Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naughty dog

Legacy Member
raar Leprechaun3, ik vind ze niet veel verschillen tbh ^^

zalige cd's wel

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
@lordofmadness
kom gewoon af

die zaal zal nooit stampende zitten.

Het is zeker hoor, ik zal er zijn. :D
Ik moet nog maar 1 ding weten: hoe laat is de eerste band?

exploder

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
is it just me, of zijn waking the fallen en city of evil precies 2 verschillende cd's van verschiellende groepen :)

allé ja, ik ben dus verzot van city of evil, maar waking the fallen is zo precies heel anders van stijl. veel zwaarder en onsamenhangender imo
Zanger zou niet meer mogen screamen voor z'n stem, en bij hun nieuwste cd zijn ze dus een nieuwe weg ingeslaan...

Alcoholic Punk

Legacy Member
ik ben er ook maar tegen dat uur ze.

ik ga met de bus naar ginder (k kon kiezen met bus naar ginder en pinten drinken, en vervoer naar huis of zelf rijden en geen pinten.)

mss met wat geluk ben ik er al tegen 17u, kzal anders vragen aan Skouwe of dat ie nen lp moe ebben of niet, zegt ie neen, vraag ik of hij toch 1 wil kopen en bezorgen we die dan aan u.

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
ik ben er ook maar tegen dat uur ze.

ik ga met de bus naar ginder (k kon kiezen met bus naar ginder en pinten drinken, en vervoer naar huis of zelf rijden en geen pinten.)

mss met wat geluk ben ik er al tegen 17u, kzal anders vragen aan Skouwe of dat ie nen lp moe ebben of niet, zegt ie neen, vraag ik of hij toch 1 wil kopen en bezorgen we die dan aan u.

kga bericht laten wanneer ik er ben, voor het zelfde geld ben ik er om 17u ook dusja, maar de kans is klein. Misschien hebben ze er nog ook hé.

Nuja, kzie je dan morgen wel

btw: kben ook geen bob :)

S.conceiçao7

Legacy Member
exploder zei:
Zanger zou niet meer mogen screamen voor z'n stem, en bij hun nieuwste cd zijn ze dus een nieuwe weg ingeslaan...

oké merci voor de verduidelijking :)
mss maar best dat ze die weg zijn ingeslagen ;)

Rubmifer

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Het klinkt wel vrij emo. :x

ik vind em meer hardrock/metal me veel invloeden van bv guns 'n roses
luister maar es naar Seize THe Day,kvind da echt wel denken aan gnr,+ die coole solo. emo zeker nie,mss oeda ze voorkomen maar muziek zeke rnie

Rubmifer

Legacy Member
Messias. zei:
Mja, gij zet hier ook over elke halfgare plaat dat ze de max is. :)

:p

elke halfgare plaat? :p eerste keer dat ik een cd over een voor velen 'overgewaardeerde' groep goed vind :p

Bart Religion

Legacy Member
Avenged Sevenfold is een gare kutband. Wie dat goed vind moet dringend zijn referentiekader verbreden. (niet negatief bedoeld)

Rubmifer

Legacy Member
bartreligion zei:
Avenged Sevenfold is een gare kutband. Wie dat goed vind moet dringend zijn referentiekader verbreden. (niet negatief bedoeld)

ik vind a7x goed,en ik heb een breed 'referentiekader' (kijk maar op men last.fm)
en ik vind die nieuwe van MCR idd ook vrij goed ja,nieuwe weg ingeslagen en kvind wel geslaagd? kenk er daarom plots niets meer van?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan