Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jens1987

Legacy Member
mach1en zei:
da optreden van int sportpaleis was een van hun laatste, hebben ze zelf gezegd;).

en bron waar ze zeggen dat shows niet uitgesloten zijn ? :)


In de krant gelezen in april, ga maar zoeken ;)
En ik steek m'n hand er voor in het vuur dat die band nog gaat touren :lol: Nu zeggen ze mss nog van niet, volgend jaar kan dat compleet het tegenovergestelde zijn.

shiftyke

Legacy Member
jens1987 zei:
In de krant gelezen in april, ga maar zoeken ;)
En ik steek m'n hand er voor in het vuur dat die band nog gaat touren :lol: Nu zeggen ze mss nog van niet, volgend jaar kan dat compleet het tegenovergestelde zijn.

Tom Morello heeft net een nieuwe groep opgericht en is daar mee aan het toeren, idem voor ZDLR, dus RATM gaat zeker niet meer toeren hoor, misschien in de verre toekomst, al hoop ik eerder van niet.

mach1en

Legacy Member
shiftyke zei:
Tom Morello heeft net een nieuwe groep opgericht en is daar mee aan het toeren, idem voor ZDLR, dus RATM gaat zeker niet meer toeren hoor, misschien in de verre toekomst, al hoop ik eerder van niet.

dikke ². :)

eddie

Legacy Member
El_L4mor zei:
discussieren over welk genre het meest "mainstream" is

wa denkte daar nu zelf van?

ik moet daar nie over discussiëren. persoonlijk maakt da mij geen hol uit of iets mainstream is of niet. des te meer volk zal er staan en des te meer sfeer.

jens1987

Legacy Member
Hopen dat RATM niet meer gaat toeren, omdaaaaaat....???

Luister je liever Natalia?

shiftyke

Legacy Member
jens1987 zei:
Hopen dat RATM niet meer gaat toeren, omdaaaaaat....???

Luister je liever Natalia?

:lol:

Kom, kom niet belachelijk doen e...

RATM heeft NOOIT de intentie gehad om permanent terug samen te gaan spelen, die tour was EENMALIG, ik heb ze 2x gezien het is goed geweest, iedereen die ze ECHT wou zien heeft zijn kans gehad.

Trouwens van die permanente reünies, zijn meestal toch maar gratuit en voor het geld, blij dat de jongens hun echte ideologie niet verloochenen en daarmee éénmalig toeren!

Kid_C

Legacy Member
Bwa, ik denk dat ze toch wel véél geld hebben gekregen voor die tour. :p

shiftyke

Legacy Member
Kid_C zei:
Bwa, ik denk dat ze toch wel véél geld hebben gekregen voor die tour. :p

ssst :p

Maar ze hebben hun nevenprojecten dus, het HELE grote geld kiezen ze toch nie :p

mach1en

Legacy Member
zeekoe123 zei:
armoe troef op pukkelpop voor de rock-liefhebbers

overdrijft nu is niet:).
tis niet wat het moet zijn, maar zo dramatisch slecht is het nu ook weer niet he.

ClayDavis

Legacy Member
shiftyke zei:
:lol:

Kom, kom niet belachelijk doen e...

RATM heeft NOOIT de intentie gehad om permanent terug samen te gaan spelen, die tour was EENMALIG, ik heb ze 2x gezien het is goed geweest, iedereen die ze ECHT wou zien heeft zijn kans gehad.

Trouwens van die permanente reünies, zijn meestal toch maar gratuit en voor het geld, blij dat de jongens hun echte ideologie niet verloochenen en daarmee éénmalig toeren!

I lol'd

Met een communistische ster achter u in het fuckin' Sportpaleis voor 35€ gaan optreden...

shiftyke

Legacy Member
hitman47 zei:
I lol'd

Met een communistische ster achter u in het fuckin' Sportpaleis voor 35€ gaan optreden...

Alsof zei dat getal bepale, allemaal in de handen van de plantenmaatschappij en live nation

Kid_C

Legacy Member
hitman47 zei:
I lol'd

Met een communistische ster achter u in het fuckin' Sportpaleis voor 35€ gaan optreden...

Ze kunnen natuurlijk ook optredens doen in zaaltjes voor 500 man en de kostprijs verlagen. Al denk ik niet dat er een balans zal zijn in het vraag/aanbod gedeelte.

S.conceiçao7

Legacy Member
gerucht is dat AFI als laatste naam nog erbij zou komen. zotjes!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan