Archief - OEM vs Technics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke platendraaierd?


  • Totaal aantal stemmers
    137
  • Opiniepeiling gesloten.

El Grando

Legacy Member
Flipkikker zei:
OEM is tenminste voor alle leeftijden en veilig, geen scherpe hoekjes of kantjes waaraan je kan haperen :niceone:

inderdaad,omdat ik me geen pijn kan doen aan de hoeken heb ik me er direct 2 gekocht :niceone: Kunt ge van ne Technics nie zeggen é:p

:offtopic: zalig zo'n zeverthread

DJDM

Legacy Member
pff

technics is beter als ze inbreken, 'k wil wel is het verschil zien van nen inbreker die nen technics naar zenne kop heeft gehad of nen oem.

Technics is zwaarder + scherpere hoekjes, the ideal self-defence weapon muhahahahahahahahha

ComputerVISTA

Legacy Member
*DeFees* zei:
xp tis ier zwam ni hé, en aangezien ik geen zak van draaitafel boecht ken, ik zeg Marshall !


Gij moet nie veel zeggen met u onnozele poll, waarom denkte dat deze is opgestart? Idd om de draak te steken met onnozele vergelijkingen!

TRFluffy

Legacy Member
mja DJDM, daar heb je een punt, daar en boven ben je bij Technics nog net iets zekerder dat je Technics nog zal werken ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
TRFluffy zei:
mja DJDM, daar heb je een punt, daar en boven ben je bij Technics nog net iets zekerder dat je Technics nog zal werken ;)


ooit is een technics bij mij 4 meter diep gevallen en buiten wat krassen en verflaag er af werkte hij nog geweldig, en hij pitchte dan nog zelf... weer een voordeel :D

BongZrGooD

Legacy Member
OEM, technics...djeez wat een amateurs hiere...
Terwijl iedereen weet dat Realistic alles en iedereen ownt... 4 20 frank stukken op die naald leggen en zo stabiel als iets...
Geen overbodige onnozelheden als een start/stop knop, de plaat begint te draaien vanaf het moment je de naald erboven brengt, en ze stopt ook automatisch aan het eind. En de arm keert volledig automotatisch terug naar de beginpositie!!!
Toppunt van al, dmv een speciaal stuk kan je gewoon 10 platen boven elkaar hangen, iedere keer een plaat gedaan is zet ie automatisch een nieuwe op...
Nothing can beat that... REALISTIC FTW!!!!
Een platendraaier die geen 78 toerenplaten kan draaien is gewoon geen platenspeler, mijn realistic kan 16/33/45 en 78 toeren aan!!! Da is nogal wa anders dan die luttele 8% pitch van die moderne brol...AH!!
Om over die belachelijke cinch outputs nog maar te zwijgen, din all the way...
Ik heb dus niet gestemd omdat er te weinig opties zijn, zoals "Real pros do it with REAListic"!

Groetjes,
BongZ

Flipkikker

Legacy Member
aha, oem heeft ook 78 toeren, en andere toffe dingen als REVERSE, BRAKE ADJUSTMENT en................. BLAUWE LEDS!!!!111!1!1!

BongZrGooD

Legacy Member
computer xp zei:
Tedju we zijn gepwnd :sad:
You know it, baby...:applause:
Trouwens, wazzup met die 6 cylinder verbrande crap? Moteur naar de vaantjes? Da leid ik af uit uw avatar, knisper knisper, knetter knetter, flakker flakker...Wreed smoken en goe stinken zeker???

Groetjes,
BongZ

ComputerVISTA

Legacy Member
Flipkikker zei:
aha, oem heeft ook 78 toeren, en andere toffe dingen als REVERSE, BRAKE ADJUSTMENT en................. BLAUWE LEDS!!!!111!1!1!


en een extra oververhittingssysteem voor de veel te zware motor :rofl:

yep moteur is omzeep joint de culasse en al, vanmorgen allemaal verbrand :D

1337mr.hanky

Legacy Member
gij zijt echt ne optimist

luster komt van de plafond, wow tof

motor naar de kloten, amai fantastisch

Spliffsnatcher

Legacy Member
OEM al the way

technics heeft inderdaad veel te veel opties, gaat duidelijk veel te snel stuk en voor je hobby moet je altijd de meest goedkope spullen kopen dus OEM all the way

nu ff serieus: wees geen gierigaard en koop het beste.

ComputerVISTA

Legacy Member
idd wie luisterd er nog naar platen als je cd's kan opleggen of ne minidisc of een diskette :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan