Archief - Pukkelpop 2009

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Utred

Legacy Member
steven150 zei:
Zeer straffe affiche, My Bloody Valentine... leest ge dat, schuer? my bloody bloody valentine.... da's nu ne naam om mee uit te pakken, zie

het wordt echt de mooiste pukkelpop in jaren, imho....

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

warelfs

Legacy Member
Squarepusher nice nice :D

Ma da van 2x deus is ma zever vind ik, hoe komen ze erbij

Utred

Legacy Member
Kid_C zei:
Wat is daar zo grappig aan?

Trouwens, My Bloody Valentine =/= Bullet For My Valentine.. ;)
Mijn reactie was overdreven, maar zeggen dat deze kutaffiche de beste in jaren is...

Pilatus

Legacy Member
Razorlight, nice! en ook misschien wel een beetje Telepathe
voor de rest niet veel soeps.. geen pkp voor mij dit jaar denk ik

Peephole

Legacy Member
Ah, Booka Shade dan toch. Nice.

Dizzee Rascal, Buraka Som Sistema, The Juan MacLean en Metric zijn ook mooie toevoegingen.

Kid_C

Legacy Member
evil_konijn zei:
Mijn reactie was overdreven, maar zeggen dat deze kutaffiche de beste in jaren is...

Die van vorig jaar was idd stukken beter, maar het valt nu toch mee? Allé, zij zijn ook maar afhankelijk van wie tourt. :/

mach1en

Legacy Member
Kid_C zei:
Die van vorig jaar was idd stukken beter, maar het valt nu toch mee? Allé, zij zijn ook maar afhankelijk van wie tourt. :/

Ik vind da ook. Ze is mss e stuk minder dan vorig jaar. maar al bij al valt het toch wel mee?

darkskater14

Legacy Member
Op dit moment staan de namen mij echt niet aan , mindere editie tot hiertoe.
Waar blijven de hc,punk,metal namen? :eek:

tomh

Legacy Member
volgend jaar is 25jaar pukkelpop.. hoop maar dat ze dan wat namen binnenhalen.. :p

jens1987

Legacy Member
Ik vind dit de slechtste affiche die ik ooit op pkp gezien heb.
Spijtig :/ Totaal gebrek aan grote, fatsoenlijke namen. Veel te veel electro crud.

Waar is de rock/metal?

b0rt

Legacy Member
Ik ben echt aan het twijfelen of ik geen dag zou gaan voor alleen My Bloody Valentine, alleen is het nog steeds zoveel geld :(.

Kid_C

Legacy Member
Unlimited4s zei:
Ik ben echt aan het twijfelen of ik geen dag zou gaan voor alleen My Bloody Valentine, alleen is het nog steeds zoveel geld :(.

Zelfde dag spelen Faith No More, Wilco, Bon Iver, Beirut,.. ook, nog niet zo slecht. :unsure:

jazicher

Legacy Member
jens1987 zei:
Ik vind dit de slechtste affiche die ik ooit op pkp gezien heb.
Spijtig :/ Totaal gebrek aan grote, fatsoenlijke namen. Veel te veel electro crud.

Waar is de rock/metal?


yup bijzonder zwakke editie, ik wil terug de affiche van 2007:sad::sad:

b0rt

Legacy Member
Kid_C zei:
Zelfde dag spelen Faith No More, Wilco, Bon Iver, Beirut,.. ook, nog niet zo slecht. :unsure:
Hmm, ja als ge het zo zegt is het idd ni slecht :). Nu hopen dat ik dan geen herexamens heb.

eddie

Legacy Member
amaai yuksek! nu gaan ik zéker
en peaches ook nog is en kissy sell out!
allright!

darkskater14

Legacy Member
jens1987 zei:
Ik vind dit de slechtste affiche die ik ooit op pkp gezien heb.
Spijtig :/ Totaal gebrek aan grote, fatsoenlijke namen. Veel te veel electro crud.

Waar is de rock/metal?
Compleet gelijk , te veel electro.
En pukkelpop is een alternatief festival zogezegd , op dit moment percies nie nee

shiftyke

Legacy Member
darkskater14 zei:
Compleet gelijk , te veel electro.
En pukkelpop is een alternatief festival zogezegd , op dit moment percies nie nee

de alternatieve jaren zijn toch al lang voorbij hoor :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan