Mayh3M
Legacy Member
weeral?LifeToLifeless zei:Maiden gekozen, nu nog hopen dat ze naar GMM komen.![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
weeral?LifeToLifeless zei:Maiden gekozen, nu nog hopen dat ze naar GMM komen.![]()

well,ze komeeeeeeuh :applause:LifeToLifeless zei:Maiden gekozen, nu nog hopen dat ze naar GMM komen.![]()

Als het zo "easily" is voor u, dan moet u dringend les krijgen in metal!(Inc)PHOENIX zei:Metallica easily
[TFL]Boozy zei:well,ze komeeeeeeuh :applause:![]()
Maiden Heerst![]()
kvint moeilijk om slecht lieke van maiden te vinden,
bij metallica vinde direct nen helen cd![]()
ad:Cakeman zei:Ik heb Maiden gestemd, hoewel ik de laatste tijd constant Metallica luister. Maar Maiden blijft toch speciaal. Hun Rock in Rio dvd is echt mega sfeer en uit de extra's blijken het nog eens enorm sympathieke kerels te zijn ook.
wel,laat ons zeggen,een goei 95% zeker...LifeToLifeless zei:Zijde er zeker van dat ze komen want buiten wa speculaties heb ik nog niks echt concreet gehoord. Ik hoop zohard dat ze samen met Megadeth komen. Het is de laatste kans om megadeth eens live te zien want na dezen tour stoppen ze ermee.ad:
[TFL]Boozy zei:kvint moeilijk om slecht lieke van maiden te vinden,
bij metallica vinde direct nen helen cd![]()

[TFL]Boozy zei:wel,laat ons zeggen,een goei 95% zeker...
en megadeth hoop ik ook ja,maar eerlijk gezegd betwijfel ik da die echt gaan stoppen,heb da nieuwsbericht ook gelezen,mor ik betwijfel et toch...
if so,doen ze zeker gmm aan op hunne laatste tour :applause:
njahPred zei:Iron Maiden - The apparition
van fear of the dark
bah bah bah![]()

persoonlijk vinnek garage inc. wel deugen, vooral turn the page is bangelijk gecoverddisturbed_mind zei:!! IMO !! Slechte metallica albums:
the black album
load
reload
garage inc
st anger
'k vind alleen de eerste 4 cd's goed.
Op misschien enkele nummers na kan het album mij toch niet bekoren, vind het over het algemeen te zwak.sir oinksalot zei:persoonlijk vinnek garage inc. wel deugen, vooral turn the page is bangelijk gecoverd
maja, toch maiden gevote
up the irons!
[TFL]Boozy zei:well,ze komeeeeeeuh :applause:![]()
Maiden Heerst![]()
kvint moeilijk om slecht lieke van maiden te vinden,
bij metallica vinde direct nen helen cd![]()
