de jerre
Legacy Member
Same Here... Voted Metallica.nobody zei:Metallica, dankzij metallica ben ik naar metal gaan luisteren en heb ik ook Iron Maiden ontdekt
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Same Here... Voted Metallica.nobody zei:Metallica, dankzij metallica ben ik naar metal gaan luisteren en heb ik ook Iron Maiden ontdekt
Sletjeuh zei:imo metallica
gewoon omda alles van iron maiden op elkaar lijkt ( ni da da slecht is)

So Sad But True...Sletjeuh zei:zet een maiden album op en en metallica album ( uitgezonderd het laatste )
en bij metallica merkt ge imo veel meer verschil op dan bij iron maiden ...

Sletjeuh zei:zet een maiden album op en en metallica album ( uitgezonderd het laatste )
en bij metallica merkt ge imo veel meer verschil op dan bij iron maiden ...
^^VooDoo^^ zei:Het zijn dan ook 2 verschillende genres.... Daarom ook dat deze poll belachelijk is!
MeTaL zei:voted Metallica, is niet voor niets mijn #1 band
Bij Metallica merk je gewoon dat ze niet bang zijn voor verandering. "The old shit" is serieus hard en kickt gewoon ass tot en met The Black Album imo. Load is totaal anders maar bevat geweldige nummers, Reload is imo maar zwak maar staan toch paar geweldige nummers op. Garage Inc....gewoon goed, staan echt paar pareltjes op. S&M, tjah... hier bewijzen ze maar weer eens dat ze niet bang zijn voor controverse. Een metalband die met een orkest speelt wat zeer goed bij mij is overgekomen.
St. Anger, geen hoogvlieger. Dance of Death en The System Has Failed zijn beide veel beter, maar St. Anger heeft een bepaalde charme (zéker live). Frantic en St. Anger live klinken gewoon goed maar is toch hun zwakste werk tot nu toe.
Kijk alvast uit naar hun nieuwe cd die er aan gaat komen. Ben er zeker van dat Rob zijn zegje wel zal doen en hopelijk komt er nog eens een echte heavy plaat uit (Rob speelt het liefste 'The Old Shit'...).
Maiden...Ik geef toe, ze zijn zeer goed. Alleen vind ik gewoon dat er niet echt een evolutie te merken is in hun albums. De helft van al hun nummers zou ik gewoon bij wijze van spreken op 1 groot album zetten omdat ze bijna allemaal dezelfde stijl hebben (Op Virtual XI na imo). Ook de vocals zijn voor mij niet echt overtuigend, James is gewoon beter imo.
Metallica > Maiden
Imo natuurlijk

, metalica btw) precies verkiezingen in amerika
iemand dit al gezien --> http://www.manzonderkop.be/Post/?P_ID=6354 , 9/10 da het fake is maar toch wel harde feiten als het waar zou zijnFatFish zei:kzal nu wel iedereen op men dak krijgen mja,
kvind ze allebij een beetje over hyped, en vooral metallica dan.
er zijn toch wel betere heavy-metal bands als iron maiden en een hoop betere thrash bands als metallica.
niette min heb ik gestemd op iron maiden omdat zij na zoveel jaren nog altijd hun ding doen en kwaliteit leveren.
en jah metallica dan... die zijn wat afgewaterd met de jaren(understatement en nie een klein beetje)

psyko-monchske zei:btw die opmerking van metal dat de vocals van maiden ni overtuigend zijn vind ik onterecht, niemand kan op tegen de screams van bruce
GS|Demogorgon zei:enneuh, zijn da "screams"?
eerder "squeels" ofzo
iron maiden ook tegenwoordig, alsge is op straat rondloopt merkte het wel, enfin op ons school is het toch zo, tot over 3 jaar was ik lijk de enige die me een maiden shirt naar school kwam, nu durf ik het bij wijze van spreke nimeer aandoen uit schaamte van al het klootjesvolk die het nu tegenwoordig aant dragen is...