boozeke
Legacy Member
ok ik ga tochrubmifer zei:nieuwe bands bevestigd voor zaterdag op groez:
HATEBREED en TERROR![]()
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok ik ga tochrubmifer zei:nieuwe bands bevestigd voor zaterdag op groez:
HATEBREED en TERROR![]()
![]()

Alcoholic Punk zei:WEERAL?
kben die 2 bands hier moe gezien.

nog eentje die ik op mijn lijst van te kopen mag zettenAlcoholic Punk zei:trouwens mensen zeker de nieuwe zero mentality aanschaffen als hij er is. wat een plaat.
Mayh3M zei:Onze volgende show ligt al vast!
zaterdag 21 april!
KNUCKLEDUST (UK)
http://www.myspace.com/knuckledustlbu
ENEMY GROUND (NL)
http://www.myspace.com/enemyground
THE BOSS
http://www.myspace.com/theboss8000
CROSSED THE LINE
http://www.myspace.com/ctlcrew
ROLL THE DICE
http://www.myspace.com/rollthedice
CLOSE RANKS
http://www.myspace.com/spacemandanhc
Gompelhof Mol-Gompel
Gompelbaan 203
2400 Mol
more info + flyer coming soon!

confused: )Jellepunk zei:hardcoremusic.be heeft proces
de anderen zegtproces aan hun been van lambgoat.com
kweet het zelf maar half, toevallig gelezen op eastcoastTom vertelde me dat het er definitief mee gedaan is met hardcoremusic.be. Problemen met server en hack-toestanden.
)Kinderstemmetjes?Jayvie zei:Liedje van Disnight is inderdaad wel goed. Maar die kinderstemmetjes he, niet te doen!confused: )
Hatebreed en Terror op Groez lokt veel volk, face it, jammer genoeg zijn er mensen die die inderdaad al beu gezien zijn (zoals ik). Kvind/vond ze nog wel goed, maar om zo dikwijls te zien...

http://www.myspace.com/pulseultraJayvie zei:Genre? Nu-metal ofzo?
Zie een hoopje posts terug, een post van Leprechaun.exploder zei:Kinderstemmetjes?