Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rubmifer

Legacy Member
xcruchesx zei:
ieder zijn eigen ding zeker, maar ik ga nooit echt fan zijn van MCR.

ik ben zeker geen fan van mcr,die 2e zuigde nog harder dan jenna jameson in een van haar gemiddelde films.Maar deze mag er best wel zijn

Mayh3M

Legacy Member
badXtrip zei:
Coole show, alhowel No Turning Back stukken cooler was dan HH
²
Al moet ik zeggen dat Have Heart hun show er ook wel mocht zijn, pech voor hen dat No Turning Back alles al op een hoopje had gespeeld :)
Wat een band!

S.conceiçao7

Legacy Member
zijn hier veel fans van atreyu?

hmm omdak die cd heb gekocht van the curse, omda ze me die hadden aangeraden (zou sterk gelijken op a7x en BFMV , ahum ,... )

nja vind er precies nie veel aan.

anyhow, enjoy this, één van m'n lievelings clipjes toch wel hoor :)
http://www.youtube.com/watch?v=86fJGajBlcA sjiek gedaan vinnek

S.conceiçao7

Legacy Member
rubmifer zei:
ik ga mij hier naar alle waarschijnlijkheid niet echt populair bij maken,maar kvind die van MCR toch vrij sterk,een van de verrassingen van het jaar imo

ik geef je gelijk,

ik vind hun nieuwste album van black parade ofzo, ook heel geslaagd, veel beter dan hun vorige (waarvan ik de naam efkes ontsnap).

xDilatedx

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
zijn hier veel fans van atreyu?

hmm omdak die cd heb gekocht van the curse, omda ze me die hadden aangeraden (zou sterk gelijken op a7x en BFMV , ahum ,... )

nja vind er precies nie veel aan.

anyhow, enjoy this, één van m'n lievelings clipjes toch wel hoor :)
http://www.youtube.com/watch?v=86fJGajBlcA sjiek gedaan vinnek

Ik ben een DIE HARD fan van ATREYU & THE AGONY SCENE

(Just look @ my nick and gamercard)

Kheb zo ook al live aan het werk gezien, echt ni te beschrijven. De vibe die bij een optreden van atreyu in de lucht hangt is echt pure magie. Ze kunnen het publiek zo massaal oplaaien, ni gewoon.
Da was samen met Norma Jean en He is Legend, atreyu ownede them all :)

Best song ever : Lipgloss And Black :)

S.conceiçao7

Legacy Member
leuk is dat, maar ik was toch beetje teleurgesteld in hen.

mja ik heb dan mss ook maar een beperkte smaak, zij het van een selecte hoop groepen die ik graag hoor.

ik weet niet of het mensen van dit forum waren die het me aanraadden, maar in elk gevaal lijkt het totaal niet op a7x.

als er hier nog mensen zouden zijn die me soortgelijke groepen kunnen geven, alvast zeer bedankt, ik zou het ten zeerste appreciëren :)

Bart Religion

Legacy Member
Iron Maiden

das die band met die goede en niet slechte 3e rangs Maiden rifkes

S.conceiçao7

Legacy Member
bartreligion zei:
Iron Maiden

das die band met die goede en niet slechte 3e rangs Maiden rifkes

jeja das idd één van hun inspiratiepunten, maar zo ook guns 'n roses.

ma sorry als ik jullie, ancients in het genre, daarmee beledig,
maar ik hou het liever bij de modernere versies van het vak :)

jullie zijn wellicht van mening (en terecht), dat de originele uitvinders van het genre meer faam verdienen dan zo'n newbie groepen.
maar ik hou het liever bij de nieuwe/hedendaagse (rip-off's) :)

S.conceiçao7

Legacy Member
pff wist nie dat die gasten nog leefden, laat staan nog nieuwe cd's maken.

anyhow, ik ga het es overwegen enkele nieuwe liedjes ervan te bemachtigen, maar kzou het toch liever houden op de nieuwere generatie hoor....

S.conceiçao7

Legacy Member
wat is er eigelijk met belgarath03 gebeurd?

vond het nog een goeie user, iemand die veel over het genre wist!


en ps onder welk genre valt A7X ? screamo? :p

en wat wil die core eigelijk zeggen bij die genre's hier,,

van metal, emo kan je er ook telkens core achter zetten, maar wanneer doe je dit?

sir oinksalot

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Ik ga gevaarlijk terrein op maar euhm... Voor diegene die interesse zouden hebben. Mijn band heeft sinds vandaag een eerste song online staan... Deftige meningen zijn altijd leuk om te weten voor de toekomst :)

http://www.myspace.com/frontlinedmd
klinkt goed, maar persoonlijk ben ik toch niet helemaal weg van die 2de zanger.. maar dat is maar in beperkte maten, het geheel klinkt wel strak

Jellepunk

Legacy Member
frontline is allesinds al gepimped ipt ypres forum (tipperforum ;)) nuja, khad het al gehoord, kvind het nie slecht, 2de zang vind ik nie slecht ze

exploder

Legacy Member
Leprechaun3 zei:
wat is er eigelijk met belgarath03 gebeurd?

vond het nog een goeie user, iemand die veel over het genre wist!


en ps onder welk genre valt A7X ? screamo? :p

en wat wil die core eigelijk zeggen bij die genre's hier,,

van metal, emo kan je er ook telkens core achter zetten, maar wanneer doe je dit?

A7X is geen screamo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan