Archief - OEM vs Technics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke platendraaierd?


  • Totaal aantal stemmers
    137
  • Opiniepeiling gesloten.

BraveHeart

Legacy Member
Technics doet boem boem.
Koop u ne OEM.

Ffe reclame maken voor de underdog :sop:

PS. altijd zalig zo van die zever / zwans threads :lol:

DjProbe

Legacy Member
Real zei:
Ik heb ooit eens een OEM van de VRT-Toren in Sint Pieters-Leeuw laten vallen, en die werkte nog. :)

sjure ...

nee ik meen het echt ze :)
backtruss op nen fuif die met electrotakels bevestigd was
iemand die per ongeluk de truss liet zakken ....

ComputerVISTA

Legacy Member
iedereen zijn een en dan een reclame van een oem die te pletter stort onder luid applaus :p

.eX3

Legacy Member
ik zal ook eens een iets zeggen

oem ftw, waarom? daarom!

en ook omdat ze de paardenkleppen bij technics hebben doen opengaan en technics ook met een nieuwe serie op de proppen is gekomen

SL-1210MK5G
Technical Specification

Total quartz locked continuous pitch adjustment +/-8% and +/-16%
Precision moulded aluminium diecast cabinet and heavy rubber base material absorb unwanted vibrations
Unwavering quartz Direct Drive accuracy: wow and flutter 0,01% WRNMS, rumble -78dB (DIN B)
Very high torque (1.5Kg/cm) for quick start-ups
S-shaped tonearm reinforced with anti skating mechanism
Oxgen free coil tonearm cable
Easy to replace pitch controller
Pitch reset button
Adjustable stop break
Long life blue LED needle light
Stylus pressure adjuster
Recessed on/off switch
Headshell stand on the cabinet
Detachable lid
Slip mat included
Total quartz locked continuous pitch adjustment +/-8% and +/-16%
Precision moulded aluminium diecast cabinet and heavy rubber base material absorb unwanted vibrations
Unwavering quartz Direct Drive accuracy: wow and flutter 0,01% WRNMS, rumble -78dB (DIN B)
Very high torque (1.5Kg/cm) for quick start-ups
S-shaped tonearm reinforced with anti skating mechanism
Oxgen free coil tonearm cable
Easy to replace pitch controller
Pitch reset button
Adjustable stop break
Long life blue LED needle light
Stylus pressure adjuster
Recessed on/off switch
Headshell stand on the cabinet
Detachable lid
Slip mat included

http://www.panasonic-europe.com/tec...detail.asp?range=turntable&prodid=SL-1210MK5G

Anoniem09

Legacy Member
.eX3 zei:
SL-1210MK5G
Technical Specification

Very high torque (1.5Kg/cm) for quick start-ups

:lol: :lol: 1.5Kg/cm is wel 'very high' ja, zeker als nen OEM er 4.5Kg/cm heeft :lol:

.eX3

Legacy Member
mja maar wat mij het meeste stoorde aan draaien op technics is dat je 1 in sommige cafés moet ruiken of ze zijn opgepitcht dan, zijn ze dan opgepitcht krijge zo rond het nulpunt een speling (begint ie te zweven), en heb je dat irri 0%pitch klikje. dat hebben ze toch al weggewerkt

ComputerVISTA

Legacy Member
koenpje zei:
:lol: :lol: 1.5Kg/cm is wel 'very high' ja, zeker als nen OEM er 4.5Kg/cm heeft :lol:


Jij bent echt wel een enorm rund he :niceone:

Want 1,5 is niet genoeg oooh neeee het moet meer zijn of de prutserkes kunnen niet draaien ^^

Beethoven draaid zich om in zen graf!

Bastaspast

Legacy Member
koenpje zei:
:lol: :lol: 1.5Kg/cm is wel 'very high' ja, zeker als nen OEM er 4.5Kg/cm heeft :lol:

uhu tis da een plaat 4 kg weegt :)

of gebruikt ge het ook om bv een kom salade mee uit te zwieren :p

Anoniem09

Legacy Member
computer xp zei:
Jij bent echt wel een enorm rund he :niceone:

Want 1,5 is niet genoeg oooh neeee het moet meer zijn of de prutserkes kunnen niet draaien ^^

Beethoven draaid zich om in zen graf!

Jij hebt blijkbaar nooit wiskunde gehad :niceone:

Als 1.5 al very high is, wat is dan 4.5, mega enorm high? Aghja... Dan zijn oem's maar mega enorm.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan