Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sir oinksalot zei:ik voel een anti no recess hype- hype opkomen![]()
LoRdOfMaDnEs zei:Dus als ik vroeg genoeg kom geraak ik sowieso binnen?
Jellepunk zei:nja, als een beginnende band denkt dat ze grote rocksterren zijn...
ze hebben veel succes, maar het stijgt beetje te snel naar hun hoofd me dunkt
Kweetnie ze, maar ze zijn al veel support verloren en ze zullen er blijven verliezen
zeggen dat Rafflesia muzikaal saai is toch zwaar underrated, die mannen zijn nog niet lang bezig maar het niveau dat die halen live is uitzonderlijk voor zo'n jonge band, ok ze worden aangekondigd als het nieuwe het van het maar face the facts, muzikaal zijn ze zeker niet slecht en vocaal vind ik ze enorm sterk voor een jonge bandbadXtrip zei:idem met rafflesia
666-Damarus-666 zei:Meh :ironic: . Ik heb er samen al mij op het podium gestaan en die mannen waren ferm vriendelijk. Die hielpen mij met mijn afbraak van mijn gerief zonder dat ik het vroeg, deden een vriendelijk babbeltje, ze maakten zelfs al plannen voor een volgende show met ons.
$p|Ne zei:Alsk moe kiezen tusen no recess en rafflesia ga ik toch wel voor rafflesia denk ik. No recess is cool vanwege de female vox, maar kvinnet wel cool dat die gasten zo jong al metalcore spelen. Maar de muziek zelf zou ik geen hele dagen daar kunnen luisteren. Als ge echt haar es wilt horen met vette muziek, moete es luisteren naar de het liedje "Martyr vr terrorist" op de Crimson falls cd, daar doet ze guest vocals.
Rafflesia daarintegen boeit me enorm, wel veel invloeden van duits metalcorebands, maar cool. Supervriendelijke mannen ook.
Zullen die lp's rap opzijn? anders ik geraak er maar tegen 6, kunde eventueel eentje schooien voor mij (aan die 2 euro's offcourse)Alcoholic Punk zei:@lordofmadness
kom gewoon af
die zaal zal nooit stampende zitten.