Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
migelle zei:
ik zou da geld betale ^^ vindt het wel bikke raar da caliban op groezrock komt aangezien dat da metalcore is, maar my geen probleem, vindt die ook heel goe

Was er vorig jaar geen hardcore en metalcore ofzo?

skatelode

Legacy Member
niemand die naar bring me the horizon gaat? :) killswitch headlined en spijtig genoeg dat bury your dead is nimeer meekomt :( majaa ik zie er al naar uit

xcruchesx

Legacy Member
ben vandaag achter het album "Can't Stop The Truth" van Path of Resistance geweest. een zeer goede plaat met lyrics met een politieke/sociale inhoud, muzikaal is het een mix van Madball, Integrity en wat Judge.

mudvAyne

Legacy Member
Kheb ze gehoord toen ik op de camping zat ff op groez, klonk niet slecht volgende keer eens checken :}

Featherfoot

Legacy Member
SAS vond ik vroeger nog wel cool!

Tegenwoordig zo niet meer, maar ze zijn misschien toch wel eens een check waard indien ze spelen op groezrock.

Jellepunk

Legacy Member
nu ignite hun tour heeft gecancled, kunde allemaal naar sample this! komen

xcruchesx

Legacy Member
Jellepunk zei:
nu ignite hun tour heeft gecancled, kunde allemaal naar sample this! komen
wie wordt de vervanger voor First Alliance nu dat ze gestopt zijn of spelen ze nog door tot na 24 februari?

Jellepunk

Legacy Member
xcruchesx zei:
wie wordt de vervanger voor First Alliance nu dat ze gestopt zijn of spelen ze nog door tot na 24 februari?
All my sins is aan het kijken als ze kunnen, anders odk crew, maar all my sins hadden het al gevraagd en kunnen meer support gebruiken, maar het is natuurlijk ook een goeie band

First Alliance geef geen enkele show meer. Kzou graag zeggen waarom ze gestopt zijn, maar dat moeten ze zelf doen vind ik

Bart Religion

Legacy Member
Ignite is niet gecancelled maar uitgesteld, ze komen dus nog af. gewoon wat later. Zoli is ziek en heeft operatie nodig aan z'n maag.

xcruchesx

Legacy Member
All my sins is aan het kijken als ze kunnen, anders odk crew, maar all my sins hadden het al gevraagd en kunnen meer support gebruiken, maar het is natuurlijk ook een goeie band
All my sins kan de support wel gebruiken, kheb da onlangs toch eens opgevangen... Maar ODK Crew vind ik toch een vette band, ik wil ze al een tijdje live zien maar het lukt me nooit om op een show te zijn waar zijn ook spelen.

Jellepunk

Legacy Member
xcruchesx zei:
All my sins kan de support wel gebruiken, kheb da onlangs toch eens opgevangen... Maar ODK Crew vind ik toch een vette band, ik wil ze al een tijdje live zien maar het lukt me nooit om op een show te zijn waar zijn ook spelen.
nja, twas echt een harde keuze ze, kant nie helpen, ze verdienen het allebei even veel om er te spelen.
kheb trouwens je myspace ondekt :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan