Rubmifer
Legacy Member
rubmifer zei:
amai twas dik

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rubmifer zei:

rubmifer zei:amai twas dik![]()
, zat in amsterdam, heb gehoord dat er meer shows zullen doorgaan in den trap. Hopelijk komt het ervan!Jellepunk zei:kheb het gehoord, zat in amsterdam, heb gehoord dat er meer shows zullen doorgaan in den trap. Hopelijk komt het ervan!



Ben ik even blij dat ik een mietje ben zeg!Messias. zei:iedereen die gisteren niet in oostende was is een mietje.
reavX zei:Iemand die weet of het station van leuven ver ligt van de brabanthallen?
Tool woensdag en kben aant kijken of ik nog teruggeraakt met de laatste trein van 23,58 richting brugge
Typhon` zei:U bent waarschijnlijk dan gescheten vermits de brabanthallen buiten leuven liggen, dat wordt dus vroeger vertrekken en met bus gaan (indien er nog zijn).
Kan wel zijn dat ik ga, is dat jeugdhuis ver van het station af?LoRdOfMaDnEs zei:Gaat er nog iemand naar Rise And Fall en Justice in Den Eglantier in Berchem 24 november?
LoRdOfMaDnEs zei:Gaat er nog iemand naar Rise And Fall en Justice in Den Eglantier in Berchem 24 november?
xcruchesx zei:@ Amplify, normaalgezien aanwezig, heb familie wonen in houtem en ga gaan logeren
