Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik vind de affiche ook echt maar matig... vorig jaar was't beter :) iets téveel boiler/dance gedoe naar men goesting

Just me

Legacy Member
Nieuwe namen van deze morgen: Placebo, Eagles of Death Metal, MSTRKRFT, The Rifles, Devotchka, Ladyhawke, Luciano presents AEther, Thursday, Bill Callahan, Rival Schools, The Black Angels, Ghinzu, La Roux, The Living End, Gang Gang Dance, Brakes, Future of the Left, The Big Pink, The Gay Blades, The Virgins, Zebrahead, Hayseed Dixie

Kreek

Legacy Member
placebo.. precies of das zo schokkend.. :/ op stubru deden ze ook al of ik weet ni wie kwam.. kwas superbenieuwd (dacht de pixies ofzo). F'ckin placebo zeg.. :/ echt een slechte affiche :( (buiten wa kleine namen dak wel eens zou willen meepikken)

Just me

Legacy Member
Kreek zei:
placebo.. precies of das zo schokkend.. :/ op stubru deden ze ook al of ik weet ni wie kwam.. kwas superbenieuwd (dacht de pixies ofzo). F'ckin placebo zeg.. :/ echt een slechte affiche :( (buiten wa kleine namen dak wel eens zou willen meepikken)

sluit ik mij bij aan, buiten het feit dat ik the Offspring wel graag is wil zien :D

ClayDavis

Legacy Member
shiftyke zei:
Alsof zei dat getal bepale, allemaal in de handen van de plantenmaatschappij en live nation

Vuile Livenation, zo RATM aan de slavernij onderwerpen en hen verplichten om op te treden. :)

Ze kunnen natuurlijk ook optredens doen in zaaltjes voor 500 man en de kostprijs verlagen. Al denk ik niet dat er een balans zal zijn in het vraag/aanbod gedeelte.

True, maar je moet dan ook niet bij Livenation tekenen

robbie7

Legacy Member
Komen ze met nen headliner af da ook al op Werchter staat, nonde nonde eh :sad:

Rivfader

Legacy Member
Alleen maar Placebo en The Eagles Of Death Metal die me interesseren van de nieuwe namen.

Zeromancer

Legacy Member
eindelijk eens goeie namen die ze toevoegen.
Eagles of death metal , placebo, rival schools, zebrahead.

Utred

Legacy Member
Placebo zou de affiche beter maken als ik ze niet al op werchter zou zien. Hetzelfde met eagles of death metal.

Gromme

Legacy Member
Ik zou blij zijn met Linkin Park maar no hope for that I guess. (LP met hun oudere muziek weliswaar)

tides

Legacy Member
Meh, misschien de donderdag gaan voor FNM, MBV en Opeth. Zal nog afhangen van de examens.

de hamster

Legacy Member
Wat een gezeik weer....

De enige echt straffe namen (Eagles en Placebo) staan ook op Werchter. De grote headliner staat dus in Juni in het koninklijk circus en in juli ook al op Werchter. Straf bezig Chokri

Cervantes

Legacy Member
Placebo is zeker en vast niet slecht, zeker hun nieuwe CD niet (voor zover al liedjes op het net staan... 10/13 staan al online op youtube)

YouTube - Placebo - 01 - Kitty Litter Placebo - 01 - Kitty Litter
YouTube - Placebo - 02 - Ashtray Heart Placebo - 02 - Ashtray Heart
YouTube - Placebo - 03 - Battle For The Sun Placebo - 03 - Battle For The Sun
YouTube - Placebo - 04 - For What It's Worth Placebo - 04 - For What It's Worth
YouTube - Placebo - 05 - Devil in the Details Placebo - 05 - Devil in the Details
YouTube - Placebo - 07 - Speak in Tongues Placebo - 07 - Speak in Tongues
YouTube - Placebo - 08 - The Never Ending Why Placebo - 08 - The Never Ending Why
YouTube - Placebo - 09 - Julien Placebo - 09 - Julien
YouTube - Placebo - 10 - Happy You're Gone Placebo - 10 - Happy You're Gone
YouTube - Placebo - 12 - Come Undone Placebo - 12 - Come Undone
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan