Messias.
Legacy Member
rubmifer zei:ik vind a7x goed,en ik heb een breed 'referentiekader'
Als jij het zegt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rubmifer zei:ik vind a7x goed,en ik heb een breed 'referentiekader'

Messias. zei:Als jij het zegt.![]()
xcruchesx zei:die nieuwe van MCR zuigt! de nieuwe van Heaven Shall Burn daarentegen![]()

Jellepunk zei:Hoe zot was congress niet?
The boss en core of anger waren tochwel de helden in het voorprogramma, retaliate nie echt gezien, vinnek nie zo goed en l.o.t. vonnek nie goed...
nuja, ké mij toch gejeunt, twas echt zotten boel daar in ieper!

xcruchesx zei:wie gaat er hier eigenlijk naar het Spirit X-mas Event in de Europahal te Tielt 29 december? flyer
HSB, Neaera en zoveel meer!
rubmifer zei:wa eeft die pee me zen micro![]()
coole clip wel

reavX zei:serieus lost prophets goed vinden, omfg.
Wat een gore kutband is dat geworden zeg, zo'n trendvolgertjes dat da zijn. Ik kots op die nieuw cd

$p|Ne zei:lost prophets zijn emo geworden, spijtig
vroeger hits zoals shinobi en al :/
anyway
spijtig genoeg congress gemistwilde er wel bij zijn, maar ik had een belangrijk band gesprek (ben uit mn band gesmeten :/)
rubmifer zei:da zeggek nie,man die oude cd's waren goe,maar op die nieuwe staan er ook nog paar schoon liekes dak soms es beluister
@bartreligion: hoe een band er uitziet kan mij geen reet schelen,voor mij is het nog steeds de muziek da telt en kvind die van a7x nog steeds goe

, en lederen kledij) , maar daar gaat het hem nie over, hun cd is echt vernieuwend en cool, vooral city of evil dan, sidewinder, the wicked end & trashed and scattered zijn gewoon zalige nummers, zat vandaag op de bus, en zo'n alternatief meisje kwam naast me zitten, en was echt onder de indruk ervan (had mn mp3 player op) 