Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leprechaun3 zei:gerucht is dat AFI als laatste naam nog erbij zou komen. zotjes!
Kreek zei:placebo.. precies of das zo schokkend.. :/ op stubru deden ze ook al of ik weet ni wie kwam.. kwas superbenieuwd (dacht de pixies ofzo). F'ckin placebo zeg.. :/ echt een slechte affiche(buiten wa kleine namen dak wel eens zou willen meepikken)

shiftyke zei:Alsof zei dat getal bepale, allemaal in de handen van de plantenmaatschappij en live nation

Ze kunnen natuurlijk ook optredens doen in zaaltjes voor 500 man en de kostprijs verlagen. Al denk ik niet dat er een balans zal zijn in het vraag/aanbod gedeelte.