Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alcoholic Punk

Legacy Member
mike loopt hier al paar jaar rond.

tegenwoordig is hij niet meer weg te slaan en te zeggen dat ik paar jaar terug aan zijn oren moest zagen om eens showke te komen doen.

coole kerel, vorige week door hem death threat kunnen zien.

lttuvix

Legacy Member
ik ga hier geen nieuwe thread voor aanmaken, ma vrijdag gaat er in het jeugdhuis van n8w8 een punknight plaatsvinden, inkom is 1 euro bier is verkrijgbaar (ookal denken velen da da nie zo is)
het gaat echt betonpunk worden
groepen zijn als volgt


- Fridaynight barfight : 20.30 - 21.10
- The nipples : 21.30 - 22.10
- Frontline assault 22.30 - 23.10
- Plan B : 23.35 - 00.20
- Koncept : 00.50 - 2.00

voor meer info kan je op de weblog van het JH kijken


http://jeugdhuisn8w8.blogspot.com/

nick™

Legacy Member
sir oinksalot zei:
en twas weer goe!, mike van jointhepit liep er ook rond, gebeurt ook niet veel dat die op feestjes in deze streek is

Het was zeer goed! Ik heb maar meteen ne CD gekocht en hij klinkt wel goed :niceone:

badXtrip

Legacy Member
Iedereen die een beetje into oldschool is moet zéker eens Down To Nothing checken, dit weekend gezien op ninjafest, hell, wat een band!

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Ik heb me gisteren die cd van Pushed Too Far ook maar aangeschaft en hij blaast echt hard vind ik!

xcruchesx

Legacy Member
zondag was een superdag in TCOB: Morda, Bloodshot, Zero Mentality, Agents of Man en 25 Ta Life, lekkere pit bij die laatste, drummer van ZM is zot vriendelijk: tijdens AoM was hij zijn cimbalen door het publiek aant dragen en daarbij stapt hij tegen een van mijn krukken, vloer was glad, lag er ver maar ne maat heeft mij recht getrokken, de drummer vond het echt erg en is mij in de pauze een cd komen geven van ZM :D de zanger van 25 Ta Life was int begin wel een neut, omda de pit hem ni aanstond was hem bezig dat de Franse scene veel beter is dan de Belgische:angry: daarom komen die Noord Fransen dan ook naar België :wtf:
gisteren Psalm, Maudlin & the Ocean in de Frontline: Psalm hebk eigenlijk altijd al een rare band gevonden ma hoe meer ik ze zie en beluister hoe beter ik het vind, vooral dan de instrumentbeheersing van die mannen is schitterend, wat mij wel tegenstak wast publiek die na Psalm een beetje zaten te kakken op de vocals:angry: , Maudlin was een zeer aangename kennismaking, denk Amen Ra met soms een heftiger stuk, the Ocean dan, duurde te lang om alles opgezet te krijgen heb dan ook maar een stukje kunnen zien en dit was zeker niet slecht

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
25 Ta Life was gisteren nochtans enorm goed hier in Antwerpen.
Hoewel er genoeg gemoshed werd bleef hij maar vragen achter circle pits die hij niet kreeg. :p

xcruchesx

Legacy Member
muzikaal waren ze zeer goed, maar in het begin vond hij de pit ni zo goed, daarna is da verbeterd en was erwel een deftige pit, idd die zanger vraagt constant naar circle pits :lol:

sir oinksalot

Legacy Member
ik ben echt verschoten van 25 ta life, op album vind ik ze niet zo goed, maar gisteren blaasde ze echt wel hard!

Alcoholic Punk

Legacy Member
Jellepunk zei:
Vanavond Born To Lose, Wulf Be there!

we waren de enige die er waren haha

kak dat born to lose geen merch meer had, al geraak ik via ply records wel aan 1 shirt.
nog staan lullen met die zanger achteraf, man die was wasted maar als alles goed loopt volgend jaar in de vortn ;), mss samen met het amerikaanse Reno Divorce (zeker checken als je ze nog niet kent) indien die dan op tour zouden komen.

super show ook al was het precies een privé show.

Jellepunk

Legacy Member
Alcoholic Punk zei:
we waren de enige die er waren haha

kak dat born to lose geen merch meer had, al geraak ik via ply records wel aan 1 shirt.
nog staan lullen met die zanger achteraf, man die was wasted maar als alles goed loopt volgend jaar in de vortn ;), mss samen met het amerikaanse Reno Divorce (zeker checken als je ze nog niet kent) indien die dan op tour zouden komen.

super show ook al was het precies een privé show.

Zo'n super show, kzal dan de fotos een online zetten als ik tijd heb.

kwil ook wel een shirt, kheb ene van heartbreak stereo mee, maar kwil ook een van born to lose, moet maar keer mailen ofzo

nick™

Legacy Member
25 Ta Life was idem leuk om te zien! Was wel grappig om de zanger nadien rond te zien gaan in het café en aan iedereen vragen of ze geen cd wilden kopen :D

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
28 Oktober Den Drempel (Korte Nieuwstraat 28 / 2000 Antwerpen)

FLOOD OF RED, THE JD THEORY, ADURO, CLOSE RANKS

DAMAGE 4 EURO

xcruchesx

Legacy Member
Brothers,
We have decided to put an end to OJAHPCP.
All sheduled shows will go on as planned and there will be a final show. (date & location tbc)

You can have our badge, but the gun's a keeper

fock man, echt jammer, zal zeker aanwezig zijn op die laatste show!

Alcoholic Punk

Legacy Member
nick™ zei:
25 Ta Life was idem leuk om te zien! Was wel grappig om de zanger nadien rond te zien gaan in het café en aan iedereen vragen of ze geen cd wilden kopen :D

en dan weer gekopieerde verkopen zeker zoals 2 jaar terug.

Dat rick zijn vlooien circus maar ginder houd.

@jelle kzalt eens vragen, anders keer samen bestellen op trashmark ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan