Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sir oinksalot zei:en twas weer goe!, mike van jointhepit liep er ook rond, gebeurt ook niet veel dat die op feestjes in deze streek is
de zanger van 25 Ta Life was int begin wel een neut, omda de pit hem ni aanstond was hem bezig dat de Franse scene veel beter is dan de Belgische
daarom komen die Noord Fransen dan ook naar België
, Maudlin was een zeer aangename kennismaking, denk Amen Ra met soms een heftiger stuk, the Ocean dan, duurde te lang om alles opgezet te krijgen heb dan ook maar een stukje kunnen zien en dit was zeker niet slechtJellepunk zei:Vanavond Born To Lose, Wulf Be there!
, mss samen met het amerikaanse Reno Divorce (zeker checken als je ze nog niet kent) indien die dan op tour zouden komen.Alcoholic Punk zei:we waren de enige die er waren haha
kak dat born to lose geen merch meer had, al geraak ik via ply records wel aan 1 shirt.
nog staan lullen met die zanger achteraf, man die was wasted maar als alles goed loopt volgend jaar in de vortn, mss samen met het amerikaanse Reno Divorce (zeker checken als je ze nog niet kent) indien die dan op tour zouden komen.
super show ook al was het precies een privé show.
reavX zei:Volgende week the bronx, fuck yeah
Pak beter zelfs vind ik.Anti-flag zei:is de nieuwe cd zo goed als de vorige?
Daar ben ik het toch niet mee eens hoor!Mayh3M zei:Pak beter zelfs vind ik.
Brothers,
We have decided to put an end to OJAHPCP.
All sheduled shows will go on as planned and there will be a final show. (date & location tbc)
You can have our badge, but the gun's a keeper
nick™ zei:25 Ta Life was idem leuk om te zien! Was wel grappig om de zanger nadien rond te zien gaan in het café en aan iedereen vragen of ze geen cd wilden kopen![]()