Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jellepunk zei:wat doe je? en zit je ook meer op internet dan te blokken?![]()

Huh???Anti-flag zei:zaterdag beginnen
Messias. zei:Huh???

Messias. zei:'t Zelfde als u denkik, TI.![]()
Jellepunk zei:noemt nu application development hé :doh:
nuja, hoeveelste jaar en waar? ik int 2de int vhti kortrijk

xDilatedx zei:Ik ben een DIE HARD fan van ATREYU & THE AGONY SCENE
(Just look @ my nick and gamercard)
Kheb zo ook al live aan het werk gezien, echt ni te beschrijven. De vibe die bij een optreden van atreyu in de lucht hangt is echt pure magie. Ze kunnen het publiek zo massaal oplaaien, ni gewoon.
Da was samen met Norma Jean en He is Legend, atreyu ownede them all
Best song ever : Lipgloss And Black![]()
reavX zei:Atreyu beter dan norma jean? hahaha not even by a long shot.
Atreyu is gewoon weer je typische sminkemocorekutband.

reavX zei:Atreyu beter dan norma jean? hahaha not even by a long shot.
Atreyu is gewoon weer je typische sminkemocorekutband.
big words for a 13year old don't you think?xDilatedx zei:FY.
Mij quoten en dan atreyu wa beginnen uitmaken. haha dickhead.
mandarijn zei:big words for a 13year old don't you think?





xDilatedx zei:Rekenen en lezen is ook ni u sterkste kant denk ik.