Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alcoholic Punk zei:@lordofmadness
kom gewoon af
die zaal zal nooit stampende zitten.

Zanger zou niet meer mogen screamen voor z'n stem, en bij hun nieuwste cd zijn ze dus een nieuwe weg ingeslaan...Leprechaun3 zei:is it just me, of zijn waking the fallen en city of evil precies 2 verschillende cd's van verschiellende groepen
allé ja, ik ben dus verzot van city of evil, maar waking the fallen is zo precies heel anders van stijl. veel zwaarder en onsamenhangender imo
Here ya go!LoRdOfMaDnEs zei:Het is zeker hoor, ik zal er zijn.
Ik moet nog maar 1 ding weten: hoe laat is de eerste band?

Alcoholic Punk zei:ik ben er ook maar tegen dat uur ze.
ik ga met de bus naar ginder (k kon kiezen met bus naar ginder en pinten drinken, en vervoer naar huis of zelf rijden en geen pinten.)
mss met wat geluk ben ik er al tegen 17u, kzal anders vragen aan Skouwe of dat ie nen lp moe ebben of niet, zegt ie neen, vraag ik of hij toch 1 wil kopen en bezorgen we die dan aan u.

exploder zei:Zanger zou niet meer mogen screamen voor z'n stem, en bij hun nieuwste cd zijn ze dus een nieuwe weg ingeslaan...


reavX zei:de laatste a7x zuigt
rubmifer zei:man gij zeikt ier in da topic![]()

LoRdOfMaDnEs zei:Het klinkt wel vrij emo.![]()
Messias. zei:Mja, gij zet hier ook over elke halfgare plaat dat ze de max is.![]()
eerste keer dat ik een cd over een voor velen 'overgewaardeerde' groep goed vind 
bartreligion zei:Avenged Sevenfold is een gare kutband. Wie dat goed vind moet dringend zijn referentiekader verbreden. (niet negatief bedoeld)