BraveHeart
Legacy Member
computer xp zei:iedereen zijn een en dan een reclame van een oem die te pletter stort onder luid applaus![]()
Toch nie willen afgeven hé

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
computer xp zei:iedereen zijn een en dan een reclame van een oem die te pletter stort onder luid applaus![]()

w00p zei:De plaat niet, maar de platter komt al dichter...



1337mr.hanky zei:bakeliet wordt trug in

ben je daar zeker van, dat horen heavy metal dj's niet zo graag denk ikBraveHeart zei:Met die zwaar platen, ben ik blij dat heavy metal geen DJ genre is![]()
das het eerste wat ik daar van hoorcomputer xp zei:t-e-c-h-n-i-c-s pour le vinceurs \ o /
(letterlijke vertaling van: Technics for tha win)
BraveHeart zei:Flintstones mode
Yabba Dabba Doo![]()
Met die zwaar platen, ben ik blij dat heavy metal geen DJ genre is![]()
Ik beklaag die TT's![]()
Ik ben altijd te vinden voor de sloop als brokjocky, bring it onBongZrGooD zei:Hoe? Heavy Metal is wel een Dj genre hoor... Er zijn clubs waar het gedraaid wordt, door bekende Dj's in het wereldje... Alleen hechten die mannen totaal geen belang aan Technics vs Oem, vinyl vs cd vs mp3 discussies. Zij draaien gewoon hun platen en hun publiek danst accordingly.![]()
Tis ni omdat ge het ni kent of weet dat het er ni is hoor...
DJ zijn is niet gekoppeld aan één soort van muziek, dat nog maar denken is enggeestig en wreed dikkenekkig imo.
Zeggen dat DJ muziek boenkmuziek is, is toch ook belachelijk maar het trekt wel die denkwijze door....
Maar ik begrijp de bedoeling van de grap wel hoor...![]()
Metal Dj's gebruiken door de band geen gewone draaitafels, het zijn geëtste metalen platen, forged in the fires of hell die dan dmv bijlen afgespeeld worden... Hoe de trillingen van de bijlen tot geluid omgevormd worden, laat ik aan de donkerste fantasieën van de perverselingen hier aanwezig over...![]()
Totnutoe vind ik w00p's idee nog ni zo slecht, maar ik wacht vooral om turntablists/scratchers hun werk te zien doen met platen van 4 kg...![]()
En dan even switchen...
Groetjes,
BongZ

computer xp zei:t-e-c-h-n-i-c-s pour le vinceurs \ o /
(letterlijke vertaling van: Technics for tha win)