Archief - Metallica vs. Iron Maiden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie is de beste


  • Totaal aantal stemmers
    318
  • Opiniepeiling gesloten.

boozeke

Legacy Member
LifeToLifeless zei:
Maiden gekozen, nu nog hopen dat ze naar GMM komen. :music:
well,ze komeeeeeeuh :applause: :bow:
Maiden Heerst :niceone:
kvint moeilijk om slecht lieke van maiden te vinden,
bij metallica vinde direct nen helen cd :wtf:

LifeToLifeless

Legacy Member
[TFL]Boozy zei:
well,ze komeeeeeeuh :applause: :bow:
Maiden Heerst :niceone:
kvint moeilijk om slecht lieke van maiden te vinden,
bij metallica vinde direct nen helen cd :wtf:

Zijde er zeker van dat ze komen want buiten wa speculaties heb ik nog niks echt concreet gehoord. Ik hoop zohard dat ze samen met Megadeth komen. Het is de laatste kans om megadeth eens live te zien want na dezen tour stoppen ze ermee. :sad:

Cakeman

Legacy Member
Ik heb Maiden gestemd, hoewel ik de laatste tijd constant Metallica luister. Maar Maiden blijft toch speciaal. Hun Rock in Rio dvd is echt mega sfeer en uit de extra's blijken het nog eens enorm sympathieke kerels te zijn ook.

psyko-monchske

Legacy Member
Cakeman zei:
Ik heb Maiden gestemd, hoewel ik de laatste tijd constant Metallica luister. Maar Maiden blijft toch speciaal. Hun Rock in Rio dvd is echt mega sfeer en uit de extra's blijken het nog eens enorm sympathieke kerels te zijn ook.

idd mega sympathieke kerels, in tegenstelling tot die van metallica die totaal niet sympathiek zijn, lars en james hebben blijkbaar gezegd in interviews dat bruce niets meer betekende in metal wereld toen hij solo ging ( stond op IM forum )

boozeke

Legacy Member
LifeToLifeless zei:
Zijde er zeker van dat ze komen want buiten wa speculaties heb ik nog niks echt concreet gehoord. Ik hoop zohard dat ze samen met Megadeth komen. Het is de laatste kans om megadeth eens live te zien want na dezen tour stoppen ze ermee. :sad:
wel,laat ons zeggen,een goei 95% zeker...
en megadeth hoop ik ook ja,maar eerlijk gezegd betwijfel ik da die echt gaan stoppen,heb da nieuwsbericht ook gelezen,mor ik betwijfel et toch...
if so,doen ze zeker gmm aan op hunne laatste tour :applause:

Pred

Legacy Member
[TFL]Boozy zei:
kvint moeilijk om slecht lieke van maiden te vinden,
bij metallica vinde direct nen helen cd :wtf:


Iron Maiden - The apparition
van fear of the dark

bah bah bah :)

psyko-monchske

Legacy Member
[TFL]Boozy zei:
wel,laat ons zeggen,een goei 95% zeker...
en megadeth hoop ik ook ja,maar eerlijk gezegd betwijfel ik da die echt gaan stoppen,heb da nieuwsbericht ook gelezen,mor ik betwijfel et toch...
if so,doen ze zeker gmm aan op hunne laatste tour :applause:

mja, 'megadeth' stelt toch niks meer voor, mustaine schrijft alles en zegt aan derest wat ze moeten doen, als em solo gaat ist zelfde als nu alleen ist nimeer megadeth

J-man

Legacy Member
Moeilijk keuze toch vor metallica gekozen dat heb ik nu eenmaal gewoon meer geluister en live gezien :woohoo:

Pred

Legacy Member
ja als ge het zo bekijkt dus eigenlijk 4 :)
load, reload

uitgezonderd enkele nummerkens dan

s&m vind ik wel grappig

kwistenbiebel

Legacy Member
!! IMO !! Slechte metallica albums:

the black album
load
reload
garage inc
st anger

'k vind alleen de eerste 4 cd's goed.

sir oinksalot

Legacy Member
disturbed_mind zei:
!! IMO !! Slechte metallica albums:

the black album
load
reload
garage inc
st anger

'k vind alleen de eerste 4 cd's goed.
persoonlijk vinnek garage inc. wel deugen, vooral turn the page is bangelijk gecoverd
maja, toch maiden gevote
up the irons!

kwistenbiebel

Legacy Member
sir oinksalot zei:
persoonlijk vinnek garage inc. wel deugen, vooral turn the page is bangelijk gecoverd
maja, toch maiden gevote
up the irons!
Op misschien enkele nummers na kan het album mij toch niet bekoren, vind het over het algemeen te zwak.

boozeke

Legacy Member
hm,garage inc. is imho ni slecht,ma master of puppets blijft ownen ofzo :p
qua metallica toch
bij maiden->ongeveer allemaal? :bow:

Chimmy

Legacy Member
[TFL]Boozy zei:
well,ze komeeeeeeuh :applause: :bow:
Maiden Heerst :niceone:
kvint moeilijk om slecht lieke van maiden te vinden,
bij metallica vinde direct nen helen cd :wtf:

ge moet niet kijken naar de slechte nummers maar naar de goeie, metallica heeft mss meer "slechte" nummers dan maiden, maar hun goede nummers vind ik toch n stukje beter dan de goede nummers van maiden. Maiden's nummers vind ik ook meer op mekaar lijken dan die van metallica, die meer in het oog (of oor) springen. (wat eigenlijk weer een kwestie van smaak is wss)

voor de duidelijkheid, ik ben evenzeer hevige fan van beide :niceone:

Smashy

Legacy Member
maiden
.
als je ni weet waarom moet je gewoon maiden vroeger vergelijk met maiden nu & dan metallica van vroeger met metallica van nu

zegt genoeg voor mij :D

*edit*
kdenk zelfs dat de meeste die op metallica voten iron maiden ni goe kenne want ik kan ni echt verstaan hoe ge als gewoon muziekliefhebber/metalfanaat ni op iron maiden vote
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan