Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jens1987 zei:Ik vind dit de slechtste affiche die ik ooit op pkp gezien heb.
Spijtig :/ Totaal gebrek aan grote, fatsoenlijke namen. Veel te veel electro crud.
Waar is de rock/metal?
eddie zei:n/o maar rock is nog altijd veeeel mainstreamer als electro ze
vraag maar is aan een 30+'er wie Busy P is en daarnaast wie the killers zijn.
tis niet omdat heel de jeugd het kent dat het plots mainstream is e.


eddie zei:n/o maar rock is nog altijd veeeel mainstreamer als electro ze
vraag maar is aan een 30+'er wie Busy P is en daarnaast wie the killers zijn.
tis niet omdat heel de jeugd het kent dat het plots mainstream is e.
Yoshingy zei:Deftones?
ad: 
RaZoR be zei:hmm, eerste keer dak de lineup bekijk, en like het enigste wak ken speelt op vrijdag:
The offspring, Cavalera conspiracy, Deftones..
Waar is den tijd van vroeger da pukkelpop 70% Rock was , & dan had ge enkel de boiler room & dance hall om u electronische muziek te horen.
Vroeger kwamen der echt grote rock namen, nu niemeer precies?

El_L4mor zei:discussieren over welk genre het meest "mainstream" is
wa denkte daar nu zelf van?
jens1987 zei:Nja, dat is 1 groep, maar wil ze niet zo graag zien om er 75 euro voor te dokkenad:
Rage against the machine, daft punk, queens of the stone age,...
haal die eens binnen
, hoeveel keer moet dat gezegd worden voor het doordringt?jens1987 zei:Het zijn ook alles behalve de grootste, wat ik verwacht van pkp.

mTm zei:Die elektronische namen zijn nu ook niet hét van hét hoor. Niets vernieuwend, ze kiezen gewoon voor gevestigde waarden die volk trekken. Niet dat er geen goede namen tussen zitten, maar niet voldoende voor mij
mach1en zei:Das toch logisch bij pukkelpop & werchter?
Kid_C zei:Dan ga je beter naar werchter.![]()
Wil mn nier behouden, dus geen combi :/
Het was overigens maar één voorbeeldnaam. 
jens1987 zei:Doe ik ook, 1 dagWil mn nier behouden, dus geen combi :/
@ mach1en; van daft punk weet ik niet wa ze deze dagen doen, ma RATM heeft in april nog gezegd da shows niet uitgesloten worden. Ze hebben vorig jaar zelfs nog in sportpaleis gespeeld, so you never knowHet was overigens maar één voorbeeldnaam.
Als rock zottegem Alice Cooper naar daar kan krijgen, moet Chokri ook beter kunnen. Het zijn mss de verkiezingen die al z'n tijd opslorpen![]()
.