psyko-monchske
Legacy Member
Hellrabbit zei:*kuch* Halford *hoest* Owens *reutel*
hoe vind je owens in the glorious burden? kwil het kopen ma ben nog ni zeker
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hellrabbit zei:*kuch* Halford *hoest* Owens *reutel*
psyko-monchske zei:hoe vind je owens in the glorious burden? kwil het kopen ma ben nog ni zeker
Grishnackh zei:Paul Dianno was trouwens hun beste zanger vinnek persoonlijk![]()
Tir'Quatill zei:Kvind die cd wel het kopen waard. Ik heb er in ieder geval van genoten.

disturbed_mind zei:Als het zo "easily" is voor u, dan moet u dringend les krijgen in metal!
(Inc)PHOENIX zei:ieder zijn smaak he
maar Metallica heeft voor mij veel meer klasse en pit dan iron maiden
iron maiden is ook nogal positief ingesteld
ik verkies vooral pessimistische achtergronden
psyko-monchske zei:gij vond limp bizkit goe, da zegt genoeg imo
en gij vind da iron maiden ni genoeg pit heeft amai
Grishnackh zei:inderdaad
kijk ma naar zijn pagina:
http://www.geocities.com/incphoenix/phoenix.html
bij muziek enzo....
*sigh*

ksnap nog altijd ni waarom barlow liever bij de police wou werken dan zanger zijn van een van de beste metalbandsHellrabbit zei:wel ja, het is niet Barlow natuurlijk :/ , slecht is ie niet ... maar het is nie Barlow :/ :/
Kid_C zei:Een echte kenner die phoenix![]()
![]()