Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exploder

Legacy Member
No Recess, zo'n hele hype errond, ma khad toch wel heel wa meer verwacht van die demo... Die ligt echt nog weinig op hier
Tis wel al eindje geleden dak hen nog gezien heb

(Zelfde eigenlijk van rafflesia tbh)

Tga wel al mij liggen zeker

badXtrip

Legacy Member
Een band moet voor mij toch wel meer doen dan er vocaal uitsteken voor mij... Muzikaal vind'k no recess redelijk saai... Was het niet van de vrouwelijke stem zouden ze waarschijnlijk geen zo'n "succes" zijn, maar soit. Ik ben er niet aan

idem met rafflesia

dus 't ligt niet aan u exploder ;)

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik heb dat ook al vaak gedacht dat die waarschijnlijk niet zo populair hadden geweest als ze geen griet voor de vocals hadden gehad.

Jellepunk

Legacy Member
sir oinksalot zei:
ik voel een anti no recess hype- hype opkomen :D

nja, als een beginnende band denkt dat ze grote rocksterren zijn...
ze hebben veel succes, maar het stijgt beetje te snel naar hun hoofd me dunkt

Kweetnie ze, maar ze zijn al veel support verloren en ze zullen er blijven verliezen

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Over die congress show, zijn daar nog tickets voor? Zo nee, zou ik nog gewoon aan de kassa kunnen betalen of moet ik reserveren en waar moet ik dan reserveren?

badXtrip

Legacy Member
Ik denk niet dat er met tickets of reservatie's zullen gewerkt worden zoals met die laatste liar show, de zaal waar die show is van congress is pakken groter dan het JOC in izegem dacht'k, daarmee.

Jellepunk

Legacy Member
LoRdOfMaDnEs zei:
Dus als ik vroeg genoeg kom geraak ik sowieso binnen?

De reden dat tomme niet met vvk werkt is omdat er 1000 man binnen kan dus als ge laat komt, raak je ook wel nog binnen en zal het niet zo warm zijn gelijk bij liar! maar kom vroeg! support ygid en odk

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ja, als ik kom (ik ga proberen), dan kom ik ook voor alle bands!
En wat was dat dat er hier al gezegd was, als je 10€ betaald in plaats van 8€ krijg je een afscheids lp erbij?

:edit: ygid klinkt alvast niet slecht.

xDama

Legacy Member
Jellepunk zei:
nja, als een beginnende band denkt dat ze grote rocksterren zijn...
ze hebben veel succes, maar het stijgt beetje te snel naar hun hoofd me dunkt

Kweetnie ze, maar ze zijn al veel support verloren en ze zullen er blijven verliezen

Meh :ironic: . Ik heb er samen al mij op het podium gestaan en die mannen waren ferm vriendelijk. Die hielpen mij met mijn afbraak van mijn gerief zonder dat ik het vroeg, deden een vriendelijk babbeltje, ze maakten zelfs al plannen voor een volgende show met ons.

Als die al 'sterallures' hebben dan weet ik het wel niet meer hoor.

Instrumentaal is het idd vrij simpel maar zo zijn er 1000'en hc bands...

Maar ik volg wel het feit dat ze wss niet zó bekend zouden zijn zonder Caro.
Maarja, da's een troef zoals een ander. En face the fact. Da meiske kan voor haar 16 jarige leeftijd wel een stukje zingen toch.

xcruchesx

Legacy Member
badXtrip zei:
idem met rafflesia
zeggen dat Rafflesia muzikaal saai is toch zwaar underrated, die mannen zijn nog niet lang bezig maar het niveau dat die halen live is uitzonderlijk voor zo'n jonge band, ok ze worden aangekondigd als het nieuwe het van het maar face the facts, muzikaal zijn ze zeker niet slecht en vocaal vind ik ze enorm sterk voor een jonge band

wat No Recess betreft, ik heb die nog niet live gehoord en aangezien, bv op het BHC forum, No Recess zeer goede commentaar krijgt, heb ik wel hoge verwachtingen voor de eerste keer dat ik ze live ga zien, idd je kan erover discussiëren of No Recess wel zo populair zou zijn moesten er geen vrouwelijke vocals zijn, maar dat neemt niet weg dat Caro of eender ander meisje wel degelijk kan zingen in een HC band, WoJ kreeg in het begin ook wel wat tegenstand

Jellepunk

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Meh :ironic: . Ik heb er samen al mij op het podium gestaan en die mannen waren ferm vriendelijk. Die hielpen mij met mijn afbraak van mijn gerief zonder dat ik het vroeg, deden een vriendelijk babbeltje, ze maakten zelfs al plannen voor een volgende show met ons.

Zal dan wel aan mij liggen, kga ze niet zwart maken maar kben gewoon op mijn tenen getrapt en heeft niets met die vocals te maken of niet want ik vind ze wel goed.

$p|Ne

Legacy Member
Alsk moe kiezen tusen no recess en rafflesia ga ik toch wel voor rafflesia denk ik. No recess is cool vanwege de female vox, maar kvinnet wel cool dat die gasten zo jong al metalcore spelen. Maar de muziek zelf zou ik geen hele dagen daar kunnen luisteren. Als ge echt haar es wilt horen met vette muziek, moete es luisteren naar de het liedje "Martyr vr terrorist" op de Crimson falls cd, daar doet ze guest vocals.

Rafflesia daarintegen boeit me enorm, wel veel invloeden van duits metalcorebands, maar cool. Supervriendelijke mannen ook.

exploder

Legacy Member
$p|Ne zei:
Alsk moe kiezen tusen no recess en rafflesia ga ik toch wel voor rafflesia denk ik. No recess is cool vanwege de female vox, maar kvinnet wel cool dat die gasten zo jong al metalcore spelen. Maar de muziek zelf zou ik geen hele dagen daar kunnen luisteren. Als ge echt haar es wilt horen met vette muziek, moete es luisteren naar de het liedje "Martyr vr terrorist" op de Crimson falls cd, daar doet ze guest vocals.

Rafflesia daarintegen boeit me enorm, wel veel invloeden van duits metalcorebands, maar cool. Supervriendelijke mannen ook.

Op rafflesia demo doeze ook screams in "abstract divinity"

Alcoholic Punk

Legacy Member
@lordofmadness
kom gewoon af

die zaal zal nooit stampende zitten.

S.conceiçao7

Legacy Member
is it just me, of zijn waking the fallen en city of evil precies 2 verschillende cd's van verschiellende groepen :)

allé ja, ik ben dus verzot van city of evil, maar waking the fallen is zo precies heel anders van stijl. veel zwaarder en onsamenhangender imo

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
@lordofmadness
kom gewoon af

die zaal zal nooit stampende zitten.
Zullen die lp's rap opzijn? anders ik geraak er maar tegen 6, kunde eventueel eentje schooien voor mij (aan die 2 euro's offcourse)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan