Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
sir oinksalot zei:
is dat niet dezelfde dag als true colors in den drempel?
Ja, maar ik ga toch maar naar rise and fall en justice.
@Mayh3M: dat weet ik eigenlijk nog niet, ik ben er nog nooit geweest, ik moet het zelf een keer opzoeken.

sir oinksalot

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Ja, maar ik ga toch maar naar rise and fall en justice.
@Mayh3M: dat weet ik eigenlijk nog niet, ik ben er nog nooit geweest, ik moet het zelf een keer opzoeken.
bastard!

Jellepunk

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Waarom ontdek ik nu pas dat Retaliate stopt? :(
Ge komt toch af! ff volledige line up geven voor de mensen die van niets weten (shame on you!)

LAST SHOW OF CONGRESS EVER !!!


CONGRESS
http://www.myspace.com/congresshc
LENGTH OF TIME (that's right motherfuckers, original line-up)
http://www.myspace.com/lengthoftime
RETALIATE
http://www.myspace.com/retaliate
CORE OF ANGER
http://www.myspace.com/coreofangerhc
MORDA
http://www.myspace.com/mordahc
THE BOSS
http://www.myspace.com/theboss8000
BLOOD REDEMPTION
http://www.myspace.com/bloodredemption
ODK CREW
http://www.myspace.com/odkcrew
YOUR GOD IS DEAD
http://www.myspace.com/ygid

Data : 11 november 2006
Locatie : Zaal Fenix Ieper (vlakbij Ieperfestspot)

Naughty dog

Legacy Member
xcruchesx zei:
vind ik een zeer sterke nieuwe band, het niveau dat ze nu al halen is echt goed (:music: This is the reason!!!)

This is my blood! 'k Vind ze ook sterk ze, elke show is anders van hun, 'k ga ze zeker in 't oog houden ^^

Nog mensen die naar congress gaan 11 nov?

Jellepunk

Legacy Member
xcruchesx zei:
vind ik een zeer sterke nieuwe band, het niveau dat ze nu al halen is echt goed (:music: This is the reason!!!)

ze stonden op sample this! maar ze hebben al hun optredens tussen december en februari gecancled zonder de organisatoren iets te laten weten, ofwel waren wij de enigste....
Toch beetje arrogant vind ik

en ik ga naar congress! 8 euro inkomn 10 met de afscheids lp

xcruchesx

Legacy Member
Congress wil ik wel nog eens zien, heb die maar 1 keer gezien ofzo maar aangezien voor mij Ieper nogal ver is zal ik het moeten laten :sad:
aan de andere kant: vrijdag in Melsbroek wordt zo cool, zeer goeie bands en ben zeer benieuwd naar YGID, heb al zeer posi reacties gehoord

jodeco

Legacy Member
ook wel es benieuwd jaar YGID, de mp3's dat ik al gehoord heb klinken niet mis... hopelijk komen ze goed uit de verf live. :p

Jellepunk

Legacy Member
jodeco zei:
ook wel es benieuwd jaar YGID, de mp3's dat ik al gehoord heb klinken niet mis... hopelijk komen ze goed uit de verf live. :p

Vervangt no recess op sample this! wss :niceone:

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Jellepunk zei:
Ge komt toch af! ff volledige line up geven voor de mensen die van niets weten (shame on you!)

LAST SHOW OF CONGRESS EVER !!!


CONGRESS
http://www.myspace.com/congresshc
LENGTH OF TIME (that's right motherfuckers, original line-up)
http://www.myspace.com/lengthoftime
RETALIATE
http://www.myspace.com/retaliate
CORE OF ANGER
http://www.myspace.com/coreofangerhc
MORDA
http://www.myspace.com/mordahc
THE BOSS
http://www.myspace.com/theboss8000
BLOOD REDEMPTION
http://www.myspace.com/bloodredemption
ODK CREW
http://www.myspace.com/odkcrew
YOUR GOD IS DEAD
http://www.myspace.com/ygid

Data : 11 november 2006
Locatie : Zaal Fenix Ieper (vlakbij Ieperfestspot)
Ik zou enorm graag willen, maar het zal verdomd moeilijk zijn daar te geraken. :(

Rubmifer

Legacy Member
no recess,een van men fav groepen
jammer genoeg nog niet live gezien,schijnt da shows echt blazen zijn (check men last.fm/lender :p )

congress laatste show zou cool zijn,ma te ver en ga veeeel te laat gedaan zijn. 9bands en tbegint 6u pas :wtf:

en YGID unne eerste show in kortrijk gezien. Was super

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jellepunk zei:
ze stonden op sample this! maar ze hebben al hun optredens tussen december en februari gecancled zonder de organisatoren iets te laten weten, ofwel waren wij de enigste....
Toch beetje arrogant vind ik

en ik ga naar congress! 8 euro inkomn 10 met de afscheids lp


of zeggen toe voor ne show, dan annuleren omdt ze liever ergens anders spelen.

Nu ik weet er het fijne niet van dus gaak er ook mijn mond niet teveel over opendoen maar ik heb er mijn bedenkingen bij.

Bad Religion

Legacy Member
ze gaan toch een cd opnemen ? "dacht ik"

meer heb ik niet gehoord! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan