Archief - Punk/HC/Emo Thread - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anti-flag

Legacy Member
kheb er 5 , zaterdag beginnen , en kvrees er beetje voor. maar ook succes:p

Mayh3M

Legacy Member
Ook 1 exaam op zaterdag hier. Ik begin woensdag, 6 exaams te gaan! (regent nederlands engels geschiedenis)

syndrom

Legacy Member
xDilatedx zei:
Ik ben een DIE HARD fan van ATREYU & THE AGONY SCENE

(Just look @ my nick and gamercard)

Kheb zo ook al live aan het werk gezien, echt ni te beschrijven. De vibe die bij een optreden van atreyu in de lucht hangt is echt pure magie. Ze kunnen het publiek zo massaal oplaaien, ni gewoon.
Da was samen met Norma Jean en He is Legend, atreyu ownede them all :)

Best song ever : Lipgloss And Black :)


Atreyu beter dan norma jean? hahaha not even by a long shot.
Atreyu is gewoon weer je typische sminkemocorekutband.

xcruchesx

Legacy Member
alhoewel ik moet zeggen dat ik de nieuwe Norma Jean niet zo goed vind, die nieuwe zanger doet het gewoon niet echt vind ik, The Chariot vind ik dan weer wel een goed project

EazY

Legacy Member
post anders wat myspace links ofzo ipv op mekaars genre/smaak te kakken :s tsjoolders

syndrom

Legacy Member
de nieuwe norma jean is een bom, hij is wat anders maar hij is goed.

Nu kakken op mekaars genre toch nie, want ik luister ook naar zo'n bands, maar wel naar bands die iets speciaal doen of toch iets goed doen.
Maar atreyu komaan, typisch van die myspace/tmfcore

xDilatedx

Legacy Member
reavX zei:
Atreyu beter dan norma jean? hahaha not even by a long shot.
Atreyu is gewoon weer je typische sminkemocorekutband.

FY.
Mij quoten en dan atreyu wa beginnen uitmaken. haha dickhead.

xDilatedx

Legacy Member
@Presario : Ge hebt gelijk.

Btw Die cd van u avatar daar bennek nu juist ner aant luistere hehe. Forever is e vet strakke schijf dude.

S.conceiçao7

Legacy Member
kvind dat hier ietsje te weinig verdraagzaamheid is soms, allé ja no offence bv,
ma reavX bv, ik vind da ge vaak uw mening zo opdringt en zegt van "dit is goed, dit is slecht", en daarmee basta, zonder echt gegronde meningen te geven.
ieder heeft z'n eigen smaak, can't we all get along? :p


on topic nu:
http://www.youtube.com/watch?v=mc_3AKIlm5w

en zeg nu nog es dat a7x ongeinspireerde screamo's zijn :s
luistert na die teksten, zo'n cleane vocals, dubbele gitaars, solo's en lekkere bass.... my type of music :love:

mudvAyne

Legacy Member
Haha, go mannen :)
We zijn goed bezig! :) :D

De laatste nieuwe van Miles Away is trouwens ook vetjes

xDilatedx zei:
Rekenen en lezen is ook ni u sterkste kant denk ik.

& wtf heeft dit er mee te maken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan