds goe

S.conceiçao7

Legacy Member
rubmifer zei:
da zeggek nie,man die oude cd's waren goe,maar op die nieuwe staan er ook nog paar schoon liekes dak soms es beluister

@bartreligion: hoe een band er uitziet kan mij geen reet schelen,voor mij is het nog steeds de muziek da telt en kvind die van a7x nog steeds goe



1) agreed. liberation transmission is echt nie slecht. sommigen hekelen LP hier, omdat ze ineens zo emo geworden zijn, welnu dit is een emo thread as well ;)


en 2) idd, a7x kan er mss wel gay uitzien (hell die gasten van manowar ook hoor met hun olie op hun tetten :D, en lederen kledij) , maar daar gaat het hem nie over, hun cd is echt vernieuwend en cool, vooral city of evil dan, sidewinder, the wicked end & trashed and scattered zijn gewoon zalige nummers, zat vandaag op de bus, en zo'n alternatief meisje kwam naast me zitten, en was echt onder de indruk ervan (had mn mp3 player op) :niceone: weer een vriendin bij :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan