Archief - OEM vs Technics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke platendraaierd?


  • Totaal aantal stemmers
    137
  • Opiniepeiling gesloten.

ComputerVISTA

Legacy Member
https://www.beyondgaming.be/forums


Hij heeft me gedwongen en een goed lachtopic moet er toch ook zijn he :D



Geef de meest debiele reden waarom je welke zou kiezen ;)


Ik was met (de rest van 't forum) nogmaals aan't bekvechten want voor mijn part wordt het technics voor de simpele reden dat het houdertje voor de kleine plaatjes met een groter gat van beter kwaliteit is, en de knoppen een veel mooier kleur hebben. Ook is de merknaam veel mooier dan bv. stynq of iets in die trend.

En komaan he de technics zijn groen lichtje aan de 0% pitch is toch veel stijlvoller dan dat blauw gedoe he... Dat alleen is al een reden voor zo eentje te kopen :D


Laat uzelve gaan in de meest debiele poll ooit gestart :D

Sabe

Legacy Member
>_> oohnee niet weer

als ik het geld had ging ik voor technics. Zit momenteel met OEM BST en ben daar content van.

Zoals ik al zei, had ik het geld had ik technics :)

Real

Legacy Member
Geef mij maar een JBSystems Q30, dat is zonder twijfel de allerbeste draaitafel op de markt. Toevallig verkoop ik er twee voor een appel en een ei! Allen daarheen!


OEM heeft zéker mijn voorkeur voor thuisgebruik, maar ik begrijp wel dat clubs bij Technics zweren owv. de resonantie (of hoe noemt dat beest). Maar dat is IMO nog wel de ENIGE troef die Technics heeft tov. OEM's.

Flipkikker

Legacy Member
oem, easy to handle, technics klinkt alsof je al een hele technicus moet zijn om ermee aan de slag te kunnen :oink:

veel te ingewikkeld dat spul, zit waarschijnlijk vol irritante opties die je toch niet nodig hebt (waarschijnlijk hé, want kheb daar nog niet naar gekeken zu, geen zin om hoofdpijn te krijgen van al die technische details :s)

OEM, Ongelooflijk Eenvoudig te bedienen Machine

"Ik ga voor simpel!" (quote van een tevreden consument)

Babs

Legacy Member
Voor de moment, oem, kbenner op begonnen, en ik ga erop eindigen :p

*plakt ne grote SYNQ sticker op XP zijne kop*

ComputerVISTA

Legacy Member
Ma komaan dan starte is nen thread om te zeveren, beginnen ze hier allemaal serieus te doen -_- Blijkbaar nog geen een de beginpost gelezen he?

Kiekens :sop:

ComputerVISTA

Legacy Member
Real zei:
Daar zegt ge zo iets, hoewel dat bij OEM's ook nog af te wachten valt.


Pfff oem's hebben een mottig kleur en de hoeken van de tt's zijn direkt kapot want bij iedereen zijn ze afgerond, duidelijk afgebroken of versleten :tongue:

Flipkikker

Legacy Member
Technics, is da zoiets als Lego Technics? Tis ook precies allemaal uit van die vierkante blokjes opgebouwd, veel te hoekig naar mijn zin,
en niet kindvriendelijk :naughty:

OEM is tenminste voor alle leeftijden en veilig, geen scherpe hoekjes of kantjes waaraan je kan haperen :niceone:

Anoniem09

Legacy Member
Bon, ik ga mijn mening hier nekeer expliceren se :)

Als het aan mij lag -> superoem, maar ik heb geen problemen met Technics!

oem's vind ik veel toffer om mee te werken omdat ze zo'n sterke motor hebben, grotere pitch en meer functies (brake enzo).

Lay-out? Nuja, daar valt over te discusieren, maar daar discusier ik gewoon niet over aangezien dat mij geen BAL intreseert hoe een TT eruit ziet :) En ze zien er allebei niet aarslelijk uit dus dat is in orde.

Vrijdag stonden er op de fuif 2x technics en 2x synq's, ik heb bewust gekozen voor de technics aangezien ik thuis super oem's heb, en ik anders nergens kan oefenen op technics en ik die redelijk vaak tegenkom op fuifen. De eerste keer was het wel even wennen, je mag niet zo bruut bijdraaien of afremmen op die platter, maar na een paar platen viel het zeer goed mee, ik kon er evengoed mee draaien als thuis met mijn oem's.

MORAAL VAN HET VERHAAL -> Ze zijn allebei super :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Flipkikker zei:
Technics, is da zoiets als Lego Technics? Tis ook precies allemaal uit van die vierkante blokjes opgebouwd, veel te hoekig naar mijn zin,
en niet kindvriendelijk :naughty:

OEM is tenminste voor alle leeftijden en veilig, geen scherpe hoekjes of kantjes waaraan je kan haperen :niceone:


ge zegt het zelf, oem is voor beginners en klein kinderen :evil:

TRFluffy

Legacy Member
OEM, omdat Technics voor oude zakken is die nie durven veranderen.

Flipkikker

Legacy Member
computer xp zei:
ge zegt het zelf, oem is voor beginners en klein kinderen :evil:

serieus? :unsure:

kdoe da al van men eerste post zu :p
alst is om te lachen :D

de ironie druipt er ook van af alsk zeg dat technics meer ingewikkelde&overbodige opties heeft dan oem hé :p

(niet dat ik die opties bij synq overbodig vindt, maar het is wel iets dat jullie dikwijls verkondigen :D)

Defees

Legacy Member
xp tis ier zwam ni hé, en aangezien ik geen zak van draaitafel boecht ken, ik zeg Marshall !

1337mr.hanky

Legacy Member
Flipkikker zei:
Technics, is da zoiets als Lego Technics? Tis ook precies allemaal uit van die vierkante blokjes opgebouwd, veel te hoekig naar mijn zin,
en niet kindvriendelijk :naughty:

OEM is tenminste voor alle leeftijden en veilig, geen scherpe hoekjes of kantjes waaraan je kan haperen :niceone:
ik heb dat al eens meegemaakt, blijf ik toch niet hangen aan die scherpe kanten van die technics, men broek geraakt in de motor, ik begin gelijk ne gel rond te draaien tot op gegeven moment ik uit men kleren vloog en naakt aan de luster hong

1337mr.hanky

Legacy Member
trouwens, elke debiel met een iq van een koe kan oem zeggen

ooeeeemmmm.... met ne hoop kwijl derachter

technics daarentegen wordt al beetje moeilijker
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan