Rubmifer
Legacy Member
xcruchesx zei:ieder zijn eigen ding zeker, maar ik ga nooit echt fan zijn van MCR.
ik ben zeker geen fan van mcr,die 2e zuigde nog harder dan jenna jameson in een van haar gemiddelde films.Maar deze mag er best wel zijn
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xcruchesx zei:ieder zijn eigen ding zeker, maar ik ga nooit echt fan zijn van MCR.
mudvAyne zei:Iemand die trouwens naar Have Heart is geweest?
²badXtrip zei:Coole show, alhowel No Turning Back stukken cooler was dan HH


rubmifer zei:ik ga mij hier naar alle waarschijnlijkheid niet echt populair bij maken,maar kvind die van MCR toch vrij sterk,een van de verrassingen van het jaar imo
Leprechaun3 zei:zijn hier veel fans van atreyu?
hmm omdak die cd heb gekocht van the curse, omda ze me die hadden aangeraden (zou sterk gelijken op a7x en BFMV , ahum ,... )
nja vind er precies nie veel aan.
anyhow, enjoy this, één van m'n lievelings clipjes toch wel hoor
http://www.youtube.com/watch?v=86fJGajBlcA sjiek gedaan vinnek



bartreligion zei:Iron Maiden
das die band met die goede en niet slechte 3e rangs Maiden rifkes

bartreligion zei:ge kunt ook naar een nieuwe Maiden plaat luisteren![]()


klinkt goed, maar persoonlijk ben ik toch niet helemaal weg van die 2de zanger.. maar dat is maar in beperkte maten, het geheel klinkt wel strak666-Damarus-666 zei:Ik ga gevaarlijk terrein op maar euhm... Voor diegene die interesse zouden hebben. Mijn band heeft sinds vandaag een eerste song online staan... Deftige meningen zijn altijd leuk om te weten voor de toekomst
http://www.myspace.com/frontlinedmd
bartreligion zei:ge kunt ook naar een nieuwe Maiden plaat luisteren![]()
Leprechaun3 zei:wat is er eigelijk met belgarath03 gebeurd?
vond het nog een goeie user, iemand die veel over het genre wist!
en ps onder welk genre valt A7X ? screamo?
en wat wil die core eigelijk zeggen bij die genre's hier,,
van metal, emo kan je er ook telkens core achter zetten, maar wanneer doe je dit?