Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Killstick

Legacy Member
jens1987 zei:
Ik vind dit de slechtste affiche die ik ooit op pkp gezien heb.
Spijtig :/ Totaal gebrek aan grote, fatsoenlijke namen. Veel te veel electro crud.

Waar is de rock/metal?

Deftones?

eddie

Legacy Member
n/o maar rock is nog altijd veeeel mainstreamer als electro ze :p
vraag maar is aan een 30+'er wie Busy P is en daarnaast wie the killers zijn.
tis niet omdat heel de jeugd het kent dat het plots mainstream is e.

starspike

Legacy Member
eddie zei:
n/o maar rock is nog altijd veeeel mainstreamer als electro ze :p
vraag maar is aan een 30+'er wie Busy P is en daarnaast wie the killers zijn.
tis niet omdat heel de jeugd het kent dat het plots mainstream is e.

Busy P vergelijken met The Killers is anders ook niet echt super ;)
Wel grappig dat er zoveel commentaar is op de affiche, terwijl al mijn vrienden die (owv de electro ) al jaren niet meer komen, er dit jaar WEL gaan staan.
On topic: FACE TO FACE komt naar Pukkelpop!!!!! :D :D :D

ariane

Legacy Member
vind de affiche ook best wel in orde eigenlijk, alleen hopen dat boiler en dance hall ook aangepast zullen zijn aan de grote hoeveelheid van de elektronische genres

El_L4mor

Legacy Member
eddie zei:
n/o maar rock is nog altijd veeeel mainstreamer als electro ze :p
vraag maar is aan een 30+'er wie Busy P is en daarnaast wie the killers zijn.
tis niet omdat heel de jeugd het kent dat het plots mainstream is e.

discussieren over welk genre het meest "mainstream" is

wa denkte daar nu zelf van?

jens1987

Legacy Member
Yoshingy zei:


Nja, dat is 1 groep, maar wil ze niet zo graag zien om er 75 euro voor te dokken:sad:

Rage against the machine, daft punk, queens of the stone age,... :love:
haal die eens binnen

RaZoR be

Legacy Member
hmm, eerste keer dak de lineup bekijk, en like het enigste wak ken speelt op vrijdag:
The offspring, Cavalera conspiracy, Deftones..

Waar is den tijd van vroeger da pukkelpop 70% Rock was , & dan had ge enkel de boiler room & dance hall om u electronische muziek te horen.
Vroeger kwamen der echt grote rock namen, nu niemeer precies?

Kid_C

Legacy Member
RaZoR be zei:
hmm, eerste keer dak de lineup bekijk, en like het enigste wak ken speelt op vrijdag:
The offspring, Cavalera conspiracy, Deftones..

Waar is den tijd van vroeger da pukkelpop 70% Rock was , & dan had ge enkel de boiler room & dance hall om u electronische muziek te horen.
Vroeger kwamen der echt grote rock namen, nu niemeer precies?

My Bloody Valentine, Faith No More, Wilco, The Jesus Lizard, Dinosaur Jr., ...
Dat zijn toch echt niet van de kleinste rocknamen hoor. :crazy:

mach1en

Legacy Member
jens1987 zei:
Nja, dat is 1 groep, maar wil ze niet zo graag zien om er 75 euro voor te dokken:sad:

Rage against the machine, daft punk, queens of the stone age,... :love:
haal die eens binnen

dude, hier krijgek et dus van e..

DIE MANNEN TOUREN NIET (MEER)

GVD ZEG :angry:, hoeveel keer moet dat gezegd worden voor het doordringt?

mtm

Legacy Member
Die elektronische namen zijn nu ook niet hét van hét hoor. Niets vernieuwend, ze kiezen gewoon voor gevestigde waarden die volk trekken. Niet dat er geen goede namen tussen zitten, maar niet voldoende voor mij

mach1en

Legacy Member
mTm zei:
Die elektronische namen zijn nu ook niet hét van hét hoor. Niets vernieuwend, ze kiezen gewoon voor gevestigde waarden die volk trekken. Niet dat er geen goede namen tussen zitten, maar niet voldoende voor mij

Das toch logisch bij pukkelpop & werchter?

|steven|

Legacy Member
Radiohead op donderdag zou leuk zijn en zou zeer straffe dag zijn.

jens1987

Legacy Member
Kid_C zei:
Dan ga je beter naar werchter. :)


Doe ik ook, 1 dag :p Wil mn nier behouden, dus geen combi :/


@ mach1en; van daft punk weet ik niet wa ze deze dagen doen, ma RATM heeft in april nog gezegd da shows niet uitgesloten worden. Ze hebben vorig jaar zelfs nog in sportpaleis gespeeld, so you never know :D Het was overigens maar één voorbeeldnaam.

Als rock zottegem Alice Cooper naar daar kan krijgen, moet Chokri ook beter kunnen. Het zijn mss de verkiezingen die al z'n tijd opslorpen :sleep:

mach1en

Legacy Member
jens1987 zei:
Doe ik ook, 1 dag :p Wil mn nier behouden, dus geen combi :/


@ mach1en; van daft punk weet ik niet wa ze deze dagen doen, ma RATM heeft in april nog gezegd da shows niet uitgesloten worden. Ze hebben vorig jaar zelfs nog in sportpaleis gespeeld, so you never know :D Het was overigens maar één voorbeeldnaam.

Als rock zottegem Alice Cooper naar daar kan krijgen, moet Chokri ook beter kunnen. Het zijn mss de verkiezingen die al z'n tijd opslorpen :sleep:

da optreden van int sportpaleis was een van hun laatste, hebben ze zelf gezegd;).

en bron waar ze zeggen dat shows niet uitgesloten zijn ? :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan