Archief - Metallica vs. Iron Maiden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is de beste


  • Totaal aantal stemmers
    318
  • Opiniepeiling gesloten.

Hellrabbit

Legacy Member
wel ja, het is niet Barlow natuurlijk :/ , slecht is ie niet ... maar het is nie Barlow :/ :/

DBK

Legacy Member
metallica omda ik gewoon ni zo veel weet van metal. metallica kenk een paar liekes van en van iron maiden ( spijtig genoeg ) geen.

Tir'Quatill

Legacy Member
psyko-monchske zei:
hoe vind je owens in the glorious burden? kwil het kopen ma ben nog ni zeker

Kvind die cd wel het kopen waard. Ik heb er in ieder geval van genoten.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Grishnackh zei:
Paul Dianno was trouwens hun beste zanger vinnek persoonlijk :)


Ben ik mee eens! Hoor die veel liever zingen.

Oh ja de screams van Bruce zijn absoluut niet de beste ....

psyko-monchske

Legacy Member
k, just de lim edition besteldt, de commentaren op amazon zeggen dat die 2de cd geniaal is, laten we afwachten :)


btw, voor de dianno fans, dianno wou meezingen of de volgende tour, ma kdenk persoonlijk dat IM da ni ga toelaten

en er zijn geruchten dat WASP, megadeth gaan meetouren :)

=Phoenix=

Legacy Member
disturbed_mind zei:
Als het zo "easily" is voor u, dan moet u dringend les krijgen in metal!

ieder zijn smaak he
maar Metallica heeft voor mij veel meer klasse en pit dan iron maiden
iron maiden is ook nogal positief ingesteld
ik verkies vooral pessimistische achtergronden

psyko-monchske

Legacy Member
(Inc)PHOENIX zei:
ieder zijn smaak he
maar Metallica heeft voor mij veel meer klasse en pit dan iron maiden
iron maiden is ook nogal positief ingesteld
ik verkies vooral pessimistische achtergronden

gij vond limp bizkit goe, da zegt genoeg imo

en gij vind da iron maiden ni genoeg pit heeft amai

Anti-flag

Legacy Member
ok dus hij wordt uitgekakt omda em metallica beter vind , goed hoor

Hellrabbit

Legacy Member
*vindt

en daar geef ek anti-flag wel gelijk, mensen dienen niet uitgekakt te worden op basis van hun mening :/

Skoran

Legacy Member
Metallica natuurlijk.
Maiden heeft goeie liedjes maar ik weet niet waarom maar in het algemeen vindt ik die toch niet zo goed

psyko-monchske

Legacy Member
Hellrabbit zei:
wel ja, het is niet Barlow natuurlijk :/ , slecht is ie niet ... maar het is nie Barlow :/ :/
ksnap nog altijd ni waarom barlow liever bij de police wou werken dan zanger zijn van een van de beste metalbands

Shyheim

Legacy Member
over the glorious burden gesproken

niemand die die wilt overkopen?

TCF-Trip heeft die teruggevonden bij mij thuis onder een laag van een millimeter stof. Grootste miskoop ever. Slechtste CD ever.

Shyheim

Legacy Member
Kid_C zei:
Een echte kenner die phoenix :unsure:




:rofl:


iedereen luistert dus naar wat hij wilt, en als ge daarmee niet kunt leven wil ik u gerust leren hoe ge een strop knoopt om uzelf mee te verhangen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan