LoRdOfMaDnEs
Legacy Member
migelle zei:ik zou da geld betale ^^ vindt het wel bikke raar da caliban op groezrock komt aangezien dat da metalcore is, maar my geen probleem, vindt die ook heel goe
Was er vorig jaar geen hardcore en metalcore ofzo?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
migelle zei:ik zou da geld betale ^^ vindt het wel bikke raar da caliban op groezrock komt aangezien dat da metalcore is, maar my geen probleem, vindt die ook heel goe
EazY zei:RIP First Alliance
mudvAyne zei:Wa wilt gij nu zegggen, dat die gestopt zijn?
presario zei:en Ignite heeft hun EU-tour gecancelled
http://bulletin.myspace.com/index.c...&MyToken=1edd9898-3802-4bbc-8142-d803056cd788
het kon zo toch nie verder...mudvAyne zei:Wa wilt gij nu zegggen, dat die gestopt zijn?
Jellepunk zei:het kon zo toch nie verder...
wie wordt de vervanger voor First Alliance nu dat ze gestopt zijn of spelen ze nog door tot na 24 februari?Jellepunk zei:nu ignite hun tour heeft gecancled, kunde allemaal naar sample this! komen
All my sins is aan het kijken als ze kunnen, anders odk crew, maar all my sins hadden het al gevraagd en kunnen meer support gebruiken, maar het is natuurlijk ook een goeie bandxcruchesx zei:wie wordt de vervanger voor First Alliance nu dat ze gestopt zijn of spelen ze nog door tot na 24 februari?
All my sins kan de support wel gebruiken, kheb da onlangs toch eens opgevangen... Maar ODK Crew vind ik toch een vette band, ik wil ze al een tijdje live zien maar het lukt me nooit om op een show te zijn waar zijn ook spelen.All my sins is aan het kijken als ze kunnen, anders odk crew, maar all my sins hadden het al gevraagd en kunnen meer support gebruiken, maar het is natuurlijk ook een goeie band
nja, twas echt een harde keuze ze, kant nie helpen, ze verdienen het allebei even veel om er te spelen.xcruchesx zei:All my sins kan de support wel gebruiken, kheb da onlangs toch eens opgevangen... Maar ODK Crew vind ik toch een vette band, ik wil ze al een tijdje live zien maar het lukt me nooit om op een show te zijn waar zijn ook spelen.

ja kheb het gezienkheb trouwens je myspace ondekt
khad je eens toegevoegd
nu ja, tis ni dat er schadelijke zaken staan op die myspace 