Archief - Metallica vs. Iron Maiden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is de beste


  • Totaal aantal stemmers
    318
  • Opiniepeiling gesloten.

xBEHOLDERx

Legacy Member
maiden. daar tegenover is metallica lijk 2 centimeter groot.

Shyheim

Legacy Member
valt niet te vergelijken

metallica is thrash, en iron maiden is heavy metal...


iron maiden anyway

Kepa

Legacy Member
mjah...metalllica (of de groep ervoor) speelde vroeger covers van iron maiden..

het is dus duidelijk :p

Hellrabbit

Legacy Member
LessThanJake zei:
valt niet te vergelijken

metallica is thrash, en iron maiden is heavy metal...


iron maiden anyway


metallica WAS thrash , tegenwoordig zijn ze eerder nu-metal imho :p

en ik eis eigenlijk wel da Priest ertussen staat D:=

Savatar

Legacy Member
Hellrabbit zei:
metallica WAS trash , tegenwoordig zijn ze eerder nu-metal imho :p

en ik eis eigenlijk wel da Priest ertussen staat D:=

Dan mag Twisted Sister er ook wel bij ze :p
Anyway

Up the irons!

^^VooDoo^^

Legacy Member
Metallica.

Hun laatste cd mag mischien wel bigtime sucken, maar toch heeft deze groep meer invloed op me gehad toen ik beginnen luisteren ben naar metal, dan iron maiden.
En metallica kan ik gewoon langer naar luisteren dan maiden.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Metallica

muzikaal vindek iron maiden wel beter maar tis gewoon door de stem dak er ni lang kan naar luisteren.

Jack The Ripper

Legacy Member
kvind de oude Metallica nog het beste(Kill 'Em All tot ...and Justice for All)
Black Album kan er ook nog door

kvind wel dat Maiden tegenwoordig beter is wat Metallica heeft uitgebracht na The Black Album

kheb voor Metallica gekozen omdat ik toch vooral dankzij (de oude) Metallica in metal ben geïnteresseerd geraakt

Irtimid2001

Legacy Member
duidelijk: Metallica :D (ni da'k Iron Maiden slecht vin, ma Metallica is beter)

GS|Demogorgon

Legacy Member
geeneen van alletwee
voornamelijk omdat deze thread zuigt

Pred

Legacy Member
Hellrabbit zei:
metallica WAS trash , tegenwoordig zijn ze eerder nu-metal imho :p

en ik eis eigenlijk wel da Priest ertussen staat D:=


Godverdoeme hé
THRAAAAAAASHHHH GODVERDOEME


leert da nu eens schrijven , miljaar , bende **********

boozeke

Legacy Member
Hellrabbit zei:
metallica WAS trash , tegenwoordig zijn ze eerder nu-metal imho :p

en ik eis eigenlijk wel da Priest ertussen staat D:=
nee,vroeger ware ze tHrash,nu zijn ze gwn TRASH

Sletjeuh

Legacy Member
imo metallica
gewoon omda alles van iron maiden op elkaar lijkt ( ni da da slecht is ;)) maar metallica heeft een grotere invloed op mij gewoon

MeTaL

Legacy Member
voted Metallica, is niet voor niets mijn #1 band :)

Bij Metallica merk je gewoon dat ze niet bang zijn voor verandering. "The old shit" is serieus hard en kickt gewoon ass tot en met The Black Album imo. Load is totaal anders maar bevat geweldige nummers, Reload is imo maar zwak maar staan toch paar geweldige nummers op. Garage Inc....gewoon goed, staan echt paar pareltjes op. S&M, tjah... hier bewijzen ze maar weer eens dat ze niet bang zijn voor controverse. Een metalband die met een orkest speelt wat zeer goed bij mij is overgekomen.
St. Anger, geen hoogvlieger. Dance of Death en The System Has Failed zijn beide veel beter, maar St. Anger heeft een bepaalde charme (zéker live). Frantic en St. Anger live klinken gewoon goed maar is toch hun zwakste werk tot nu toe.
Kijk alvast uit naar hun nieuwe cd die er aan gaat komen. Ben er zeker van dat Rob zijn zegje wel zal doen en hopelijk komt er nog eens een echte heavy plaat uit (Rob speelt het liefste 'The Old Shit'...).


Maiden...Ik geef toe, ze zijn zeer goed. Alleen vind ik gewoon dat er niet echt een evolutie te merken is in hun albums. De helft van al hun nummers zou ik gewoon bij wijze van spreken op 1 groot album zetten omdat ze bijna allemaal dezelfde stijl hebben (Op Virtual XI na imo). Ook de vocals zijn voor mij niet echt overtuigend, James is gewoon beter imo.

Metallica > Maiden

Imo natuurlijk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan