Archief - OEM vs Technics

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke platendraaierd?


  • Totaal aantal stemmers
    137
  • Opiniepeiling gesloten.

ElemenTiM

Legacy Member
Hebde gij thuis iets beters staan dan een pioneer cdisketj1000?
Ik denk het niet, dus hush!

rubenmethodman

Legacy Member
de djwereld is gestart met technics en technics zal altijd het van het blijven,draai en keer het zoals je wil,ook al hebben andere merken tegenwoordig een sterkere motor of kun je er meer mee aanvangen,technics blijft gewoon classy

Anoniem09

Legacy Member
rubenmethodman zei:
de djwereld is gestart met technics en technics zal altijd het van het blijven,draai en keer het zoals je wil,ook al hebben andere merken tegenwoordig een sterkere motor of kun je er meer mee aanvangen,technics blijft gewoon classy

classy, maar sloom.

Anoniem09

Legacy Member
En tot zolang gebruiken we allemaal oem, voila, opgelost ;) Nog zo'n +/- 50 jaar te gaan.

ElemenTiM

Legacy Member
[rossedwergmetpotgoudmode]
NEVERRRRRR
muhaha
[/rossedwergmetpotgoudmode]

ComputerVISTA

Legacy Member
koenpje zei:
En tot zolang gebruiken we allemaal oem, voila, opgelost ;) Nog zo'n +/- 50 jaar te gaan.


Eer ze nog met plastic brol afkomen van oem, ja dat geloof ik best ;)

Anoniem09

Legacy Member
Decade zei:
sloom, haha, zeg dat tegen de dj's die er al 30 jaar mee draaien, jij kan er gewoon niks van ja :p

You wish you were as good as me behind the turntables :D

ComputerVISTA

Legacy Member
Voor u niet onsterfelijk belachelijk te maken? begrijpelijk he ;)

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik zie net dat braveheart nen post aan't schrijven is, pas maar op voor ne kilometerpost :p

BraveHeart

Legacy Member
computer xp zei:
Sabe, lees thread. 't Is om te zeveren ;)

Ik wil joinen met een synq bommeke :lol:

Hail Yeah, let the tt parts fight begin :rofl:
Wat blijft het langste heel, Technics of OEM ?

Bash my tt round 1.


In the left corner -> Tecnics
in the Right corner -> OEM

Get ready to rumble.


*Ping ping ping*



:evil:

ComputerVISTA

Legacy Member
en technics wint omdat oem al uiteen viel bij het starten van te veel torque :evil:

BraveHeart

Legacy Member
computer xp zei:
Ik zie net dat braveheart nen post aan't schrijven is, pas maar op voor ne kilometerpost :p

My first hifi tt episode 1.

Ik haal dat oud Philips ding van zolder, 45rpm op de teller niet slecht voor een gelegenheids gadget wat amper gebruikt is.

Oh dat is het toerental, en onder staat ne knop 33rpm.

Ik ga best deze hardware niet gebruiken in het openbaar verkeer, zeker niet tijdens de schooluren.
Het zou mij anders een peperdure boete opleveren voor het niet naleven van de zone 30 snelheidsnorm ;)
Dan maar gebruiken na de schooltijden, ik 45 met dat ding.
Gelukkig is m begrensd, jammer dat ge m niet kunt opdrijven als er geen volk op de mat is.
Ah ja dat gaat ook weer niet, hebde een ander draaibewijs voor nodig.
Anders had dat gediend als slijpschijf om in te zetten in robotronics (een programma op de bbc waar ze elkaar met modelbouw robots in een arena bevechten).

Wat zou ik pakken voor de zware oorlog met mijn tegenstander ?
Daarom de vraag hierboven wat gaat het langste mee.
Ik heb het niet over duracell hé gasten.
Op moeilijke momenten moet mijn tt op zijn benen blijven staan.

Mijne philips zal het robotronics gevecht niet overleven.
Hij mag dan 45 gaan hij valt om als ge er tegen blaast.
Als ik nu die vinyl plaat vervang met een zaagblad met pas geslepen tandjes :evil:

Mijnen tt "terminate twice" device begint meer een vorm aan te nemen.
Wat moet ik nu nog doen met de arm van de tt.

Ne bokshandschoen daar op monteren voor de final touch, maar euhm dat gaat ook nogal zwaar doorwegen en ik heb schrik dat mijn tt monsterke ne ophefarm oploopt.
Ik heb geen zin om m in het gibs te steken als m zijn polleke breekt door ne handschoen die te groot of te zwaar is.

Damn ze maken het mij lastig om tegen 2 concurenten (OEM en Technics) op te kunnen.

Ik wil jullie zwaar duidelijk maken dat er met PHILIPS niet te spotten valt.
Oranje boven, gvd daarom dat ik ook plank gas geef op oranje.
Nou die vlamt lekker :rofl:

Wat overheerst

Technics
OEM
Synq
JB

Voor mij is het PHILIPS die zijin zo gierig met naalden (ne echte hollander) :lol:

I want a tt fight now.
In de arena wie durft het aan.
Brokjocky contest 2006 mag ik de organistatie zijin, computer xp de sponsor voor de synq bommen voor de arena.

Yeah baby, ik heb er zin in.
Ik ben normaal nie vernielzuchtig maar nu, bring it on :evil:

1337mr.hanky

Legacy Member
veel te lang en veel te laat op de dag, zo'n posts lees ik dus niet
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan